Vanaf nul herbeginnen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje voor de kenners , Ik heb dus een iPhone 1.1.2 OTB(met het iTunes logo op de doos) en momenteel firmware 04.02.13_G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vanaf nul herbeginnen
Ik heb een vraagje voor de kenners ,
Ik heb dus een iPhone 1.1.2 OTB(met het iTunes logo op de doos) en momenteel firmware 04.02.13_G Ik zou graag de baseband eens vernieuwen (omdat ik af en toe problemen heb ... iPhone reboot af en toe) en dan terug alles upgraden naar 1.1.2 hoe moet ik de baseband eraf halen en opnieuw opzetten ... je mag gerust gewoon replyen met de tutorials ... liefst in volgorde ik zou jullie dankbaar zijn MiNi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mijn iphone loopt ook wel eens vast, als ik em uit de standby modus wil halen..
1.1.2 OTB ^^ maar ik heb er niet echt veel last van.. Weet alleen niet hoe je dat voor elkaar krijgt met dat baseband vernieuwen |
|
|||
|
|||
niemand ?
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook benieuwd naar een manier op je telefoon een harde reset te geven zodat je een volledig schone telefoon weer als uitgangspunt krijgt. Ik heb nu aardig wat lopen editen in de telefoon zelf via cyberduck, maar wil dat allemaal ongedaan maken incl alle settings.
|
|
||||
|
||||
Bedoel je zoiets als:
BB downgrader installen (Source: i.unlock.no) Dan een restore uitvoeren met iTunes met de 112 firmware weer opnieuw jailbreaken enz en dan weer AnySIM draaien |
|
|||
|
|||
kan ook anders (en beter)
ik vond dit op het internet (wel engels) To put the phone in DFU mode. hold the power and home buttons for 10secs then release the power button only leaving the home button pressed. Note you must be connected to itunes via usb and you will see a restore option ,press shift and click restore select the 152 mb 1.1.2 update ipsw file and the i phone will restore. |
|
|||
|
|||
Citaat:
kzou willen een software unlock doen van gunlock met 112 is da mogelijk ? |
|
||||
|
||||
Ja als je BB downgrader gebruikt word die gedowngrade naar die van 1.02 als je dan update doet naar 1.1.2 is je Baseband weer 1.1.2
Als je bootloader geen 4.6 is kan je volgens mij gewoon de gunlock doen |
|
||||
|
||||
Als je bl 4.6 hebt, kun je geen bb downgrader gebruiken. Dat werkt alleen met bl 3.9... En gunlock is alleen voor bl 4.6...
|
|
|||
|
|||
hallo, wie kan mij helpen. Ik krijg sinds vandaag niks meer op mijn iPhone geload. Mijn term vt 100 loopt ook vast als ik erin wil. Ik zit in de laatste fase van unlocken en kom er niet meer uit.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
succes! |
|
|||
|
|||
Thx voor je reactie. Ik weet zeker dat ik iets verkeerd heb gedaan, maar wat.... het vreemde is dat ik op een of andere manier niet meer met vt100 kan programmeren. Hij geeft aan proces compleet, nadat ik mijn w8w (alpine) heb gegeven. ik ben nu zoveel mogelijk programma's aan het reinstall, maar daar geeft hij ook error. en daar zit dus kennelijk een probleem, in de internet verbinding of zo.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4.3.1 jailbreak vanaf 4.1 | Possimpible | Jailbreak | 7 | 15-04-11 13:45 |
Foto: Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac | Multimaniak | Muziek, foto & video | 0 | 26-02-11 13:32 |
Upgrade vanaf FW 3.0 | jessehos | Jailbreak | 1 | 18-07-10 14:12 |
Updaten vanaf 1.0.2 !!!! | Luciano | Unlock [archief] | 2 | 09-03-08 22:51 |
|
|