iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iliberty + (de opvolger van iplus) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/9741-iliberty-de-opvolger-iplus.html)

yingie 13-04-08 19:30

Installer, BSD Subsystem en SSH. Eventueel Cydia Packager.

Sparke91 13-04-08 19:56

Ik heb appsupport, BSD subsystem, installer, open SSH en de youtube fix gekozen. nu werkt alles perfect;)

mreukers 14-04-08 09:24

Mailapp werkt niet meer
 
Gistern geupdate naar 114 met ilib+ alles werkt goed behalve de mailapp. Deze start op maar sluit zich zelf dan meteen af. Word dit een restore en dan geen herstel er op? Groetjes maarten

Destiny 14-04-08 09:46

Je moet nooit een herstel erop zetten. Altijd een nieuwe aanmaken

metjew 14-04-08 14:11

heb vandaag mn iphone 1.1.4 otb
heb alle stappen gevolgd van de iliberty handleiding
na restore van fw in itunes, gebeurt er echter niks en kan ik 'go for it' niet seleceren in liberty, ziphone evenmin succes..waar zit de fout?

yingie 14-04-08 14:22

Je had 'm ook niet hoeven restoren aangezien ie 1.1.4 OTB was;) Zet 'm in recovery mode, herstel nogmaals de firmware in iTunes en dan nog een keer iLiberty volgens de handleiding. Misschien herkent iLiberty 'm wel als je 'm eerst in recovery mode zet, dan hoef je niet nog een keer te restoren.

metjew 14-04-08 14:24

itunes herkent m na't herstellen ook niet..wat normaal wel zou moeten lukken niet?

yingie 14-04-08 14:26

Yup. Even in recovery zetten en opnieuw restoren. Met je SIM-kaart erin.

metjew 14-04-08 14:30

kan de fw er enkel opzetten in dfu-mode
bij recovery krijg'k alsan errors 1604 of 1603

yingie 14-04-08 14:35

Dat is ook goed, zolang je 'm maar kan restoren met verse 1.1.4-firmware.

metjew 14-04-08 14:47

thnx voor de hulp ma t blijft zo..
volg alle stappen tot uiteindelijk opkomt: firmware hersteld binnen enkele seconden verschynt iphone in itunes...ma dat gebeurt niet

yingie 14-04-08 14:56

Hij herkende 'm wel toen je de firmware restorde?

alexanderjb 14-04-08 23:03

Ik heb mijn 1.1.4 iphone zogenaamd unlocked gekocht: jailbreaken is al gebeurd en ik kan bij alle applicaties. Maar er zit wel een simlock op en youtube werkt ook niet. Dus dacht iLiberty+ is de oplossing! Bij mijn ilibertyplus is jailbreak aangevinkt en niet meer uit te vinken. En hierboven staat een waarschuwing dat een al gejailbreakte iphone beter niet nog eens aan een jailbreak onderworpen kan worden. Heeft er iemand goede raad? Of doe ik iets fout?

Merkie 14-04-08 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexanderjb (Bericht 98546)
Ik heb mijn 1.1.4 iphone zogenaamd unlocked gekocht: jailbreaken is al gebeurd en ik kan bij alle applicaties. Maar er zit wel een simlock op en youtube werkt ook niet. Dus dacht iLiberty+ is de oplossing! Bij mijn ilibertyplus is jailbreak aangevinkt en niet meer uit te vinken. En hierboven staat een waarschuwing dat een al gejailbreakte iphone beter niet nog eens aan een jailbreak onderworpen kan worden. Heeft er iemand goede raad? Of doe ik iets fout?

Restoren in DFU modus naar 1.1.4 en opnieuw beginnen.

alexanderjb 14-04-08 23:25

Met op nieuw beginnen bedoel je ilibertyplus uitvoeren en alle standaardopties uitvoeren inclusief jailbreaken?

yingie 14-04-08 23:28

Wat bedoel je precies met 'simlock'? Klinkt als de pin op je sim-kaart.

Als je iPhone inderdaad nog gelocked is, zou ik bootneuter installeren (je iPhone is jailbroken, nietwaar?) en daarmee je iPhone unlocken.

In Installer kun je verder YouTube-fixes vinden.

alexanderjb 14-04-08 23:30

ilibertyplus en jailbreak
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexanderjb (Bericht 98565)
Met op nieuw beginnen bedoel je ilibertyplus uitvoeren en alle standaardopties uitvoeren inclusief jailbreaken?

Ik heb nog eens goed gekeken (altijd nuttig) en zie nu dat hij waarschijnlijk eerst met Ziphone behandeld is.

yingie 14-04-08 23:37

Maar kun je Installer.app gebruiken? Installeer dan Bootneuter via de source ifoneguide.nl/exp en run dat appje. Dan is je iPhone unlocked en is ook meteen je bootloader weer up-to-date (gewoon '4.6' aanzetten, 'neuter' aanzetten, 'unlock' aanzetten en 'fakeblank' uitlaten en dan 'flash' aanklikken). Dan is je iPhone unlocked en kun je vervolgens weer in Installer allerlei fixes installeren voor youtube e.d.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.