iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Welke stappen om van iPhone 1.1.2 OTB een Apple itouch te maken? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/3713-welke-stappen-om-iphone-1-1-2-otb-apple-itouch-maken.html)

Stiruam 20-12-07 17:16

Waarom zou je op 1.1.1 blijven als je op 1.1.2 meer kan? Mischien een enkele bug maar die zijn er ook al bijna niet meer te vinden :D

billdesman 20-12-07 22:17

Die tutorial is voor firmwarer 04.02.12_G
Die van mij is 04.02.13_G
Kan ik dan nog die tutorial gebruiken?

Als ik trouwens deze in recovery mode probeer te krijgen door de menu en power knop samen ingedrukt te houden, schakelt hij zichzelf uit.....

Aapvader 21-12-07 08:58

Gebruik gewoon deze tutorial om te downgraden:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...r-1-1-1-a.html

Voor de restoremode moet je je iPhone wel verbinden aan je PC.

En dan kun je deze guide vanaf stap 4 volgen: STAP 5 MOET JE OVERSLAAN!!!!!!!!!!!!
https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-macos-x.html

billdesman 23-12-07 23:14

Hey Aapvader, thnx voor die tutorials.

Ik ben nu bezig met restoren (stap 3 van downgraden). Ik houd de apple knop ingedrukt bij het klikken van restore, maar hij gaat dan gewoon de huidige firmware downloaden. Ik kan niet zelf kiezen welke firmware ik erop wil doen. Wat is t probleem?

Freek 23-12-07 23:22

Je moet de ALT toets gebruiken, niet de appeltoets

billdesman 23-12-07 23:30

Hahaha, egt stom van me. Thnx

billdesman 24-12-07 01:00

Hmzz, t wil allemaal niet egt lukken hierzo.

Het gaat nu fout bij jailbreaken. Ik kom gewoon op de site van jailbreakme en druk dan op installeren. De wereldbol komt dan tevoorschijn, ik w8 en w8 en w8 en er gebeurt verder niks. Ik krijg die groene slider niet te zien....

Michael 24-12-07 07:24

Aan je mac hangen en itunes aan. Dan weer proberen.

Amp. 24-12-07 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 31172)
Aan je mac hangen en itunes aan. Dan weer proberen.

ja echt raar, waarom is dat? ik hing em ook aan de PC en toen pakte hij em wel!
En ik heb ook meer ontvangst (Wi-Fi) als ie aan de oplader hangt :confused:

billdesman 24-12-07 11:01

Dat helpt ook niet :S
Snap er echt niks van...

Stibou 25-12-07 22:36

Zo ik heb dus terug geprobeerd te upgraden naar 1.1.2,maar als ik wil beginnen met de jailbreak in 1.1.2,dan moet ik volgens de tutorials windows.bat openen als ik dit doe dan komt zo'n zwart ms-dos venster gedurende 1.5 sec en dan niets meer...
Als ik dit doe via Jailbreak.Jar (op windows wel te verstaan) dan opent hij het venster wat normaal is,ik vink ssh aan en alpine als wachtwoord dan jailbreak en op dat moment verschijnt een venster die mij zegt dat hij m'n iphone niet kan vinden alhoewel deze te vinden is met itunes...

Need a little zetje!!!

sacul 25-12-07 22:46

Nog een zeeer duidelijke stap-voor-stap no-nonsens "hoe jailbreak ik mijn iPhone met firmware 1.1.2 vanaf week 45"

Aanrader, het is mij gelukt in 15 minuten? :o

iPhone 1.1.2 Unlocking READ FIRST BEFORE POSTING. - iPhone Alley Forums

Stibou 25-12-07 22:52

Ja maar geraak toch niet verder want al deze stappen heb ik allemaal zorgvuldig doorlopen,maar bij die windows bat loopt het mis...Anybody?

sacul 25-12-07 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 31717)
Ja maar geraak toch niet verder want al deze stappen heb ik allemaal zorgvuldig doorlopen,maar bij die windows bat loopt het mis...Anybody?

"Make sure the "SSH" box is ticked and hit the button to continue"

Hierop gelet? Wat gebeurt er? Nu het vers in het geheugen ligt kan ik misschien helpen. ;)

Stibou 25-12-07 23:18

Jaja was gebeurd,heb ondertussen een topic teruggevonden die enkel over windows.bat hadelt dus zal ik die raad opvolgen,ik laat het weten als er nog problemen zijn...
Toch bedankt Sacul:)

EDIT;Voilà gelukt,bedankt everyone!

Bass_BOOM 26-12-07 12:44

appsnap installeert niet of traag
 
Hey allemaal,

Ik heb de aanbevolen tutorials gevolgd en alles lukt. Behalve het installeren van de AppSnap shit. Ik wacht tot ik een ons weeg maar de Iphone reboot niet automatisch. Misschien dat de halve wereld nu om jailbreakme.com zit. Ik weet het niet.

Is er een alternatief voor deze stap?

thanx

Michael 26-12-07 15:42

Nee maar misschien handig om je iphone aan de computer te hangen en itunes aan te laten staan Dan nog eens proberen!

erikk 27-12-07 00:05

Dag,

Ik als computernul heb het voor elkaar gekregen om met een bovenstaande handleiding mijn Iphone 1.1.2/4.6 met succes te jailbreaken (althans, zo lijkt het tot nu toe).

Nu heb ik op mijn "bureaublad" 2 icoontjes erbij gekregen, te weten: installer en ssh. Het gaat hier om installer 3.

Zoals reeds gemeld, weet ik weinig van computers. Voor zover ik begrijp kun je met die installer nieuwe software installeren, maar waarvoor dient de ssh nou eigenlijk? En hoe weet je waarvoor al die dingen die je in je installer kan vinden precies dienen?

Kan iemand me dit in Jip en Janneke taal vertellen en aanbevelen welke software eventueel handig of belangrijk is om te downloaden?

Mijn dank is groot,

Groet Erikk

Bass_BOOM 27-12-07 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 31880)
Nee maar misschien handig om je iphone aan de computer te hangen en itunes aan te laten staan Dan nog eens proberen!

Het lag klaarblijkelijk aan mijn netwerk. Netwerk van de buurman geselecteerd en plop! No Problem!:D

Thankx anyway.

Het enige wat niet werkt is Youtube. Iemand een idee waar dat aan ligt?

ant_py 27-12-07 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bass_BOOM (Bericht 32048)
Het lag klaarblijkelijk aan mijn netwerk. Netwerk van de buurman geselecteerd en plop! No Problem!:D

Thankx anyway.

Het enige wat niet werkt is Youtube. Iemand een idee waar dat aan ligt?

gewoon even via Installer de YouTube fix installeren en het zou moeten werken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.