iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Welke stappen om van iPhone 1.1.2 OTB een Apple itouch te maken? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/3713-welke-stappen-om-iphone-1-1-2-otb-apple-itouch-maken.html)

Nikooos 15-12-07 23:58

Je kan natuurlijk wel even contact maken met je iphone en itunes om te kijken of dat werkt. Als dat werkt zou hij je iphone dus wel moeten kunnen vinden ;)

Stibou 15-12-07 23:58

Heb hem in recovery geplaatst en ga gewoon vanaf het begin herbeginnen en uw raadgeving opvolgen

gms 16-12-07 00:21

de foutmelding niet wegklikken..schijnt te werken....

gms 16-12-07 00:24

ff concreet .......ik kan met deze methode toch activeren zonder at en t te hebben?? en geblokkeerd te zijn?

renzie 16-12-07 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 28091)
Er staat nochtans in die guide dat je Itunes moet afsluiten tijdens die jailbreak

niet tijdens maar voor dat je aan jailbreak begint dien je itunes af te sluiten. heb je ook ssh aangevinkt?

renzie

Stibou 16-12-07 11:58

Ja dat had ik gedaan,maar goed heb hem dan gewoon weer activate & jailbreak on 1.1.1 gekregen ik zal na de examens nogmaals proberen naar 1.1.2 te gaan.

Totdan beter niet te veel installen zeker,want ben het dan toch weer kwijt of niet?

renzie 16-12-07 18:06

ja, met de update naar 1.12 ben je de geinstalleerde apps weer kwijt.

renzie

StephSands 16-12-07 18:19

thxx, heb mn iPhone vandaag binnen gekregen en tis allemaal gelukt! bedankt!
nu nog wachten op de unlock :)

gillesq 19-12-07 08:16

Vraagje,

heb mijn iphone laten jailbreaken (Bootlader4.6 week 46, 1.1.2. UK).
Hij heeft nu firmware 1.1.1.
Als ik op safari klik, vindt hij geen netwerk. En als hij er één vindt, dan moet ik het paswoord ingeven van dat netwerk. Is da normaal?

Als ik op ipod druk, dan kan ik er ook niet veel mee doen. Als ik hem verbind met pc, start mijn itunes wel volledig op op de pc, maar that's it.

Ik heb hem gekocht in applestore in UK. De O2-sim die erin zat, is wel niet geactiveerd.
Zou dat een verschil uitmaken als ik er mijn eigen sim insteek?
Ondertussen heb ik wel een stealthsim besteld.

Michael 19-12-07 09:23

Bij Wi-Fi je instellingen erin zetten en als je itunes aanstaat moet je wel muziek syncen anders blijft de ipod leeg.

gillesq 19-12-07 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 29393)
Bij Wi-Fi je instellingen erin zetten en als je itunes aanstaat moet je wel muziek syncen anders blijft de ipod leeg.


dank je Michael. Als ik naar settings ga en ndan naar Wi-Fi, staat er :

1.Wi-Fi on
2.choose a network : gigabyte (blijkbaar netwerk hier in buurt)
als ik wil connecteren meldt hij : unable to join the
network gigabyte
3.Ask to join networks on

Als ik bv bij een vriend thuiszit en hij heeft draadloos internet, dan vindt mijn iphone die, maar vraagt hij om een paswoord. Is dit het paswoord dan van de provider van die vriend?

Om te synchroniseren met pc :
als ik mijn iphone verbind met pc, start itunes op. Er staan daar 3 standaardliedjes op bij biblio muziek zoals 9e symphonie van beethoven. Als ik die als test wil overzetten naar apparaten iphone, dan gaat dat niet.
ik kan wel op synchroniseren drukken. Nu zegt een balk me dat de iphone al gesynchroniseerd met een andere itunesbibliotheek en of ik die wil vervangen

Aapvader 19-12-07 10:31

Dat pasword is een WEP-key. Dat is een manier om je draadloos internet te beveilingen. Als je dit pasword niet weet, dan is het niet mogelijk om verbinding te maken met dit netwerk. Daarom wordt er elke keer om een pasword gevraagd.

Heb je al een andere iTunes biblio aangemaakt? Zo nee, dan zou ik als je de vraag krijgt om te vervangen dit gewoon accepteren. Ik neem aan dat je nog geen muziek op je iPod hebt staan.

billdesman 19-12-07 23:00

Ik probeer mijn OTB week 48 iPhone uit de VS te jailbreaken om deze dus als iPod Touch te gebruiken.

De eerste paar stappen gaan goed. Ik kom op de site van AppSnapp en klik dan op installeren. Maar daarna wordt het scherm wit en gebeurt er niks.

Wat is er dan aan de hand?

Aapvader 20-12-07 08:27

Je moet even jailbreak.com toevoegen, dus gewoon de www ervoor weglaten.

billdesman 20-12-07 08:41

Heb ik ook gedaan. Hij wil gewoon echt niet lukken.

Hellup!

Aapvader 20-12-07 12:02

Ow sorry, het is http://jailbreakme punt com.

billdesman 20-12-07 12:39

Jah, heb ik. Hij komt gewoon op de site waar hij wezen moet. Maar als ik dan op installeer klik, wordt het scherm wit, en er gebeurt verder helemaal nix.

Aapvader 20-12-07 14:45

Je hebt je iPhone toch wel eerst gedowngrade naar 1.1.1 he?

Stiruam 20-12-07 15:19

Hehehe zo te horen is ie dat vergeten ja :p

Greetz, Stiruam

corjanbos 20-12-07 17:08

Kijk hier voor DE goede tutorial. Ik spreek uit eigen ervaring. Terugzetten van firmware 1.1.2. is overigens niet nodig, tenzij je het echt wilt.

Iphone doet het vervolgens prima als itouch. Nu wachten op unlock of toch maar een stealth sim....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.