Eigen installatie files van applicaties discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een vraag en kon het antwoord nergens vinden. Ik wil behalve de firmware-software ook de installatiefiles in mijn bezit hebben. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen installatie files van applicaties
Hallo allemaal,
ik heb een vraag en kon het antwoord nergens vinden. Ik wil behalve de firmware-software ook de installatiefiles in mijn bezit hebben. Nu moet ik van applicaties die ik op mijn iPhone wil installeren de files ophalen uit een source/repo. Ik ben dus afhandelijk of men dat wel blijft aanbieden. Liever wil ik zelf de files hebben zonder ze van internet te hoeven plukken. Op mijn mac bewaar ik gewoon alle dmg-files, zodat ik dat altijd later kan herinstalleren. Weet iemand het antwoord hierop? Bij voorbaat dank, Liesbeth |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan ook altijd je eigen repo maken en al je files daar inzetten.
Ook altijd handig na een restore. Hoe je eigen repo maken kan je vinden op het forum. |
|
|||
|
|||
edit knop
Hoi Bomans,
dank voor je snelle reply. Als je je eigen repo wilt maken, dan zal je toch de bestanden moeten hebben? Of zie ik iets over het hoofd? Groet Liesbeth Hoi Bomans, voor de duidelijkheid: ik wil zelf ook mijn eigen repro hosten, dus niet afhankelijk zijn van het feit of anderen het aanbieden op internet. Groet Liesbeth Laatst gewijzigd door colliehome; 10-07-08 om 14:33. Reden: geen gebruik van de edit knop |
|
||||
|
||||
Gebruik de "edit" knop
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Image/backup maken van iPhone voor installatie van v2.0.1? | aikoN | iPhone algemeen | 4 | 06-09-08 11:45 |
1.1.2 files van itouch rippen? iemand? | mwagena | iPhone algemeen | 4 | 28-11-07 13:21 |
Makkelijk files van je iPhone halen | iPizza | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-11-07 15:58 |
|
|