//

StealthSIM + VodafoneSIM (blackberry UMTS) = invalid SIM?

StealthSIM + VodafoneSIM (blackberry UMTS) = invalid SIM? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb deze morgen de black StealthSIM van IphoneLocks.com (zelfde leverancier als iphonestealth.ca) ontvangen. De levering was snel en goed....niet goedkoop maar ok de dollar maakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-08, 22:52
Boud Boud is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Question StealthSIM + VodafoneSIM (blackberry UMTS) = invalid SIM?

Heb deze morgen de black StealthSIM van IphoneLocks.com (zelfde leverancier als iphonestealth.ca) ontvangen. De levering was snel en goed....niet goedkoop maar ok de dollar maakt het enigszins goed. Wat een simpel en goedkoop geproduceerd stukje plastic voor dat geld. Ok no shit als het maar werkt, denk je dan.

De 1.1.2 OTB is al gejailbreaked. Daarnaast is ook Iworld al geinstalleerd.

Volgens de instructies op YouTube.com/group/unlockiphone het hoekje van de VodafoneSIM afgeknipt zodat de StealthSIM er goed invalt. Dan het geheel samen in de Iphone geschoven en vervolgens begint het gelazer....het laatste stukje schuiven gaat wel heftig maar ok doorduwen maar...op hoop van zegen.

De Iphone rebooten en ....eerst de melding No SIM toen werkelijk een vreselijk moeilijk verhaal om de 2 SIM' eruit te krijgen. Uiteindelijk heeft mijn tandarts waar ik naar toe moest me geholpen met zijn instrumenten. Echt waar! ))

Toen weer naar huis om alsnog een andere VodafoneSIM te proberen (niet uit een Blackberry want daar zit ook UMTS bij en ik dacht dat het daar aan kan liggen) Maar ook....InvalidSIM zelfs na een Iworld instelling en reboot.

Ik weet het ff niet meer. Moet ik nu eindeloos proberen totdat de 'contacten' op die SIMS echt goed matchen? Wat ik wel inmiddels door heb is hoe je de SIMS er wat makkelijker uit kan krijgen. Geen paperclips of veiligheidspelden maar een wat dikkere koper of ijzerdraad en die om een klein hoekje buigen in het kleine gaatje van de SIMtray...

Maar goed: Wie kan me helpen wat te doen? Ook 40 keer proberen totdat de contacten wel goed zitten? Oh ja , mijn Vodafone abonnement is verlopen (Blackberry is echt een onding vergeleken met die Iphone) en ik overweeg toch maar een nieuwe SIMonly te proberen voor 1 jaar of wellicht een prepaid en dan nog eens proberen. TIPS zijn welkom!

TIA
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-08, 12:00
arnod arnod is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

In de faq op de stealth sim website komt dit probleem ook aan de orde. Probleem is waatschijnlijk dat je een verouderd type simkaart hebt. Gewoon een nieuwe aanvragen bij vodafone,of zoals je al schreef een prepaid sim aanschaffen.
  #3  
Oud 22-01-08, 13:29
Boud Boud is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Hoi Arnod,

Dank voor je reactie. Zou je me de URL van die StealthSIM ff kunnen doorgeven. Ga ik daarop kijken. Sprak ook iemand van Vodafone die beweert dat er geen verschil is tussen UMTS of non UMTS SIMs. We zullen zien.


TIA
  #4  
Oud 22-01-08, 14:37
arnod arnod is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

uuh? geintje zeker? probeer eens StealthSIM.com - Official site of StealthSIM ;-)
  #5  
Oud 22-01-08, 14:40
Boud Boud is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

oeps> je hebt heel veel StealthSIM sites....dank je!
  #6  
Oud 22-01-08, 14:47
Boud Boud is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Denk dat het ook aan de verouderde SIM kaart ligt. Hij is ook dikker. We zullen zien. Dank voor je advies.

grtz, Boud
  #7  
Oud 23-01-08, 09:04
nikoc nikoc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boud Bekijk bericht
Denk dat het ook aan de verouderde SIM kaart ligt. Hij is ook dikker. We zullen zien. Dank voor je advies.

grtz, Boud
Ik vermoed dit ook... heb zelf een stealthsim met een vrij recente simkaart en die gingen vlotjes in de iphone sim tray...

Probleem al opgelost ondertussen (hopelijk de contacten in de telefoon niet beschadigd)?
  #8  
Oud 23-01-08, 10:58
broom45 broom45 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik had ook eerst no sim en daarna telkens invalide sim.

Nou had ik twee iphones om het op te testen een een aantal simkaarten. En het blijktg gewoon dat alles werkt op twee iphones met stealthsim #1, en dat met nummer 2 niks het doet.
Hieruit trok ik mijn conclussie dat stealth sim nummer 2 kappot is.

Al gemaild naar leverancier, ik kon hem terugsturen en zou een nieuwe krijgen (gister opgestuurd)

Overigens, een vriend van me heeft een 4 jaar oude simkaart, en hij draaid perfect.
  #9  
Oud 23-01-08, 19:37
Boud Boud is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Denk dat het aan de BlackberrySIM kaart ligt. Er is een nieuwe SIM kaart onderweg. Ben benieuwd. Anders kan ik bij Iphonelocks.com een nieuwe SIM opvragen. Wat een gedoe. Hoop dat het allemaal de moeite waard is want ik moet ook nog de Iphone kraken van een vriend die ze heeft meegenomen."-)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone i-150 sim in UMTS/HSDPA USB-modem music_explosion Odido (T-Mobile) 0 04-02-10 15:01
Wat doe ik verkeerd? [Unlocked, Jailbroken, Invalid Sim Error] Noxic Unlock [archief] 10 18-07-08 21:05
Invalid sim? maaike Archief 1 28-03-08 17:35
Stealthsim bij KPN sim werkt niet saccom Unlock [archief] 29 19-01-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.