heeft iemand de ouderen versie van quick pwn discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zoek de wat ouderen versie van quickpwn als iemand die heeft kan die dan een link malen of het hele programma want ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heeft iemand de ouderen versie van quick pwn
ik zoek de wat ouderen versie van quickpwn als iemand die heeft kan die dan een link malen of het hele programma want ik wil mijn pihone downgrade van 2.1 naar 1.1.4 want ik vind het rot werken
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je op de Home Pagina van iPhoneclub QuickPwn invoert, zul je alles terug vinden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand last van het antenneprobleem? | Joy90 | iPhone algemeen | 33 | 31-07-10 16:57 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
Serieuze problemen na Quick-Pwn... | Wally© | Chat en geruchten | 9 | 07-09-08 16:03 |
Van 1.1.4 Ziphone naar 2.0.2.PWN ervaringen !!!! | Wally© | Archief | 1 | 04-09-08 22:43 |
|
|