iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iliberty + (de opvolger van iplus) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/9741-iliberty-de-opvolger-iplus.html)

LuigiStyla 16-04-08 23:24

Opnieuw unlocken, maar dan moet je onder het tablad naar 'Available on Repo' gaan. Daar kan je de installer selecteren.

shayolo 16-04-08 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla (Bericht 99721)
Opnieuw unlocken, maar dan moet je onder het tablad naar 'Available on Repo' gaan. Daar kan je de installer selecteren.

dan moet ik hem weer eerst restoren naar 1.1.4 zeker?

peter_centen 17-04-08 19:44

Hoe en wat moet I'm doen om de source.list file te kunnen editen

Micronics 17-04-08 20:12

iLiberty Menu->Tools->Options en voeg sources toe.

LuigiStyla 17-04-08 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shayolo (Bericht 99724)
dan moet ik hem weer eerst restoren naar 1.1.4 zeker?

jah joh zo gebeurd:)

Lance Law 24-04-08 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shayolo (Bericht 99724)
dan moet ik hem weer eerst restoren naar 1.1.4 zeker?

Is het je gelukt om je iphone opnieuw te restoren, en Iliberty+ opnieuw te draaien ? Kan je misschien eens in detail uitleggen hoe je het precies gedaan hebt ? Welke zaken je aangevinkt hebt en welke niet enz..
Thanks

Ray 26-04-08 09:26

Ik heb iLiberty+ laten draaien en nu 1.1.4 op mijn iPhone. Dit heb ik gedaan na een restore, omdat mijn iPhone bleef hangen op een Apple logo. Ik heb de oudere versie iLiberty+ gebruikt omdat ik Installer prefereer boven Cydia.

Nu kom ik verschillende probleempjes tegen in 1.1.4:
- Na toevoeging steden in "Weather", komen deze weer te vervallen
- Summerboard doet geen aanpassingen

Iemand ook problemen mee en/of oplossingen?
Ik overweeg namelijk om weer te restoren naar 1.1.3

Thanks alvast!

Edit: Ook mijn contacten worden gesorteerd op achternaam, terwijl ik heb aangegeven in Settings dat ik wil sorteren op voornaam.

ArB 26-04-08 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ray (Bericht 104406)
Ik heb iLiberty+ laten draaien en nu 1.1.4 op mijn iPhone. Dit heb ik gedaan na een restore, omdat mijn iPhone bleef hangen op een Apple logo. Ik heb de oudere versie iLiberty+ gebruikt omdat ik Installer prefereer boven Cydia.

Nu kom ik verschillende probleempjes tegen in 1.1.4:
- Na toevoeging steden in "Weather", komen deze weer te vervallen
- Summerboard doet geen aanpassingen

Iemand ook problemen mee en/of oplossingen?
Ik overweeg namelijk om weer te restoren naar 1.1.3

Thanks alvast!

Deze problemen zijn juist opgelost in de laatste iliberty.
Wat je kunt doen is de laatste versie downloaden iliberty en niet cydia aanvinken en als extra payload alsnog de installer kiezen.

Moet je alleen nog een keer restoren. ;)

Ray 26-04-08 10:02

Thanks voor je snelle tip! Ik ga het zsm proberen.
Ik heb blijkbaar de optie om toch voor Installer te kiezen over het hoofd gezien...

sabatie 26-04-08 10:35

ik kan die payloads niet downloaden voor bv erase baseband dan krijg ik iedere keer failed...
ook als ik het manual doe staat bij de pagina forbidden kan iemand me alle payloads ff zippen en op itnernet zette zodat ik ze toch kan downloaden

KleineAap 26-04-08 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sabatie (Bericht 104420)
ik kan die payloads niet downloaden voor bv erase baseband dan krijg ik iedere keer failed...
ook als ik het manual doe staat bij de pagina forbidden kan iemand me alle payloads ff zippen en op itnernet zette zodat ik ze toch kan downloaden

Zelfde probleem, kan installer niet installeren omdat de site met payloads down lijkt te zijn *403 constant... Iemand toevallig 't .sh en .zip filetje voor me? :)

yingie 26-04-08 19:48

Wat op de Mac vaak helpt is om de app iLiberty+ weg te gooien en opnieuw te downlaoden en uit te pakken (soms helpt alleen opnieuw uitpakken ook al).

