iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   HELP! iPhone boot niet meer (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5483-help-iphone-boot-niet-meer.html)

surezal 22-01-08 23:48

HELP! iPhone boot niet meer
 
Beste mensen,

Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en had geen problemen.
Nu kreeg ik een melding van installer.app dat er een update was.
Na deze update werkte installer niet meer en heb ik geprobeerd deze te reinstallen door de installer.app van [unofficial] installer update *working or not working* - Page 5 - iPod touch Fans forum
te downloaden. Dit was gelukt maar nu start mijn iPhone niet meer op..
Ik heb fw 1.1.2.

Meer uitleg over het probleem:

De iPhone lijkt normaal op te starten maar mijn springboard verschijnt niet.Hij springt meteen op de 'wallpaper' stand (met slide to unlock).
Het lijkt alsof de phone bezig is met een heel groot process bezig is maar verder niets doet. (het lijkt alsof het een groot proces is omdat de 'slide highlight' telkens een heel klein beetje verder gaat...)

Ik heb het ook geprobeerd zonder simkaart maar dit werkt niet.

sabatie 23-01-08 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door surezal (Bericht 46170)
Beste mensen,

Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en had geen problemen.
Nu kreeg ik een melding van installer.app dat er een update was.
Na deze update werkte installer niet meer en heb ik geprobeerd deze te reinstallen door de installer.app van [unofficial] installer update *working or not working* - Page 5 - iPod touch Fans forum
te downloaden. Dit was gelukt maar nu start mijn iPhone niet meer op..
Ik heb fw 1.1.2.

Meer uitleg over het probleem:

De iPhone lijkt normaal op te starten maar mijn springboard verschijnt niet.Hij springt meteen op de 'wallpaper' stand (met slide to unlock).
Het lijkt alsof de phone bezig is met een heel groot process bezig is maar verder niets doet. (het lijkt alsof het een groot proces is omdat de 'slide highlight' telkens een heel klein beetje verder gaat...)

Ik heb het ook geprobeerd zonder simkaart maar dit werkt niet.

heel vreemd doe een restore...
houd aanuit knop en terug knop in totdat het beeld zwart wordt, dan alleen aanuit knop loslaten. itunes herkend dan dat de foon een restore nodig heeft. restore naar 1.12!!!!! SHIFT INDRUKKEN)
DAARNA VOLG HANDLEIDING iCLARIFIED
: iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows

O.G. 24-01-08 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sabatie (Bericht 46186)
heel vreemd doe een restore...
houd aanuit knop en terug knop in totdat het beeld zwart wordt, dan alleen aanuit knop loslaten. itunes herkend dan dat de foon een restore nodig heeft. restore naar 1.12!!!!! SHIFT INDRUKKEN)
DAARNA VOLG HANDLEIDING iCLARIFIED
: iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows

Ja, @jay :)
Succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.