quickpwn att iphone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb hier een iphone 2G liggen. hij is geactiveerd op het att netwerk. ik heb het net gejailbreaked/unlocked met quickpwn 2.1 dr zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
quickpwn att iphone
hallo,
ik heb hier een iphone 2G liggen. hij is geactiveerd op het att netwerk. ik heb het net gejailbreaked/unlocked met quickpwn 2.1 dr zit nu ook firmware 2.1 op. als ik nou de att simkaart erin zet , zie ik nog wel het 'springboard' als ik er een andere simkaart in doe krijg ik een melding : verbind met itunes..,oftewel het vraagt om activatie. maar hij detecteert de simkaart wel , en leest hem ook ! ik zie boven bij profider info gwn KPN staan en als ik met een andere tel naar de iphone bel , gaat ie ook gwn over! ik hoop dat iemand mij kan helpen grtsz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Haal bootneuter uit cydia en die draaien. Dan kan je ook bellen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
is al gebeurd .
hij is dus gwn unlocked , maar hij vraagt om activatie als er geen att simkaart inzit.. het rare is dat je gwn gebeld kan worden en kan bellen !.. |
|
||||
|
||||
Zijn tegenwoordig andere manieren dus deze kan het archief in.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone US > quickpwn geinstalleerd> hoe nu UNLOCKEN? | rikolino | Unlock | 6 | 25-05-09 15:46 |
iPhone: Na quickpwn reboot de iPhone niet | deligne | Jailbreak | 19 | 20-09-08 02:02 |
iPhone: iphone vast na quickpwn | Den_Beiren | Jailbreak | 9 | 31-08-08 01:24 |
iPhone: iPhone user bundle voor quickpwn | pascalletje | Jailbreak | 1 | 21-08-08 01:17 |
|
|