//

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac!

Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac! discussie in Unlock [archief] forum; Beginsituatie: 1.1.2 Unlocked BL 3.9 Upgrade naar 1.1.3 gedaan via iTunes 7.6 (MacOSX 10.5.2) iTunes afgesloten iJailbreak 0.5.3 gedraaid, voor Unlock gekozen 3 minuten later iPhone unlocked en wel in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Hallo enthousiasteling!

Zo te merken heb je het naar je zin op het iCulture forum, maar heb je nog geen account aangemaakt. Het duurt maar een minuut en het kost niets om je eigen account te registreren. Als forumlid krijg je ongehinderd toegang tot alle forums en forumberichten, plus de mogelijkheid om eigen berichten te posten, direct te communiceren met andere forumleden en nog veel meer.

Registreer nu!

Al lid? Log dan bovenaan de pagina in, zodat je deze boodschap niet langer ziet.

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-08, 00:48
Chester2 Chester2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Beginsituatie: 1.1.2 Unlocked BL 3.9
Upgrade naar 1.1.3 gedaan via iTunes 7.6 (MacOSX 10.5.2)
iTunes afgesloten
iJailbreak 0.5.3 gedraaid, voor Unlock gekozen
3 minuten later iPhone unlocked en wel in 1.1.3
Geen bugs
Installer al geïnstalleerd.

HELEMAAL SUPER!!!!!
Het moeilijkste aan deze methode was het updaten via iTunes, echt waar!
  #2  
Oud 17-02-08, 01:37
CadmanF's schermafbeelding
CadmanF CadmanF is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chester2 Bekijk bericht
Beginsituatie: 1.1.2 Unlocked BL 3.9
Upgrade naar 1.1.3 gedaan via iTunes 7.6 (MacOSX 10.5.2)
iTunes afgesloten
iJailbreak 0.5.3 gedraaid, voor Unlock gekozen
3 minuten later iPhone unlocked en wel in 1.1.3
Geen bugs
Installer al geïnstalleerd.

HELEMAAL SUPER!!!!!
Het moeilijkste aan deze methode was het updaten via iTunes, echt waar!


Ik heb net de upgrade gedaan volgens deze stappen en werkte perfect..! Ik heb ook gewoon alle Derde Partij programma's laten staan en die heeft hij automatisch verwijderd...



Ok..:

Probleem 1..: Opgelost

Ik heb nu inmiddels al 6x opnieuw herstelt en via iJailbreak hem gejailbreakt...
Nu start hij op en vraagt om unlock Sim.., ik toets mijn code in en dan zegt hij Unlocking, please wait en dan springt hij meteen naar het hoofdscherm met alle programma's... Voorheen kreeg ik eerst nog altijd de melding Succesfully Unlocked... En nu is dus de telefoon wel vrij te gebruiken maar hij geeft geen signaal van mijn KPN kaartje... Ook al meerdere herstarts geprobeerd en met mijn StealthSim maar tevergeefs...


Oplossing Probleem 1..:

Het blijkt dat ik na het opnieuw herstellen ik in iJailbreak niet alleen voor Jailbreaken moet kiezen maar ook voor unlocken en daarna herkend hij mijn Simkaart meteen wel weer als KPN en heb gewoon bereik en krijg ook weer de melding Pin Entry Succeeded...



Probleem 2..: Opgelost

Als ik naar Installer ga, heb ik mijn BSD Subsysteem geinstalleerd... Daarna voeg ik http://ifoneguide.nl/113 toe maar na meerdere keren opnieuw openen van installer blijft hij hem niet herkennen en blijft hij onder het tabje..: Uncategorized Sources staan dus hij herkent hem niet als source...



Oplossing Probleem 2..:

Waarschijnlijk lag de server eruit vannacht want nu doet hij het gewoon dus ik had iets meer geduld nodig maar dat gaat zo moeilijk als je mooie iPhone niks doet...



Truckdriver & SPQR bedankt voor het helpen...
__________________
Proud Member Of VCorps...
Proudly Rollin' On A Firebike...

Laatst gewijzigd door CadmanF; 17-02-08 om 12:17.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: kan hem niet unlocken met iliberty,, please help!!!! dennis2010 Unlock 7 01-06-10 14:32
Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc? Stinomertrini Desktop-applicaties 7 02-11-09 14:27
mac: ijailbreak gebruikt en dan updaten naar 2.0 mhoutman Jailbreak [archief] 3 23-07-08 13:13
Keypad doet het niet na unlock met ijailbreak! guza Unlock [archief] 2 05-03-08 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.