iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iliberty + (de opvolger van iplus) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/9741-iliberty-de-opvolger-iplus.html)

Peter_1 28-03-08 23:51

Het blijkt dus dat er diverse payloads niet werken, of dat er bugs in zitten. Ik had dat met de upgrade van 3.9FB naar 4.6. Wellicht toch te snel beschikbaar gemaakt?

ArB 28-03-08 23:58

Ik denk dat men inderdaad te snel dit gereleased heeft. Maar ik denk wel dat zodra de kinderziektes eruit zijn, dit het programma is om te gebruiken. :)

Peter_1 29-03-08 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 89090)
Ik denk dat men inderdaad te snel dit gereleased heeft. Maar ik denk wel dat zodra de kinderziektes eruit zijn, dit het programma is om te gebruiken. :)

Dat ben ik volledig met je eens. Zeker met de vrije keuze van de aangeboden payloads heeft deze applicatie veel potentie.

vitotherm 29-03-08 00:34

Alles lijkt te werken verder, maar krijg alleen mijn Wi-Fi niet aan de gang
iemand hier ervaring mee ?
hoe dit op te lossen...

OTB 1.1.2 Update naar 1.1.4 met IIiberty ge-unlockt

SoundForge 29-03-08 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 89090)
Ik denk dat men inderdaad te snel dit gereleased heeft. Maar ik denk wel dat zodra de kinderziektes eruit zijn, dit het programma is om te gebruiken. :)


Hot Updates and Fixes for iLiberty+ Coming Soon!

Zie/lees hier.

Ik ga hier maar eens op wachtten en, indien de meeste kinderziektes eruit zijn, ook maar eens een poging wagen om via iLiberty+ naar v1.1.4 te gaan.

dero 29-03-08 18:01

Weet iemand of het uit maakt met welke simkaart (in de phone) je de unlock uitvoert? (de AT&T of degene die je wilt gaan gebruiken)

Undertaxxx 29-03-08 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dero (Bericht 89422)
Weet iemand of het uit maakt met welke simkaart (in de phone) je de unlock uitvoert? (de AT&T of degene die je wilt gaan gebruiken)

Maakt nix uit, je kan zelfs zonder simkaart unlocken etc. Als je een simkaart gebruitk wel effe de lock code erafhalen.

ArB 29-03-08 19:46

Citaat:

Auto-download additional payloads (ready)
Minimize application to taskbar when needed (ready)
Fix a bug that lists same payload in 2 pages (ready)
Make some error messages more “readable” (ready)
Add some code to check payload ZIP before packaging the payload
Safety checks to avoid potential danger with IPSF startup script
Make applications installed through iLiberty+ visible in Installer
Fix bug in “Relocate Fonts and Ringtones” payload (ready)
Add version into payload header
Cydia payload
Update Installer to newer version
ff een status update :D

dero 30-03-08 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronald911 (Bericht 89813)
Komt er ook nog een Nederlandse handleiding uit?

Bedoel je deze?

EN-IS 30-03-08 18:08

Maar effe een vraagje, als ik het goed begrijp is dit dus de opvolger van iPlus (door dezelfde makers als van iPlus?)

n00b speaking :)

Merkie 30-03-08 18:13

Het is een GUI voor iPlus. Ik zou stiekem iPlus met de internationale payload gewoon gebruiken. Het is dan wel commandline, maar je hoeft alleen maar naar de map van iPlus te gaan en iplus -u in te tikken.

EN-IS 30-03-08 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merkie (Bericht 89914)
Het is een GUI voor iPlus.


Ok bedankt Merkie, duidelijk :)

GWorks 30-03-08 18:23

Wil graag mijn Iphone gaan unlocken. Net vers uit de US. Lees hier over wat bugs in Iliberty. Kan ik 'm toch gewoon unlocken, of is het wijs te wachten? E.v.t. op Pwnage die eraan komt.

Charlotte*** 31-03-08 14:42

Ik heb mijn iPhone getracht te unlocken, jailbreaken enz. met iLiberty+. Dit is gelukt, echter werkt hij nog steeds niet met mijn eigen SIMkaart.
Als ik probeer te bellen krijg ik in beeld: Call failed.
Heb m'n iPhone weer teruggebracht naar de fabrieksinstellingen, nogmaals geprobeerd met iLiberty+, maar weer hetzelfde.
Met iJailbreak kwam ik sowieso al niet verder, dus dat lijkt ook niet te werken.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik denk zelf dat het eventueel met de Payloads te maken kan hebben. Welke moet ik wel en welke moet ik niet dowloaden?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

PS: ik heb een Mac

chrisje123 31-03-08 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlotte*** (Bericht 90352)
Ik heb mijn iPhone getracht te unlocken, jailbreaken enz. met iLiberty+. Dit is gelukt, echter werkt hij nog steeds niet met mijn eigen SIMkaart.
Als ik probeer te bellen krijg ik in beeld: Call failed.
Heb m'n iPhone weer teruggebracht naar de fabrieksinstellingen, nogmaals geprobeerd met iLiberty+, maar weer hetzelfde.
Met iJailbreak kwam ik sowieso al niet verder, dus dat lijkt ook niet te werken.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik denk zelf dat het eventueel met de Payloads te maken kan hebben. Welke moet ik wel en welke moet ik niet dowloaden?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

PS: ik heb een Mac

Welke payloads heb je gekozen?

Fab1Man 31-03-08 15:44

Heb je de bootloader gedowngrade naar 3.9FB?

Charlotte*** 31-03-08 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 90397)
Heb je de bootloader gedowngrade naar 3.9FB?

Nu wel :o
En hij doet 't nu dus wel. Heb ervoor gekozen om geen payloads erbij te doen.

Nu wil ik m'n adresboek syncen met m'n iPhone, maar hij blijft zeggen dat de iPhone niet aangesloten is aan mijn Mac..
Misschien had ik dus toch wel weer een bepaalde payload moeten downloaden?:confused:

EN-IS 31-03-08 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlotte*** (Bericht 90410)
Nu wel :o
En hij doet 't nu dus wel. Heb ervoor gekozen om geen payloads erbij te doen.

Nu wil ik m'n adresboek syncen met m'n iPhone, maar hij blijft zeggen dat de iPhone niet aangesloten is aan mijn Mac..
Misschien had ik dus toch wel weer een bepaalde payload moeten downloaden?:confused:

Je had geen payloads moeten downloaden. Het zou allemaal zonder payloads ook moeten doen, payloads zijn extra mods en apps die je samen met de applicatie op je iphone kan zetten.

Heeft weinig te maken met je verbinding tussen je iphone en mac.

Succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.