//

iPhone (UK): step by step ...

iPhone (UK): step by step ... discussie in Unlock [archief] forum; Hallo Ik kom net binnen van een weekendje Londen en heb zonder enig probleem een iPhone van daar meegebracht. Het enige wat hij op dit moment kan is een "Emergency ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 10-12-07, 00:32
Stijn Stijn is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 30
Standaard iPhone (UK): step by step ...

Hallo

Ik kom net binnen van een weekendje Londen en heb zonder enig probleem een iPhone van daar meegebracht.

Het enige wat hij op dit moment kan is een "Emergency call" maken en kijken welke firmware versie ik heb (1.1.2).

Ik heb al veel posts gezien van US iPhones, maar nog niet zoveel van UK en daarmee dat ik mijn vraagjes hier post:

1. Wat is de nu eerste stap? Is dat de iPhone softwarematig kraken, zijnde jailbreaken zodat ik er al alles mee kan doen buiten het telefoon gedeelte? Zoja, bestaan daar al goede UK tutorials voor?

2. Kan ik op ieder later moment de iPhone hardwarematig kraken met een TurboSim zodat ik ook het telefoon gedeelte kan gebruiken?

Alvast bedankt om me op weg te helpen. Ik zal niet nalaten om iedere stap die ik gedaan heb even toe te lichten in dit forum!

Laatst gewijzigd door Stijn; 10-12-07 om 10:44.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1.1.1 jailbroken 04.02.13_G modem firmware -> next step b-boy Unlock [archief] 3 13-02-08 15:11
Unlocking a jailbroken 1.1.2 iPhone (4.6 bootloader) stuck at step 2 MYSTERIO0911 Archief 3 11-02-08 20:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.