iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Official 1.1.3-3 Upgrader Dev team (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/6244-official-1-1-3-3-upgrader-dev-team.html)

bytedust 12-02-08 00:09

Mooi zo ;)

De google maps kan je laten werken door Navizon of Locate me te installeren via Intaller en deze te runnen voordat je google map gebruikt. Of je kan een baseband upgrade doen.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sacul (Bericht 61683)
Uiteindelijk forceerstop gedaan. Iphone rebootte, heb nu 1.1.3
Mail werkt, bellen werkt, wiggelen werkt, alleen locate op maps duurt zeer lang en lukt niet.

cooool :D


YoGiB 12-02-08 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quoob! (Bericht 61637)
Hier snap ik echt helemaal niets van; Bij verschillende smsjes naar een contactpersoon wordt het nummer weergegeven als de naam uit het adresboek maar bij andere smsjes naar dezelfde persoon (!) zie ik alleen het nr!

06 veranderen in +316 of 00316 heeft geen invloed. Iemand een idee?

Stap 15. van de installatie (zie pag. 1) zie je dat je nummerherkenning moet veranderen
zie link

https://forum.iculture.nl/f14/i...pgelost-7.html

Frank88 12-02-08 09:11

bestaat er ook een andere manier om van 1.1.3 naar 1.1.1 te downgraden zonder itunes te gebruiken?

Quoob! 12-02-08 09:19

Die bestanden van ArB heb ik geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Sommige nummers worden nog steeds niet herkent als de gekoppelde contactpersoon. Volstrekt willekeurig weliswaar; twee smsjes van dezelfde persoon - bij de ene wordt de naam getoond, bij de andere het nummer...

Maar als dat nou het enige is. 1.1.3 draait verder top!

ButcherJF 12-02-08 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank88 (Bericht 61872)
bestaat er ook een andere manier om van 1.1.3 naar 1.1.1 te downgraden zonder itunes te gebruiken?

Hé Frank, hoe bedoel je dit, en wat je in je eerdere post meldde dat 'iTunes niet meer connect met je iPhone'? Doet ie dat werkelijk niet of geeft iTunes de mélding dat ie niet kan connecten?
Ik denk dat je even wat meer info moet geven hier, er zijn er hier zat die je dan vast verder (kunnen) helpen.

Misschien een inkopper, maar heb je al geprobeerd contact te krijgen met iTunes via de DFU-methode? Even goed lezen die handleiding en soms een paar keer proberen (eigen ervaring), maar dat lukt vrijwel altijd. Succes!

pietpiet50 12-02-08 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank88 (Bericht 61872)
bestaat er ook een andere manier om van 1.1.3 naar 1.1.1 te downgraden zonder itunes te gebruiken?

In DFU mode wordt je iPhone altijd herkent in iTunes. Soms even je PC/MAC opnieuw opstarten, dan zijn alle processen weer actief.

Uit eigen ervaring is het helemaal opnieuw schoon beginnen mij prima bevallen. Alles werkt vlekkeloos, nergens problemen, iLocate werkt als een speer.

ArB 12-02-08 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quoob! (Bericht 61875)
Die bestanden van ArB heb ik geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Sommige nummers worden nog steeds niet herkent als de gekoppelde contactpersoon. Volstrekt willekeurig weliswaar; twee smsjes van dezelfde persoon - bij de ene wordt de naam getoond, bij de andere het nummer...

Maar als dat nou het enige is. 1.1.3 draait verder top!

Heb je ook de region op nederlands staan ? anders werkt het niet

Quoob! 12-02-08 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 62487)
Heb je ook de region op nederlands staan ? anders werkt het niet

Jep. Wat ik al schreef, het is volstrekt willekeurig. Wanneer ik gebeld word zie ik wel de adresboek-naam. Misschien heeft het te maken met het SMS.db bestandje van 1.1.2. dat ik terug heb gezet. Het is blijkbaar alleen in de sms-app.

nanoman 12-02-08 22:16

Hey

Mijn youtube werkt niet meer , als ik op de Youtube-icoon druk krijg ik een venster met : "You must first connect to iTunes with an internet connection to enable Youtube"

Ik heb de 1.1.3 youtube fix al gedaan , maar zonder resultaat ... :(


Mvg

watch_ml 13-02-08 12:06

Heb paar dagen geleden geupdate naar 1.1.3. Ging allemaal voorspoedig.
Nu loop ik tegen een probleem aan in itunes tijdens synchroniseren van mijn iphone.
Krijg de melding "de iPhone iPhone kan niet worden gesynchroniseerd, de vereiste schijf is niet gevonden"
Daarna de volgende melding "het kopieren naar de schijf iPhone is mislukt. Time out van het apparaat"
Heeft iemand een oplossing ? bij voorbaat hartelijk dank.

ControlSje 13-02-08 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door watch_ml (Bericht 62874)
Heb paar dagen geleden geupdate naar 1.1.3. Ging allemaal voorspoedig.
Nu loop ik tegen een probleem aan in itunes tijdens synchroniseren van mijn iphone.
Krijg de melding "de iPhone iPhone kan niet worden gesynchroniseerd, de vereiste schijf is niet gevonden"
Daarna de volgende melding "het kopieren naar de schijf iPhone is mislukt. Time out van het apparaat"
Heeft iemand een oplossing ? bij voorbaat hartelijk dank.

