sms conversatie discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft ook dit probleem en weet daar een oplossing voor. Als een afzender de functie "met antwoord heeft aanstaan" bij het verzenden van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Wie heeft ook dit probleem en weet daar een oplossing voor.
Als een afzender de functie "met antwoord heeft aanstaan" bij het verzenden van een sms naar een Iphone. (Volgensmij ook andere telefoons) De conversatie kan niet meer voorgezet worden. Bij het antwoorden op die sms zegt die op het einde verzending mislukt??? Smsjes naar andere die deze functie niet aan hebben staan werken gewoon. Ik gebruik zelf 1.1.1 |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Niemand
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen last van. Ik gebruik 1.1.2
|
|
|||
|
|||
![]() Iemand ??
|
|
||||
|
||||
![]() geen idee. ik heb nu ook 1.1.1 maar had zondag wel dat hij "error sending message" gaf, mar dat heeft niets te maken met een installing op iemand zn gsm hoor.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het probleem ook sinds een paar dagen ... GGGGRRRR
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verwijdert automatisch sms conversatie | Pakito | iPhone algemeen | 3 | 25-10-09 13:49 |
Tekst (sms) conversatie weergave gaat fout | Uncle | iPhone algemeen | 1 | 14-04-08 11:59 |
Per sms wissen ipv hele conversatie | didiersergei | Archief | 8 | 17-03-08 00:36 |
SMS conversatie probleem met beantwoorden | sammy25ams | iPhone algemeen | 15 | 03-02-08 15:59 |
|
|