//

HELP! iPhone boot niet meer

HELP! iPhone boot niet meer discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en had geen problemen. Nu kreeg ik een melding van installer.app dat er een update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-08, 23:48
surezal surezal is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard HELP! iPhone boot niet meer

Beste mensen,

Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en had geen problemen.
Nu kreeg ik een melding van installer.app dat er een update was.
Na deze update werkte installer niet meer en heb ik geprobeerd deze te reinstallen door de installer.app van [unofficial] installer update *working or not working* - Page 5 - iPod touch Fans forum
te downloaden. Dit was gelukt maar nu start mijn iPhone niet meer op..
Ik heb fw 1.1.2.

Meer uitleg over het probleem:

De iPhone lijkt normaal op te starten maar mijn springboard verschijnt niet.Hij springt meteen op de 'wallpaper' stand (met slide to unlock).
Het lijkt alsof de phone bezig is met een heel groot process bezig is maar verder niets doet. (het lijkt alsof het een groot proces is omdat de 'slide highlight' telkens een heel klein beetje verder gaat...)

Ik heb het ook geprobeerd zonder simkaart maar dit werkt niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-08, 00:23
sabatie sabatie is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door surezal Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en had geen problemen.
Nu kreeg ik een melding van installer.app dat er een update was.
Na deze update werkte installer niet meer en heb ik geprobeerd deze te reinstallen door de installer.app van [unofficial] installer update *working or not working* - Page 5 - iPod touch Fans forum
te downloaden. Dit was gelukt maar nu start mijn iPhone niet meer op..
Ik heb fw 1.1.2.

Meer uitleg over het probleem:

De iPhone lijkt normaal op te starten maar mijn springboard verschijnt niet.Hij springt meteen op de 'wallpaper' stand (met slide to unlock).
Het lijkt alsof de phone bezig is met een heel groot process bezig is maar verder niets doet. (het lijkt alsof het een groot proces is omdat de 'slide highlight' telkens een heel klein beetje verder gaat...)

Ik heb het ook geprobeerd zonder simkaart maar dit werkt niet.
heel vreemd doe een restore...
houd aanuit knop en terug knop in totdat het beeld zwart wordt, dan alleen aanuit knop loslaten. itunes herkend dan dat de foon een restore nodig heeft. restore naar 1.12!!!!! SHIFT INDRUKKEN)
DAARNA VOLG HANDLEIDING iCLARIFIED
: iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
  #3  
Oud 24-01-08, 21:05
O.G.'s schermafbeelding
O.G. O.G. is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Apple Store
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sabatie Bekijk bericht
heel vreemd doe een restore...
houd aanuit knop en terug knop in totdat het beeld zwart wordt, dan alleen aanuit knop loslaten. itunes herkend dan dat de foon een restore nodig heeft. restore naar 1.12!!!!! SHIFT INDRUKKEN)
DAARNA VOLG HANDLEIDING iCLARIFIED
: iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
Ja, @jay
Succes!
__________________
My antenna is smaller than yours!

Laatst gewijzigd door O.G.; 04-02-08 om 02:12.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1st gen iPhone plotseling gecrasht en nu boot hij niet meer! Reckless iPhone algemeen 3 22-04-11 13:02
Iphone boot niet meer na update Itoggle PrimeroUno Unlock [archief] 0 28-01-08 19:27
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! mister@ Unlock [archief] 8 10-01-08 22:17
iphone boot niet meer magneks Unlock [archief] 1 09-01-08 00:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.