iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iliberty + (de opvolger van iplus) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/9741-iliberty-de-opvolger-iplus.html)

dero 02-04-08 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 91930)
Kan iemand specifieke voorbeelden geven van het niet onthouden van settings binnen bepaalde apps?

weather,stocks en clock staan weer op de standaard instellingen als je ze opnieuw opent.

En ik krijg ook het ophalen van mijn email niet van manual af.

Morgen ga ik maar eens opnieuw de "oude" versie van iliberty+ gebruiken, als er nog geen fix is dan ;)

dero 02-04-08 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 91938)
Zoeken naar eigen locatie in google maps werkt ook niet, met iPlus2.0b wel.

Dat werkt bij mij dan weer wel, is afhankelijk van bereik, maar dat is normaal denk.

Slotemaker 04-04-08 14:48

Citaat:

iLiberty+ (Win) update released! Just run to update automagically!

Submitted by iPlusPWNS on Mon, 03/31/2008 - 07:13.
There's a new update to iLiberty+ (Win). The Installer payload now supports both BSD and Cydia. It also adds roxy support for payloads downloads, and can directly download missing payloads in GUI.

The update is available thru online update. Just run iLiberty+ on your PC and you'll be prompted for the new version. If you are having trouble updating:
  • Download the patch file
  • Put patch into installation folder
  • Run the patch
  • It will change your old version to the new one.
1.2.1.78 Bug fixes are as follows:
  • Fixed the bug "Checking Installer causes internal error"
  • Fixed the bug "Relocate Fonts and Ringtones hangs device"
  • Fixed the bug "Application does not minimize to taskbar"
  • Fixed the bug "Standard tab doesn‚t sync with Selected tab"
  • Fixed the bug "BSD not detected by Installer"
  • Fixed the bug "Recovery progress bar doesn't go 100%"

Betekent dit dat iLiberty+ nu stabiel is:D

Destiny 04-04-08 14:53

Gisteren moest er eigenlijk ook een nieuwe versie voor mac komen....

Destiny 04-04-08 22:35

De nieuwe versie van iLiberty+ voor mac is uit :) Versie 1.5

Ik heb 256 van de 300MB gebruikt zegt dat progje. In iTunes staat 200MB gebruikt.

Wat moet ik nou geloven:s

Stiruam 05-04-08 15:28

Btw bij de nieuwe iLiberty heb je nogsteeds het probleem dat Weather n shit niet wil saven fix dat door dit in te voeren over een terminal naar keuze

Citaat:

chown -R mobile:mobile /var/mobile/Library/Preferences
Greetz, Stiruam

Undertaxxx 05-04-08 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 93747)
Btw bij de nieuwe iLiberty heb je nogsteeds het probleem dat Weather n shit niet wil saven fix dat door dit in te voeren over een terminal naar keuze

Greetz, Stiruam

Deze 88Installer Fix zou het probleem verhelpen als alles goed is. Staat sinds gisteren op George Zhu’s BLOG

Merkie 12-04-08 13:30

Er is sinds 7 april een nieuwe versie uit van iLiberty+. Is niemand meer geïnteresseerd in iLiberty+/iPlus sinds die Pwnage-zooi :( ?

RoW^ 12-04-08 14:50

Hoi even een korte vraagje :) Als je een nieuw ungesealde iPhone gekocht heb, moet je 'm eerst jailbreaken toch? En iLiberty+ doet toch activatie+jailbraik+install.app+UNLOCK?

Dus na iLiberty+ moet ik toch alleen een paar leuke applicaties downloaden en installen en klaar is kees? (iphone 1.1.3/1.1.4)

EN-IS 12-04-08 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ (Bericht 97171)
Hoi even een korte vraagje :) Als je een nieuw ungesealde iPhone gekocht heb, moet je 'm eerst jailbreaken toch? En iLiberty+ doet toch activatie+jailbraik+install.app+UNLOCK?

Dus na iLiberty+ moet ik toch alleen een paar leuke applicaties downloaden en installen en klaar is kees? (iphone 1.1.3/1.1.4)

Deze vraag had jij al in een ander topic gevraagd, en daar is ook positief op geantwoord, dat het dus mogelijk is om met iLiberty+ alles in 1x te doen en je phone is klaar om gebruikt te worden met een nederlandse sim/provider.

Ik weet dat het allemaal voor je nieuw is, maar lees de wiki en de handleiding pagina (ik heb de link voor de handleiding pagina niet, iemand die het hem effe wil geven? :))

RoW^ 12-04-08 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS (Bericht 97181)
Deze vraag had jij al in een ander topic gevraagd, en daar is ook positief op geantwoord, dat het dus mogelijk is om met iLiberty+ alles in 1x te doen en je phone is klaar om gebruikt te worden met een nederlandse sim/provider.

