DFU, Recovery & Restore Mode ? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik begrijp na veel lezen al heel wat over het Iphone gebeuren maar één ding is me toch niet helemaal duidelijk. Ik zie dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
DFU, Recovery & Restore Mode ?
Ik begrijp na veel lezen al heel wat over het Iphone gebeuren maar één ding is me toch niet helemaal duidelijk. Ik zie dat er 3 soorten recovery modes zijn maar ze lijken allemaal zo hard op elkaar. Bij DFU mode wat verschijnt er dan op je beeld, is dat het stekkertje ? En wat is het verschil tussen Recovery & restore mode ? Dit is me allemaal nog wat vaag dus als iemand klaarheid zou kunnen brengen zou geweldig zijn, de wiki maakt me ook niet echt wijzer met deze 3 recovery methodes. Als ik zie zijn de knoppen combinaties voor restore mode en DFU mode hetzelfde ? Alvast Dank
Edit: Net wat filmpjes bekeken en is wel duidelijk nu hoe in DFU mode te zetten en hoe in Restore mode, knoppen combo is toch net iets anders dan ik hier in de wiki kan lezen. Citaat:
Hoop dat iemand hier effe klaarheid kan brengen. Alvast Dank Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 22-03-08 om 09:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien geen directe antwoord op je vraag maar met ZipHone kun je de iPhone met een klik en DFU of nomal mode zetten dus je hoeft dan niet met knoppen combinaties te gaan klooien.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bij mijn weten zijn er maar 2 soorten en dat zijn Restore mode en DFU mode.
De recovery mode met de gele driehoek was iets van firmware 1.0.2 en is gelijk aan de restore mode. Het enige grote verschil tussen DFU en restore mode is volgens mij het feit dat zodra een Iphone in DFU staat je MOET restoren en als hij in restore mode staat dan kan hij nog teruggezet worden in normale modus.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? | bastiaan123 | iPhone algemeen | 46 | 18-01-12 23:08 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 01:02 |
[HELP] Krijf iphone niet uit "Recovery of DFU mode" | bastiaan123 | iPhone algemeen | 1 | 12-05-10 18:42 |
iPhone: DFU of Restore mode, allebei niet! | PokerChina | Jailbreak | 12 | 23-09-08 09:24 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 18:36 |
|
|