Jailbreak discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg een 1604 error en moest herstellen met originele 3.1 Iemand enig idee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik krijg een 1604 error en moest herstellen met originele 3.1
Iemand enig idee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik vind geen iphone.ipsw 3.1 file voor generatie 1 iphone in je verwijzing. kun je aangeven welke ik nodig heb?
|
|
|||
|
|||
voor de custom firmware te installeren via itunes 8.2 gebruiken. Om te downgraden van itunes 9 naar 8.2 moet je wel de libary aanpassen. Even zoeken op youtube en je vind filmpjes hierover hoe je dat moet doen.
|
|
|||
|
|||
Peeps ik snap hem niet hellemaal heb de jailbreak gedaan alleen kanik in mijn itunes niet restore aanklikken hij blijft bij mij het volgende aangeven als ik hem op itunes aansluit De simkaart in de iphone wordt niet ondersteund.
Alleen compatibele simkaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren. Plaats alstublieft de simkaart die bij uw iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor de vervangende simkaar. Heb dit ook al in de verleden gehad. Toen was het heel makkelijk opgelost met een programme iliberty. Maar daar kan ik niet aan komen mijn computer ondersteunt hem op een of andere manier niet. Hoe kan ik aub mijn iphone weer gebruiken ??????? Kunnen jullie mij helpen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo
ik heb al een paar weken problemen met mijn iphone 3g 16g 3.1.2 blacksn0w hij slaat vast reageert nergens meer op, een half uurtje met rust laten en dan hard resetten en dan doet hij het weer een uur of 8. Ik heb al opnieuw alles hersteld, in DFU mode hersteld geen apps erop geen jailbreak erop maar het probleem blijft. Nu denk ik dat het een hardware probleem is en wil hem terug sturen naar appel maar wou ik even zeker weten dat er geen sporen meer zijn van de jailbreak ivm garantie kan iemand mij vertellen hoe dit te zien is en hoe hij helemaal clean te maken is michiel |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik snap egt helemaal niks van dit jailbreaken...
kan iemand me uitleggen hoe dit werkt en wat ik moet doen? |
|
|||
|
|||
indien je iphone gejailbreakt is kan je dan nog wel je firmware updaten als er een nieuwere uit is gekomen, zonder probleem?
|
|
|||
|
|||
Als je jailbreakt, en Apple geeft iPhone OS 4 ter beschikking. Zal de iPhone dan normaal updaten en je jailbreake behouden? of is daar weer een heel procces voor nodig om dat te doen?
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Moet je alles weer opnieuw doen. Jailbreak blijft nooit behouden na up- of downgrade.
|
|
|||
|
|||
Maar de app. Zoals bijvoorbeeld tomtom blijven wel gewoon werkende in beta 4.0? Zonder jailbreak?
|
|
||||
|
||||
Als je netjes betaald hebt voor TomTom kan je deze weer (zonder extra kosten) opnieuw onstalleren onder firmware 4.0.
|
|||
|
|||
Citaat:
Of moet ik hem eerst weer jailbreaken(indien mogelijk) --> tomtom opnieuw downloaden en installen. En is dit bij alle app!? |
|
||||
|
||||
Als je alleen een update doet van je firmware, zou TomTom het nog moeten doen. Begrijp me goed, om TomTom te laten werken heb je ook geen jailbreak nodig! Ben je hiervoor wel afhankelijk van een jailbreak ben je niet netjes aan de software gekomen en dat ondersteunen we hier niet!
|
|
|||
|
|||
kijk thnxs voor de info.
ik ben nieuw komer met mijn nieuw iphone. Weet dus nog niet helemaal wat wel en niet netjes is Wil een echte iPc member worden dus zal geen illegale acties ondernemen, of er na vragen. |
|
||||
|
||||
Er word in dit artikel nog niet gerept over de iPhone 4, terwijl onderaan het artikel staat dat de status van het artikel actueel is.
|
|
|||
|
|||
krijg een maat zijn iphone niet gejaibreakt
kan iemand me helpen.
de iphone is van de eerste generatie. ik heb al met heel veel apps geprobeert om het te jailbreaken maar niets lukt. ofwel blijft de app zoeken achter de iphone of de app sluit zichzelf gewoon. wie kan mij helpen |
|
|||
|
|||
Hallo, ik zou mijn ipod touch 8gb 4.1 willen jailbreaken maar ik weet niet goed ik heb al gekeken op youtube enz. maar ik snap er niets van, zou iemand me het kunnen uitleggen met alle stappen mvg
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad, het makkelijkste is naar www.jailbreakme.com (vanaf je ipod)
Welke serie ipod heb je? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|