sabatie 27-04-08 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap (Bericht 104603)
Zelfde probleem, kan installer niet installeren omdat de site met payloads down lijkt te zijn *403 constant... Iemand toevallig 't .sh en .zip filetje voor me? :)

op mn mac lukt het wel maar kan ik de baseband nier downgraden
maar ik wil dit graag in windows doen

e_sabbagh 27-04-08 12:03

Ik heb een probleem. Ik heb iLiberty+ gebruikt op mijn Macbook om mijn 4.6BL te unlocken. Hij bleef heel lang hangen bij 'Preparing Jailbreak' en de iPhone bleef in DFU hangen. Toen ik het kabeltje er uit trok kwam de vertrouwde text over het scherm heen glijden. Maar nu pakt mijn book de iphone niet en de iphone blijft 'BSD root: md0, major 2, minor 0' weergeven, elke keer op een nieuw regel (Dos screen). Iemand een idee hoe ik dit op los? (ik heb de home en aan/uit knop in gehouden maar dan gaat ie terug naar het dos scherm).

drm 27-04-08 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door e_sabbagh (Bericht 104810)
Ik heb een probleem. Ik heb iLiberty+ gebruikt op mijn Macbook om mijn 4.6BL te unlocken. Hij bleef heel lang hangen bij 'Preparing Jailbreak' en de iPhone bleef in DFU hangen. Toen ik het kabeltje er uit trok kwam de vertrouwde text over het scherm heen glijden. Maar nu pakt mijn book de iphone niet en de iphone blijft 'BSD root: md0, major 2, minor 0' weergeven, elke keer op een nieuw regel (Dos screen). Iemand een idee hoe ik dit op los? (ik heb de home en aan/uit knop in gehouden maar dan gaat ie terug naar het dos scherm).

Heb een paar dagen geleden exact hetzelfde probleem gehad. Telkens dat bsd root ding dat maar bleef komen.
Had het bijna opgegeven.
Maar dan uiteindelijk terug in dfu gekregen door itunes open te zetten, iphone in de dock en dan het vertrouwde drukken op home en aan/uit knop!
Daarna jailbreak gedaan met Ijailbreak (mac)

KleineAap 27-04-08 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap (Bericht 104603)
Zelfde probleem, kan installer niet installeren omdat de site met payloads down lijkt te zijn *403 constant... Iemand toevallig 't .sh en .zip filetje voor me? :)

En de payloard server doet t weer...

Voor de geintresseerde, ik ben van een 1.1.1 naar 1.1.4 gegaan met iLiberty+. Hierbij heb ik Cydia geinstalleerd en later als payload Installer toegevoegd (het gemis van Summerboard in Cydia was de eerste frustratie met Cydia, maar je kan ook geen NL downloaden via Cydia). Je kan payloads altijd toevoegen, wat ik zelf een hele handige feature vind :)

jvdvalk 28-04-08 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KleineAap (Bericht 104942)
En de payloard server doet t weer...

Voor de geintresseerde, ik ben van een 1.1.1 naar 1.1.4 gegaan met iLiberty+. Hierbij heb ik Cydia geinstalleerd en later als payload Installer toegevoegd (het gemis van Summerboard in Cydia was de eerste frustratie met Cydia, maar je kan ook geen NL downloaden via Cydia). Je kan payloads altijd toevoegen, wat ik zelf een hele handige feature vind :)

Ik heb installer wel aangevinkt en daarna in het hoofdscherm 'Go for it' aangeklikt. Nu is 'ie klaar en staan de aangevinkte programma's er niet op. Kan ik nu iLiberty opstarten en alleen maar de extra programma's aanvinken zonder dat ik opnieuw jailbreak enz. moet aanvinken?

Quattro1 29-04-08 17:49

Hallo, ik heb Iliberty 1.20.65 gedownload en krijg vervolgens de melding dat er een nieuwe versie is 1.3.0.113, deze vervolgens gedownload dan wordt er gevraagd de oude te vervangen en daar gaat het fout. Melding Can't delete target file. Wat te doen? Ik heb een gloednieuwe 16Gb uit de US meegenomen vorige week.:confused:

Merkie 30-04-08 22:30

iLiberty+ weggooien en een nieuwe downloaden van de website.

EN-IS 01-05-08 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merkie (Bericht 106054)
iLiberty+ weggooien en een nieuwe downloaden van de website.

Dat ie daar zelf niet op komt... :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.