//

iphone-newbie vraag i.v.m problemen

iphone-newbie vraag i.v.m problemen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al wel uitgebreid gezocht maar nog geen antwoord kunnen vinden, dus hoop ik dat iemand hier me kan helpen. Ik heb sinds deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-12-07, 09:37
macsterdam macsterdam is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Question iphone-newbie vraag i.v.m problemen

ik heb al wel uitgebreid gezocht maar nog geen antwoord kunnen vinden, dus hoop ik dat iemand hier me kan helpen.

Ik heb sinds deze week een iPhone - US, week 47, firmware 1.1.2, bootloader 4. Nu heeft iemand deze voor mij unlocked en is de huidige status als volgt: firmware 1.1.1 (3A109a). Ik heb echter de volgende 'problemen':

- Als ik de iPhone aanzet is het volume extreem laag. Ik moet dan herstarten en dan is het volume weer goed.
- Ik krijg de speaker niet aan de praat, echt nul volume.
- Als ik mail open, opent het scherm 1 seconde en gaat daarna direct terug naar het iPhone 'home' scherm. Dus ondanks dat mijn mail op de iPhone staat kan ik deze niet bekijken.

Nu vroeg ik me af of deze zaken puur 1.1.1/hack gerelateerd zijn of kunnen zijn? Heeft het zin te upgraden naar een 1.1.2 hack?

Alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-07, 09:43
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je zegt dat iemand je iPhone heeft unlockt. Dan neem ik aan met de turbosim methode ? Want de 1.1.2 firmware i.c.m. de nieuwe bootloader kan nog niet unlockt worden.

Wat betreft die andere problemen. Lijkt me heel sterk op een software probleem. Je kunt het beste je 1.1.1 firmware even herstellen. Of je kunt upgraden naar de 1.1.2 firmware.

Voor meer info zie de guides op de wiki
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 07-12-07, 09:59
macsterdam macsterdam is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Standaard

dank je wel voor het snelle antwoord. heb net in de wiki gekeken en ga het volgende proberen (ik laat het resultaat nog even weten):

"Upgraden 1.1.2

Op je iPhone ga je naar Installer/ Tweaks 1.1.1/ Oktoprep installeer oktoprep en er verschijnt een pop-up, druk op je home knop en je iPhone gaat weer refreshen.(Reboot je iPhone niet!!)
Start nu iTunes weer op, deze zal zeggen dat er een update beschikbaar is voor je iPhone naar 1.1.2 Druk nu op UPDATE, NIET restoren want dan ben je oktoprep kwijt.
Als 1.1.2 geinstalleerd is, sluit iTunes.
Download nu dit en pak het uit:
http://conceitedsoftware.com/iphone/1.1.2-jailbreak.zip Open Jailbreak.jar en wacht tot het hele proces doorlopen is, je iPhone zal 2 keer rebooten gedurende de installatie.
Je iPhone is nu jailbroken en geactiveerd en draait op firmware 1.1.2
Ga naar Installer en onder "Tweaks (1.1.2)"staat "iWorld" installeer deze en selecteer het land waar je woont.
Even Rebooten en je zou helemaal klaar moeten zijn."
  #4  
Oud 07-12-07, 12:36
Willempieee Willempieee is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: El Arenal, Mallorca
Berichten: 93
Standaard

Dat lijkt me niet echt verstandig, corrigeer me iemand als ik het mis heb maar volgens mij Brick je je toestel dan !!
i.v.m. nieuwe bootloader
__________________
"Kijk om je heen en wees blij.."
  #5  
Oud 07-12-07, 12:58
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

@Willempieee: Je iPhone tot een brick maken is erg zeldzaam tegenwoordig. Vrijwel alles is te maken qua software en hardware.

@Macsterdam: Ja je kunt die guide volgen. Maar kun/kon je bellen met de iPhone? Je zegt namelijk dat je een unlockte iPhone hebt met bootloader 4.6. Dit is alleen mogelijk met de turbosim.
  #6  
Oud 07-12-07, 13:52
macsterdam macsterdam is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Standaard

Sorry, met unlocked bedoelde ik, alle functies werken, behalve het bellen.

ik heb inmiddels alle bovenstaande stappen gevolgd, maar jailbreak blijft hangen. Ik heb nu een software restore gedaan vanuit iTunes met als gedacht echt helemaal overnieuw te beginnen. Krijg nu echter het gevoel dat dat misschien niet handig was.

alvast erg dank voor de hulp!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Newbie vraag over Hacktiveren Dons Unlock 1 08-08-10 17:52
London (newbie, help!) elektroshokk Internet in buitenland (roaming) 2 27-07-10 23:45
newbie met iphone g2 zoekt hulp jailbrake dendeze Archief 3 20-12-09 10:48
Iphone newbie vraagje Leonk Archief 2 03-10-08 17:20
please help newbie.... ppolla Unlock [archief] 3 18-11-07 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.