iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iliberty + (de opvolger van iplus) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/9741-iliberty-de-opvolger-iplus.html)

cypher21 31-03-08 22:33

Ja, maar je hebt dan geen 3.9 faceblank bootloader. Je behoud gewoon de originele 3.9 dia je al dankzij ziphone had.

ArB 31-03-08 22:33

dat is juist !

cypher21 31-03-08 22:35

Thanx ;) Mag ik nu door voor de koelkast :D

yingie 31-03-08 22:36

Toevallig vandaag mijn ge-ZiPhoned iPhone ge-restored en met iLibertyX weer ge- J-A-U-ed. Geen vuiltje aan de lucht. Had alleen even een probleem met het syncen van mijn mailaccounts, maar dat is ook al opgelost. En heb meteen kunnen profiteren van mijn eigenste repo via iappcat.com, erg handig. Ik heb overigens de YouTubeGPRS Fix geïnstalleerd (van iFoneguide) én de EDGE/YouTube/Wi-Fi payload van iLiberty.

ArB 31-03-08 22:39

1 Bijlage(n)
Dit is een nieuwe, die had ik nog niet gezien :D

yingie 31-03-08 22:48

Ghehe, inderdaad een mooie:p

Peter_1 31-03-08 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 90702)
Dit is een nieuwe, die had ik nog niet gezien :D

Voor mij ook, waar komt deze vandaan?

ArB 31-03-08 22:53

Ik had de Iphone even uit en aangezet na installatie van de youtube-fix :D
Die trouwens niet werkt :(

edit: nog een keer via iliberty de youtube fix payload geprobeerd en het werkt weer.
Wel raar want de fix van de ifoneguide en de fix van bigboss werkte niet ?

Peter_1 31-03-08 22:58

Summerboard geinstalleerd?

ArB 31-03-08 23:00

ja summerboard had ik ook net geinstalleerd.

Peter_1 31-03-08 23:06

Iemand met dezelfde popup : iPhone is activated - Dismiss - after the installation of Summerboard... - Hackint0sh

ArB 31-03-08 23:08

Alles werkt net als bij die gebruiker prima hier verder, maar ik had hem nog nooit gezien. En ik heb wat gerestored de laatste tijd :D
Vind hem wel cool. :D

Peter_1 31-03-08 23:10

Het zou toch wel prettig zijn om te weten waar die popup nu precies vandaan komt, toch.

ArB 31-03-08 23:14

Misschien dat het kwam door signal.app ? Geen idee verder. Zal de volgende keer het wel in de gaten houden. ;)

Undertaxxx 31-03-08 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 90617)
Vreemd hoor, bij mij was alles de eerste keer werkend. Ook de Youtube Fix heb ik niet aangeklikt. Haagse mazzel misschien? :D

Heb exact dezelfde ervaring, heb geen youtube fix of dergelijke aangeduid en alles werkt perfect hier ;)

yingie 31-03-08 23:28

Volgens mij is de iFoneguide-fix voor Youtube over GPRS (staat ook in de naam van de fix) en is de fix in iLiberty voor het 'grijze wi-fi/edge/youtube'-probleem dat iPhones die ge-ZiPhoned zijn weleens hebben. Ik heb alles aangevinkt en alles werkt, of dat nu door die fixes komt of niet, haha. Wat ik wel heb gemerkt bij iLiberty en de payl;oads is dat je iLiberty niet moet kopieren naar je harde schijf. Op de Mac in elk geval gebruik ik het .dmg-bestand om iLiberty telkens 'nieuw' te openen. Als je 'm op je harde schijf zet werken de payloads standaard niet.

Peter_1 31-03-08 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 90728)
Heb exact dezelfde ervaring, heb geen youtube fix of dergelijke aangeduid en alles werkt perfect hier ;)

Dan blijkt toch dat het per iPhone (of OS) verschilt, de ervaringen verschillen namelijk iedere keer weer. Of de software is niet consistent, wat ik me trouwens amper kan voorstellen.

Wat wel een verschil is, is dat we diverse variaties in fabricatie-week, en types hebben.

Peter_1 31-03-08 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 90693)
Ja, maar je hebt dan geen 3.9 faceblank bootloader. Je behoud gewoon de originele 3.9 dia je al dankzij ziphone had.

Niet om lullig te doen hoor, maar het is 'fakeblank'.

bartos 01-04-08 12:23

ik had nog een vraagje voor je phone in nederlands te zetten
en t9 woordenboek enz..

moet je deze payload zelf nog appart downloaden ergens of gebeurt dit
automatisch met iliberty ???

ik zie namelijk nergens een payload in het programma staan
dat hier op zou kunne wijzen...


Grtz B

dero 01-04-08 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartos (Bericht 90891)
ik had nog een vraagje voor je phone in nederlands te zetten
en t9 woordenboek enz..

moet je deze payload zelf nog appart downloaden ergens of gebeurt dit
automatisch met iliberty ???

ik zie namelijk nergens een payload in het programma staan
dat hier op zou kunne wijzen...


Grtz B

Een handleiding voor Nederlands gebruik kan je HIER vinden, onder handleidingen staan nog veel meer handige zaken.

Voor liberty+ is (nog) geen Nederlandse Payload.
Je zal het dus via de manier in de handleiding moeten doen.

Ik ga vanavond mijn iPhone ophalen en ga dan ook aan de slag op basis van de handleidingen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.