HELP! iPhone boot niet meer discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en had geen problemen. Nu kreeg ik een melding van installer.app dat er een update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP! iPhone boot niet meer
Beste mensen,
Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en had geen problemen. Nu kreeg ik een melding van installer.app dat er een update was. Na deze update werkte installer niet meer en heb ik geprobeerd deze te reinstallen door de installer.app van [unofficial] installer update *working or not working* - Page 5 - iPod touch Fans forum te downloaden. Dit was gelukt maar nu start mijn iPhone niet meer op.. Ik heb fw 1.1.2. Meer uitleg over het probleem: De iPhone lijkt normaal op te starten maar mijn springboard verschijnt niet.Hij springt meteen op de 'wallpaper' stand (met slide to unlock). Het lijkt alsof de phone bezig is met een heel groot process bezig is maar verder niets doet. (het lijkt alsof het een groot proces is omdat de 'slide highlight' telkens een heel klein beetje verder gaat...) Ik heb het ook geprobeerd zonder simkaart maar dit werkt niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
houd aanuit knop en terug knop in totdat het beeld zwart wordt, dan alleen aanuit knop loslaten. itunes herkend dan dat de foon een restore nodig heeft. restore naar 1.12!!!!! SHIFT INDRUKKEN) DAARNA VOLG HANDLEIDING iCLARIFIED : iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes!
My antenna is smaller than yours! Laatst gewijzigd door O.G.; 04-02-08 om 03:12. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1st gen iPhone plotseling gecrasht en nu boot hij niet meer! | Reckless | iPhone algemeen | 3 | 22-04-11 14:02 |
Iphone boot niet meer na update Itoggle | PrimeroUno | Unlock [archief] | 0 | 28-01-08 20:27 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
iphone boot niet meer | magneks | Unlock [archief] | 1 | 09-01-08 01:29 |
|
|