iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   one click BL 4.6 Unlock ! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/6801-one-click-bl-4-6-unlock.html)

broom45 09-02-08 13:06

Hoeveel diskspace moet je vrij hebben om aan het unlocken te beginnen?
Ik heb nu 46mb vrij.

Wanneer ik via de bosstool wat dingen wil gaan verplaatsen, dan zie ik hem even 1 seconde denken, en dan staat hij alweer op het beginscherm (van bosstool) hij heeft niks verplaatst.

Weet iemand hier iets meer van?

croiman 09-02-08 13:12

idd, ik zou toch maar bij de soft upgrade van dev team blijven

edward007 09-02-08 14:46

er is iets misgegaan bij mij ben ik bang, ik heb alles stappen gewoon uitgevoerd, maar na de reboot zie ik of niks bij de provider staan of no service..

wat nu>

batalhador 09-02-08 14:55

de methode van iClarified maar moet je niet iWorld ofzo instaleren of alleen als je op 1.1.2 zit?

Michael 09-02-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edward007 (Bericht 59391)
er is iets misgegaan bij mij ben ik bang, ik heb alles stappen gewoon uitgevoerd, maar na de reboot zie ik of niks bij de provider staan of no service..

wat nu>

Zit je nog in 111 dan kan je dat ook niet zien upgraden naar 112 en niet vergeten oktoprep te installeren voordat je naar 112 upgrade

ArrrPoele9a 09-02-08 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeanke54 (Bericht 58561)
ja eindelijk daar was ik op aan het wachten ...
heb mijn oude gsm al in de vuilbak gegooid en nu met een werkende otb 1.1.2 iphone lol met Bel Proximus :)

dus hier de one click methode :)

wat heb je hiervoor nodig :
1) een gejailbrakte 1.1.2 otb iphone waar installer opstaat.
meer niet

just add the source at installer: www.desbloqueiobr.com.br/rep

and run AutoGunlock! (you can find it at DesbloqueioBR section)

follow the instructions and you are done!!

These run at any version!!! Without Downgrade!!!

It is a easier way to run the GeoHot 4.6 bl unlock!!


vergeet niet autolock to never en airplaine modus !!!!

groeten ! werkt voor mij 100%

(hopelijk deze keer geen foute topic gestart : zou geen warn willen hebben )

Dank u zeer! Supersimpel en binnen 5 minuten gepiept!


WHOOHOO!!!! IK KAN NU BELLEN!!!!!!!!

Nu nog naar 1.1.3 en ik ben weer klaar voor nu!

starboy 09-02-08 15:47

ike heb een OTB 1.1.1 (1.1.2 upgraded) geupgraded met iTunes naar 1.1.3 werkte dus niet want als ik met die 'one Click BL 4.6' uitvoer zegt ie 'main script failed'..

ben ik nu gezien ?

Michael 09-02-08 15:48

Starboy ik weet dat lezen moeilijk is maar die unlock is voor BL 4.6 en jij hebt 3.9

Dien 09-02-08 15:55

Zoals Michael aangeeft heb je een bl 3.9 en moet je dus deze guide volgen:

https://forum.iculture.nl/f1/ip...9-windows.html

kien 09-02-08 16:31

Yes, ik was binnen 2 min klaar met de AutoGunlock van iFoneguide! Wel jammer dat ik net twee dagen geleden een nieuwe sim heb besteld voor 25eur, omdat mijn oude Dutchtone simkaart niet door de x-sim werd gevonden.

Jaap007 09-02-08 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kien (Bericht 59473)
Yes, ik was binnen 2 min klaar met de AutoGunlock van iFoneguide! Wel jammer dat ik net twee dagen geleden een nieuwe sim heb besteld voor 25eur, omdat mijn oude Dutchtone simkaart niet door de x-sim werd gevonden.


Die simkaart moet je bewaren, goed voor verzamelaars. Jij blijft wel erg trouw aan je provider ;);):D:D:D

dendirk 09-02-08 16:40

vraagje ,

Ik zit momenteel op 1.1.3 DEV-3 '

Origineel was het een 1.1.2 week 49 dus BL 4.6 , kan ik gewoon nu deze 1click doen of wat moet ik eerst doen ?