Ik weet dat het allemaal voor je nieuw is, maar lees de wiki en de handleiding pagina (ik heb de link voor de handleiding pagina niet, iemand die het hem effe wil geven? :))

Ik ben DIT nu helemaal aan het lezen, en nu lees ik vaak dat 'gesealde' iPhones op marktplaats (soms) niet te vertrouwen zijn omdat ze hardwarematig zijn gelockt. Nu ben ik heel bang om een miskoop te maken :( En ook dat ik op bootloaders moet letten en dergelijke.. dat is erg veel werk :(

Undertaxxx 12-04-08 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ (Bericht 97183)
Ik ben DIT nu helemaal aan het lezen, en nu lees ik vaak dat 'gesealde' iPhones op marktplaats (soms) niet te vertrouwen zijn omdat ze hardwarematig zijn gelockt. Nu ben ik heel bang om een miskoop te maken :( En ook dat ik op bootloaders moet letten en dergelijke.. dat is erg veel werk :(

Nha is helemaal niets van waar, alle iphones kunnen unlocked worden. Op bootloader, firmware of baseband moet je ook niet letten aangezien dit allemaal perfect te updaten is.

RoW^ 12-04-08 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 97184)
Nha is helemaal niets van waar, alle iphones kunnen unlocked worden. Op bootloader, firmware of baseband moet je ook niet letten aangezien dit allemaal perfect te updaten is.

Wauw! ben ik heel blij om te horen, ik dacht net dat het geen iPhone meer zou worden. Dus dan kijk ik maar ff voor een gesealde iPhone op marktplaats en jailbreaken maar! (natuurlijk ga ik niet lager dan 1.1.3/1.1.4) Kan iemand dit 100% bevestigen :D?

Maar waarom staan zulke informatie op de FAQ dan? is het oud of verkeerd nieuws? Ik schrok wel een beetje zeg .. :P

Undertaxxx 12-04-08 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoW^ (Bericht 97186)
Wauw! ben ik heel blij om te horen, ik dacht net dat het geen iPhone meer zou worden. Dus dan kijk ik maar ff voor een gesealde iPhone op marktplaats en jailbreaken maar! (natuurlijk ga ik niet lager dan 1.1.3/1.1.4) Kan iemand dit 100% bevestigen :D?

Je kan alle firmwares installeren mits de nodige kennis, alleen zie ik hier helemaal geen reden toe. Beste combinatie is naar mijn mening 1.1.4 Firmware met 4.6 Bootloader & 04.04.05_G Baseband.

Ik zou je ook aanraden de onderstaande tutorial te gebruiken, veilgiste en beste wijze momenteel. Is ook een totaal packet dus je kan Installer, BSD Subsysteem, etc laten mee installeren tijdens de unlock,jailbreack & activatie. Succes

iLiberty+ Handleiding

isezumi 12-04-08 15:51

Ik heb een vraag over welke versie van iLiberty+ het beste is om te gebruiken.
Ik las op deze en andere fora (Hackintosh etc.) dat de wat nieuwere versie van iLiberty+ wat problemen heeft.

Heeft iemand een advies welke van de 2 volgende te gebruiken:
Versie 1.2.0.65 (als ik me niet vergis degene zonder bugs)
OF
Versie 1.3 (de allerlaatste)

Ik probeer nu al 2 weken het beste tooltje te vinden om me iPhone te JUA-en: ik hoop dat iemand me antwoord wil geven (aangezien bepaalde vragen wel 100x door nieuwelingen zoals ik gesteld zullen zijn).

Een andere vraag mbt payloads: klopt het dat payloads niets meer zijn dan pre-installed/chosen applicaties zoals OpenSSH etc.?

Thanks in advance!

Soulplayer 12-04-08 20:08

Ik vermoed dat je eigenlijk zelf kan beslissen. Alle methodes hebben hun voordelen en over bugs bij iLiberty+ heb ik nog niets gehoord?

Wat ik mij nu juist afvroeg:
Is het een goed idee om bij iLiberty+ Cydia mee te installeren? installeert hij dan ook nog steeds de "installer"? Of moet je die op een andere manier installeren?

Merkie 12-04-08 20:34

Vanmiddag iLiberty+ 1.3 voor het eerst gebruikt, methode lijkt erg veel op die van iPlus (logisch). Zelf heb ik gewoon Installer geïnstalleerd i.p.v. Cydia (kan via additional payloads wat erg mooi werkt in de nieuwste iLiberty+). Leek allemaal perfect te werken, maar zo grondig heb ik het niet getest omdat het niet mijn iPhone was.

metjew 13-04-08 18:06

morgen iphone unlocken enzo, dus vraagje
om alles te doen en de installer.app (geen cydia) te hebben kun je dan bvb unlocken enzo met iliberty 1.3 en erna de installer.app installeren met een oudere versie van ilberty?
*edit: zelf gevonden, sorry!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.