iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Knippen Sim-Card (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4905-knippen-sim-card.html)

tollo71 12-01-08 12:22

Knippen Sim-Card
 
Ik heb een Hypercard ontvangen en nu wil ik mijn orginele Vodafone Simcard op maat knippen. Mijn simcard lijkt echter een heel ander type dan de simcard op het voorbeeld met een "ovale" binnenkant.
Als ik de sticker op mijn simcard plak valt deze een heel stuk over het metaal. Ik ben bang dat als ik nu de sim knip volgens de sticker, ik over vitale delen knip van de simcard.
Heb ik een "verkeerd" type simcard of maakt dat niet uit?

tollo71 13-01-08 13:03

Niemand?
Nog iets: bij mij vodafone sim zit het "koperen" gedeelte centrisch op de sim. Bij andere sims en ook in het voorbeeld zit het koperen gedeelte een beetje meer naar links op de sim.

depl0y 13-01-08 16:18

Misschien dat dit helpt?

YouTube - How To Install A GSM Sim Card Into iPhone

tollo71 13-01-08 16:38

Bedankt voor je reaktie. Bij de hypercard moet de sim nog een stuk kleiner worden geknipt. En juist daar maak ik me een beetje zorgen over.
Iemand daar ervaring mee?

depl0y 13-01-08 16:51

Het filmpje is toch gebasseerd op de Hypercard?

tollo71 13-01-08 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door depl0y (Bericht 40112)
Het filmpje is toch gebasseerd op de Hypercard?

Hmm, ik heb een hele andere (een duo-card) waar 2 sims in kunnen. Misschien is dit de (nieuwe) single-card.
Bij die van mij kunnen er dus 2 sims op het oppervlak van de hypersim en moeten ze dus behoorlijk kleiner worden geknipt.

depl0y 13-01-08 17:23

Aha en die Hypercard (met duo sim) is ook al ergens werkend bij een iPhone?

tollo71 13-01-08 17:30

Jazeker, kijk maar een in de Hyper-card thread hier. Meerdere successen. Alleen weet ik niet of die dezelfde sim hebben als ik.

Sick Mic 13-01-08 17:33

Niet bang zijn om te knippen. Ja, je moet een stuk in het gouden deel van de sim knippen, maar dat doet niks. Zolang je het middelste deel maar niet stuk knipt.
Kijk ook goed naar de de lijnen die op je sim gevormd zijn door het gebruik met je oude phone. Je ziet goed waar de contactpunten zijn, blijf daar ook maar af :p

tollo71 13-01-08 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sick Mic (Bericht 40138)
Niet bang zijn om te knippen. Ja, je moet een stuk in het gouden deel van de sim knippen, maar dat doet niks. Zolang je het middelste deel maar niet stuk knipt.
Kijk ook goed naar de de lijnen die op je sim gevormd zijn door het gebruik met je oude phone. Je ziet goed waar de contactpunten zijn, blijf daar ook maar af :p

Toch maar in het depe gesprongen en geknipt. En: WERKEN!!!!!!!!!!!!
Thanks guys :D

truckdiver 17-01-08 22:02

zijn jullie nog tevreden over de hypersim? Hyper-Card for GSM, New Turbo Dual SIM
werken deze met laatste versie van 1.1.2?
moet er niets meer gedaan worden softwarematig?
thx voor de reacties


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55.