iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iliberty + (de opvolger van iplus) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/9741-iliberty-de-opvolger-iplus.html)

ArB 20-03-08 22:37

Iliberty + (de opvolger van iplus)
 
2 Bijlage(n)
Nog steeds aangekondigd is dit gebruikersvriendelijke pakket wat volledig ontwikkeld is / wordt door het Dev-team.
Langzaam maar zeker zie je wat screenshots en handleidingen verschijnen die ermee te maken hebben. Dus de introductie kan niet lang meer duren. :)

Ook deze versie gebruikt payloads, maar er is beloofd dat het handmatig maken van een payload file door middel van een handleiding makkelijk te doen zal zijn.

Alle pakketten die dus geinstalleerd worden tijden de jailbreak staan dan ook gelijk in de installer, zodat eventuele updates niet gemist worden.

More info komt spoedig. :D

ugene 20-03-08 23:31

Mijn 1.1.3 doet raar met pincodes die ik om de haverklap moet ingeven endus wil ik nu ook naar 1.1.4. Doe denkik wel de 3.9fb met deze methode, ziet er goed uit!

Merkie 21-03-08 03:55

Komt 'ie ook voor Windows?

stef1234 21-03-08 07:27

Ja deze komt er ook voor Windows:D

Buffalo 21-03-08 08:19

kijk eens aan. Dat is goed nieuws.
Ik twijfel tussen Iplus en Ziphone maar nu Iplus een lekekre GUI krijgt is de keus niet moeilijk

ykb1985 21-03-08 10:26

Ziet er goed uit ArB! Zo te zien doet het precies hetzelfde als iPlus 2.0, maar dan met een mooie GUI eromheen. Zou mooi zijn als het dit weekend ge-released wordt, aangezien er maandag 4 pakketjes binnenkomen :D

En anders doen we het gewoon weer via de 'cmd' methode, even makkelijk :)

MacRub 21-03-08 23:50

iPlus 2.0b is simpel 1 commando geven in Terminal (of DOS prompt) en klaar ben je. Een GUI is altijd makkelijk! Deze ziet er mooi uit, scheelt weer tikken.:D

Buffalo 22-03-08 00:25

Als ik het goed begrijp zou je in de payloads alle nederlandse instellingen kunnen zetten? Klopt dit? Dat zou wel makkelijk zijn. Gelijk alle aps in de payloads zetten en klaar is buffalo ;)

forum.bericht 22-03-08 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 85139)
Nog steeds aangekondigd is dit gebruikersvriendelijke pakket wat volledig ontwikkeld is / wordt door het Dev-team.
Langzaam maar zeker zie je wat screenshots en handleidingen verschijnen die ermee te maken hebben. Dus de introductie kan niet lang meer duren. :)

Ik blijf met de vraag zitten wat gebeurd er als je een iPhone eerste met (bijv) Ziphone hebt jailbrakt/unlockt en je later dezelfde met (bijv) iLiberty jailbreakt/unlockt?

Lijkt me nuttig te weten want het is niet altijd bekend waar een iPhone oorspronkelijk mee jailbreakt/unlockt is.

Peter_1 22-03-08 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 85686)
Ik blijf met de vraag zitten wat gebeurd er als je een iPhone eerste met (bijv) Ziphone hebt jailbrakt/unlockt en je later dezelfde met (bijv) iLiberty jailbreakt/unlockt?

Lijkt me nuttig te weten want het is niet altijd bekend waar een iPhone oorspronkelijk mee jailbreakt/unlockt is.

Dat lijkt me een nuttige vraag, ben ik ook wel benieuwd naar. Begin je bij een restore weer voledig op 'nul', of blijft er altijd wel iets achter van de eerdere Jailbreak/Activation/Unlock?

Undertaxxx 22-03-08 14:26

Is er al meer nieuws over Iliberty+ ?

cypher21 22-03-08 15:40

Geen nieuws:
iPlus Pwns | Its soo hot, even we want it

Destiny 22-03-08 16:20

Ben wel echt benieuwd naar dit stukje software :)

MacFly 25-03-08 16:52

Nieuwe screenshots:

http://iliberty.zjlotto.com/Snapshots/iLibertyPlus.jpg

Ziet er verdorie goed uit....

Meyotch 25-03-08 22:39

Windows ziet er wel wat ugly uit t.o.v. de Mac versie. Ik ben wacht ben erg nieuwsgierig hoe deze versie gaat werken.

Peter_1 25-03-08 23:43

Ik weet het, het voegt niets toe. Maar ik kijk ook uit naar dit stukje software. Hopen dat het wachten niet al te lang hoeft te duren.

Undertaxxx 26-03-08 11:57

Citaat:

We're happy to announce that iLiberty+ (Windows) will be available later today. We are busy setting up our download sites and mirrors, and finalizing testing.
Iliberty+ zal dus later op de dag beschikbaar zijn als download :)

SoundForge 26-03-08 11:59

iLiberty+ (Windows) available later today!

Lees hier

Ik kijk er naar uit! :cool:

soCool 26-03-08 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 87376)
Ik weet het, het voegt niets toe. Maar ik kijk ook uit naar dit stukje software. Hopen dat het wachten niet al te lang hoeft te duren.

Inderdaad. Het is dat de hackintosh een pro iPlus forum is. Daarom zie je nu ook mensen die eerst ziphone hebben gebruikt twijfelen of ze niet ook beter iPlus kunnen gebruiken. Slaat natuurlijk nergens op omdat code van Zibri ook in iPLus zit.

ArB 26-03-08 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 87545)
Inderdaad. Het is dat de hackintosh een pro iPlus forum is. Daarom zie je nu ook mensen die eerst ziphone hebben gebruikt twijfelen of ze niet ook beter iPlus kunnen gebruiken. Slaat natuurlijk nergens op omdat code van Zibri ook in iPLus zit.

Dit is niet waar, ze maakten gebruik van dezelfde methode, maar alle jailbreaks en activatie bestanden komen juist bij het dev-team vandaan. Zibri heeft ze alleen in zijn software gestopt en was de eerste met een GUI.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.