iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   [ULTIMATE GUIDE] Going from iPhone v1.1.1 to v1.1.2 / Jailbreak & Unlock (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/2235-ultimate-guide-going-from-iphone-v1-1-1-to-v1-1-2-jailbreak-and-unlock.html)

Fresh 13-11-07 23:48

Het werkt Sjowol. Bedankt voor je vertrouwen :o:o:o Ik ben gaar.

Nu jij!:D:D

Ik heb je het Word bestand gestuurd.

Fab1Man 13-11-07 23:52

Super Matthijst, hoe heb je precies de firmware gedecrypt, want mijn Edge logo is van begin al corrupt, en dus een wit of blauw blokje. Als je die nog zou kunnen uploaden zou dat heel fijn zijn. Stocks werkt weer thx!

EDIT: Default_EDGE_ON.png Default_GPRS_ON.png en FSO_EDGE_ON.png zijn de bestanden.

Michael 13-11-07 23:58

Ik ben unloocked hoor in 1.1.2 Dank aan Fresh voor de steun en ervaringen

Fab1Man 14-11-07 00:15

Heeft iemand anders de mogelijkheid om misschien de 3 originele Edge logo's te uploaden?

Stefano86 14-11-07 00:37

Hallo zeer ervaren iPhone gebruikers,

Ik heb hier 2 iPhones, 1 van mij en 1 van mijn vriendin. deze werkte tot vandaag perfect op versie 1.1.1. na het aansluiten aan iTunes vandaag zijn de geupdate naar 1.1.2
ik ben hier niet zo blij mee want ik krijg het niet voor mekaar om ze unlocked te krijgen, ook niet met alles wat jullie hier hebben verteld.

De vraag is: kan ik terug naar 1.1.1 en dit gewoon gebruiken?
Zo ja, kan iemand dit voor mij goed uitleggen?

Groeten Stefan

mwagena 14-11-07 01:52

dat heeft prima gewerkt. Thnk.
die handleiding werkt echt stukken beter:D
wat overigens nog wel een aanvulling is, is dat men appsupport dient te overschrijven:)
ik had dat niet goed door en liet ze naast elkaar staan en dat hielp echt niets.

Fresh 14-11-07 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mwagena (Bericht 15479)
dat heeft prima gewerkt. Thnk.
die handleiding werkt echt stukken beter:D
wat overigens nog wel een aanvulling is, is dat men appsupport dient te overschrijven:)
ik had dat niet goed door en liet ze naast elkaar staan en dat hielp echt niets.

Ik zal het aanpassen. Sjowol doet de rest :-)

mwagena 14-11-07 02:14

overigens, er is geen nederlandse ondersteuning, en de internationale file van 1.1.1 heeft ook geen gewenste werking..
enig idee?:)

sjowol 14-11-07 03:36

net ff met jimmy en fresh gedaan en het werkt!!! de guide met screenshots komt asap online!
thnx 2 Fresh!

Dien 14-11-07 03:38

Zodra de guide online is, ga ik ook een poging wagen. ;)

Alvast bedankt voor de moeite mannen.

Jimmy_Boy 14-11-07 03:42

Zoals sjowol zei. Guide werkt.
Had voorheen veel problemen met 1.1.1 om te unlocking, maar dat probleem heb ik niet meer.
Thnx fresh ! en sjowol:P

matthijst 14-11-07 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 15460)
Super Matthijst, hoe heb je precies de firmware gedecrypt, want mijn Edge logo is van begin al corrupt, en dus een wit of blauw blokje. Als je die nog zou kunnen uploaden zou dat heel fijn zijn. Stocks werkt weer thx!

EDIT: Default_EDGE_ON.png Default_GPRS_ON.png en FSO_EDGE_ON.png zijn de bestanden.

zSHARE - pngs.rar

Je kan de firmware extracten met vfdecrypt:
RapidShare: 1-Click Webhosting
Syntax: vfdecrypt -i inputfile -o uitputfile -k key
(zoek ff op hackint0sh voor de 1.1.2 vfdecrypt key, spatie eruit halen)

En vervolgens uitpakken met TransMac:
TransMac Details

Michael 14-11-07 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door christiaan1985 (Bericht 15452)
En als ik het goed begrijp is deze guide alleen voor Windows pc's?

Ja de gids is voor windows en kan deels op een mac worden gedaan. Het probleem zit hem in de jailbreak. Als je Leopard draait is de java ondersteuning slecht en draait de magic button niet. Heb je 10.4 MacOS dan kan je bij sun een java pakket downloaden en zou het moeten werken. Verder probleem op de mac was uit de recovery mode komen independence doet dat wel met 1.0.2 maar bij 1.1.1 vertikte het programma zijn ding te doen. Ik heb dat toen met iBrickr gedaan. Dus als je een Mac hebt met intels en windows is dat een voordeel. Ik draai windows met parallels desktop dus kon zo zeer gemakkelijk heen en weer tussen mac en windows.

Michael 14-11-07 08:56

2 Bijlage(n)
Bij deze de screenshots van mijn iPhone in 1.1.2.

wduyzer 14-11-07 11:25

Yesss! Wederom een werkende iPhone :P
Nu wil ik nog die nummer-weergave omzetten, iemand een idee hoe ik dit 't beste kan doen (voor 1.1.2)?

Thanks,
Will

Michael 14-11-07 11:32

Ik heb belgie gekozen. Dan ga je de iphone in met fugu of cyberduck. Ga naar system/Library/Frameworks/UIkit.Framework/Phoneformats daar pak je het file UIPhoneFormats.plist openen met Textwrangler en bij be aanpassen naar NL

wduyzer 14-11-07 11:39

Dus in de volgende regel:

RcnRgrRcaRnoRukRinRatRbrRluRbeRfiRauRplRruRseRzaRjaRidRsgRtrRieRisRsvRdeRitRmxRchRglRusRhkRtwResRkrR ptRnlRfrRnzRilRarRdk

be aanpassen naar NL? Dit met hoofdletters?

Never mind die laatste comment, had 'm geopend met Textedit. Komt in een rare format te staan dan. Maar als ik die be aanpas naar nl geeft dit geen conflict met de andere nl die verder op in de file staat?

thanks

Michael 14-11-07 11:50

Nee dat zal niet gebeuren want die kan je niet kiezen in de button international Je moet wel be laten staan anders werkt het niet alleen nummerformatie aanpassen.

MacFoxx 14-11-07 12:26

@wduyzer, heb je het onder windows gedaan? Aangezien dat ze iBrick hebben gebruikt.

wduyzer 14-11-07 12:42

Ik heb de FW update in windows gedaan, en de nummerweergave op m'n mac.

Werkt nu perfect!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.