Klinkt meer als een probleem aan de computer kant dan van de iPhone. Kun je de muziek nummers in iTunes afspelen of geeft hij daar een soort gelijke melding?

watch_ml 13-02-08 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 62898)
Klinkt meer als een probleem aan de computer kant dan van de iPhone. Kun je de muziek nummers in iTunes afspelen of geeft hij daar een soort gelijke melding?

Dank voor uw reactie.
Afspelen vanuit itunes gaat gewoon goed.
Heb PC ook opnieuw opgestart en itunes (laatste versie) opnieuw geinstalleerd. Opnieuw geprobeerd maar kreeg zojuist weer dezelfde melding. Syncken van agenda en contactpersonen gaat wel goed.

vriesfde 13-02-08 14:23

Upgrade 1.1.3 3 naar iTunes 1.1.3 mogelijk?
 
Ik heb nu een 3.9BL, geupgrade via de dev team methode (v3) naar 1.1.3.

Is het mogelijk/heeft iemand al een iPhone met 1.1.3 dev team versie, bootloader 3.9 via iTunes naar 1.1.3 gebracht?

Als eindresultaat wil ik graag een officiele iTunes ge-upgrade 1.1.3 hebben, het liefts met de laatste basband ivm iLocate functie.

Ik denk persoonlijk dat ik (please correct me if I am wrong);
-Restore in iTunes naar 1.1.3
-ZiPhone draaien (activate, jailbreak)
-anysim 1.3

Resultaat (hopelijk);
Bellende, jailbroken iPhone met nieuwste baseand op 1.1.3


Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, zullen veel mensen met 'oudere' iPhones wellicht blij mee zijn.

Greetz, Frans

watch_ml 13-02-08 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 62898)
Klinkt meer als een probleem aan de computer kant dan van de iPhone. Kun je de muziek nummers in iTunes afspelen of geeft hij daar een soort gelijke melding?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door watch_ml (Bericht 63034)
Dank voor uw reactie.
Afspelen vanuit itunes gaat gewoon goed.
Heb PC ook opnieuw opgestart en itunes (laatste versie) opnieuw geinstalleerd. Opnieuw geprobeerd maar kreeg zojuist weer dezelfde melding. Syncken van agenda en contactpersonen gaat wel goed.

Heb wel in het macwereld forum gelezen dat men adviseerde om ipod (in dit geval) te resetten maar dit durf ik niet want mijn toestel is net zoals dat van de meeste van jullie gehacked en van 1.1.2. naar 1.1.3. gejailbr. :confused:

rocksnor 13-02-08 15:51

Resetten kan geen kwaad toch?

watch_ml 13-02-08 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rocksnor (Bericht 63144)
Resetten kan geen kwaad toch?

Klopt, heb een harde reset gegeven, helaas ook zonder resultaat.
Synchroniseert de agenda, contactpersonen en bladwijzers.
Syncht niet de muziek, video's en ook geen foto's meer.
Hij lijkt de foto's wel te doen, maar na zo'n 30 sec. krijg ik de melding
op mijn scherm "de iPhone iPhone kan niet worden gesynchroniseerd, de vereiste schijf is niet gevonden".
Wat nu ? :confused:

vriesfde 13-02-08 16:41

Mischien syncfix installeren.....

jermain 13-02-08 20:11

zit nu een paar daggen op 1.1.3 maar als ik een sms wilt stuur lukt dat niet :S en als ik ga kijken wie me gebeld hebt om terug te bellen gaat ie weer terug naar home scherm en dit doet is ook met bepaalde nummer als die bel. is hier al een oplossing voor ??

ArB 13-02-08 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door watch_ml (Bericht 63181)
Klopt, heb een harde reset gegeven, helaas ook zonder resultaat.
Synchroniseert de agenda, contactpersonen en bladwijzers.
Syncht niet de muziek, video's en ook geen foto's meer.
Hij lijkt de foto's wel te doen, maar na zo'n 30 sec. krijg ik de melding
op mijn scherm "de iPhone iPhone kan niet worden gesynchroniseerd, de vereiste schijf is niet gevonden".
Wat nu ? :confused:

Je gebruikt vast een USB versie 1.1 aansluiting ?
Dit probleem had ik namelijk ook. Je moet een usb 2.0 gebruiken.

ArB 13-02-08 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vriesfde (Bericht 63035)
Ik heb nu een 3.9BL, geupgrade via de dev team methode (v3) naar 1.1.3.

Is het mogelijk/heeft iemand al een iPhone met 1.1.3 dev team versie, bootloader 3.9 via iTunes naar 1.1.3 gebracht?

Als eindresultaat wil ik graag een officiele iTunes ge-upgrade 1.1.3 hebben, het liefts met de laatste basband ivm iLocate functie.

Ik denk persoonlijk dat ik (please correct me if I am wrong);
-Restore in iTunes naar 1.1.3
-ZiPhone draaien (activate, jailbreak)
-anysim 1.3

Resultaat (hopelijk);
Bellende, jailbroken iPhone met nieuwste baseand op 1.1.3


Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, zullen veel mensen met 'oudere' iPhones wellicht blij mee zijn.

Greetz, Frans

Je kan gewoon een restore of upgrade doen in itunes en het werkt prima.
Je moet wel met een oudere itunes versie werken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.