//

ipsf unlocked, kan ik iJailbeak gebruiken?

ipsf unlocked, kan ik iJailbeak gebruiken? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) goeiedag, Ik heb 2 dagen geleden mijn vaders iphone nieuw uit doos unlocked met iJailbreak, werkt perfect, echt eitje... Nou is mijn tel wat ouder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-02-08, 15:16
rikkie123 rikkie123 is offline
• iOS 9.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 153
Standaard ipsf unlocked, kan ik iJailbeak gebruiken?

goeiedag,

Ik heb 2 dagen geleden mijn vaders iphone nieuw uit doos unlocked met iJailbreak, werkt perfect, echt eitje...

Nou is mijn tel wat ouder en zit ik nog op BL 3.9 en IPSF unlocked, mijn seczone is verdwenen...

Kan ik 1.1.3 restoren via itunes en dan iJailbreak gebruiken, zit de IPSF unlock er dan nog op en kan hoef ik alleen te jailbreaken , of kan ik unlock (ZIPHONE) in iJailbreak ook gebruiken vanwege mijn verdwenen seczone...

groetjes rik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-08, 16:44
MacFly's schermafbeelding
MacFly MacFly is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 170
Standaard

Als je iPhone unlockt is met IPSF dan zal hij bij een update naar 1.1.3 waarschijnlijk nog steeds unlockt zijn.
Als dit het geval is kan je gebruik maken van iJailbreak of ZiPhone om te activeren en te jailbreaken (unlocken is niet meer nodig).

Ik heb ook een BL 3.9 iPhone (unlockt met IPSF-versie van GeoHOT).
Na een restore naar 1.1.3 was mijn iPhone nog steeds unlockt (kreeg signaal +carrier) maar niet geactiveerd en jailbroken. (opgelost met iJailbreak 0.53)

Ik heb daarna om te testen de IPSF-unlock gereversed (mbv mijn seczone-backup) : resultaat een gelockte iPhone. ZiPhone 2.4 gedraait (enkel de optie unlock) en klaar...

Dus normaal zal hij niet gelockt zijn na een update, maar met een 3.9 BL kan je toch altijd downgraden, dus ik zou zeggen probeer het maar.
__________________
iPhone US 8GB - FW 2.1 via Pwnage-tool
  #3  
Oud 27-02-08, 17:57
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

Ik heb het uitgeprobeerd met mijn iPhone BL 3.9 en Ziphone brengt inderdaad redding voor het opnieuw unlocken maar ook voor de rest
  #4  
Oud 27-02-08, 19:00
RuleRulez RuleRulez is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard

Geen probleem Ik ben begonnen met een iPhone 1.0.2 OOTB. Met ipsf en allerlei methoden jailbreaks gedaan tot en met 1.1.2. Hierbij hoefde ik dus geen anysom te gebruiken, want IPSF hield 'm open.

naar 1.1.3 met de dev-team methode. Ook toen werkte de unlock van IPSF. Echter had ik signal.app nodig na iedere herstart (niet vaak dus) om signaal te krijgen.

Vervolgens heb ik een restore gedaan (waarom? tja, ik wilde van die signal.app af) en toen ijailbreakme.com gedraait. 3:30 minuten later ge-jailbreaked en unlocked (zonder signal.app).

Geen idee of dit effecten voor de toekomst heeft, omdat IPSF de secpack schijnt weg te gooien (nee, ik heb geen backup gemaakt).
Voor nu een happy 1.1.3 user.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan je zien met wat hij is ge unlocked/gejailbeakt? XanderSnelder Archief 15 24-12-09 14:12
Unlocked..maar ik kan verder niks! powerreserve Archief 1 21-11-08 14:40
kan ik alles gebruiken daanhegman Archief 5 14-08-08 11:31
T-mobile unlocked toestel 999€ maar kan niet bellen ALain997 Unlock [archief] 17 11-12-07 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.