En wat zijn de voordelen tov de situatie die ik nu heb buiten zonder nextsim te werken ?

dank

kien 09-02-08 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaap007 (Bericht 59477)
Die simkaart moet je bewaren, goed voor verzamelaars. Jij blijft wel erg trouw aan je provider ;);):D:D:D

Tja, ik heb nooit problemen gehad met Orange, dus ook nooit reden om naar een andere provider over te stappen.

Maar het wordt nu wel tijd om te kijken naar andere providers, aangezien mijn dataverbruik na een paar dagen al tegen het limiet zit.

broom45 09-02-08 16:57

Ik heb de Iclarified methode gebruikt.

Had nog 46mb vrij, dat was genoeg schijnbaar.
Heb 1.1.2.

In een paar minuten gepiept. Hij gaf bij mij echter niet de melding van Iphone succesfull unlockt, maar hij reboote hem gewoon.

Toen ik me sim erin stopte kreeg ik meteen orange.

I <3 iclarified

(grrrrr me stealthsim is al betaald maar is nog onderweg vanuit duitsland.... weer geld door de wc gespoeld.)

edward007 09-02-08 17:26

Ik heb gewoon oktoprep gedaan hoor.. en ik zat in 1.1.2.

Maar ik heb een oplossing gevonden, nouja het was een 1.1.3 OTB, en daarvoor moet je het volgende doel.


Je krijgt of No service, of er staat niks, maar je kunt gewoon niet bellen.
Je telefoonfuncties zijn gebricked. Dit kun je verhelpen met de bricktool.

Stappen:
Zet de bricktool bestanden via bijv SFTP in USR/BIN

Dit kun je met bijv. putty of terminal doen. Herstarten na dit is aan te raden:
1) Ga naar de juiste map typ "cd /usr/bin"
2) chmod het bestand typ "chmod +x bricktool"
3) typ "bricktool d" (hierna zie je PHONE PART ENABLED) Het is dus gelukt.

Bricktool download je hier
Send big files the easy way. Files too large for email attachments? No problem!

konijntje 09-02-08 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 59289)
De unlock van geo zet je baseband ook terug naar 112. En nee het is niet mogelijk te updaten via itunes en dan te jailbreaken.

oke maar hoe zit dat dan met 1.1.3 OTB? want als je via iTunes update en dat is niet te jailbreaken hoe doen ze dat dan voor een 1.1.3 OTB ;)?

oftewel tis niet mogelijk om de nieuwe baseband te gebruiken (aka google locations) met een geunlockte phone?

dendirk 09-02-08 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendirk (Bericht 59483)
vraagje ,

Ik zit momenteel op 1.1.3 DEV-3 '

Origineel was het een 1.1.2 week 49 dus BL 4.6 , kan ik gewoon nu deze 1click doen of wat moet ik eerst doen ?

En wat zijn de voordelen tov de situatie die ik nu heb buiten zonder nextsim te werken ?

dank

Niemand ? een ideetje?

sjowol 09-02-08 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door konijntje (Bericht 59528)
oke maar hoe zit dat dan met 1.1.3 OTB? want als je via iTunes update en dat is niet te jailbreaken hoe doen ze dat dan voor een 1.1.3 OTB ;)?

oftewel tis niet mogelijk om de nieuwe baseband te gebruiken (aka google locations) met een geunlockte phone?

Downgraden is niet zo moeilijk hoor

Nikooos 09-02-08 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kien (Bericht 59487)
Tja, ik heb nooit problemen gehad met Orange, dus ook nooit reden om naar een andere provider over te stappen.

Maar het wordt nu wel tijd om te kijken naar andere providers, aangezien mijn dataverbruik na een paar dagen al tegen het limiet zit.

Off-topic
Heb hetzelfde met mijn dutchtone kaartje, maar ik heb nu mijn contract verlengt en dat is Tmobile geworden natuurlijk. Zit ook een nieuwe sim bij, dus mijn oude kaartje wordt eindelijk vervangen :p


konijntje 09-02-08 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 59545)
Downgraden is niet zo moeilijk hoor

true maar je baseband kon toch niet gedowngrade worden op BL 4.6?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.