//

iDemocracy

iDemocracy discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) iDemocracy is een [wiki]jailbreak[/wiki]-programma voor [wiki]firmware[/wiki]-versie 1.1.1 en 1.1.2 in combinatie met Windows. Het is een freeware-programma en dus gratis te gebruiken. [h="3"]Werking[/h] iDemocracy vervult ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-07, 11:54
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard iDemocracy

iDemocracy is een [wiki]jailbreak[/wiki]-programma voor [wiki]firmware[/wiki]-versie 1.1.1 en 1.1.2 in combinatie met Windows. Het is een freeware-programma en dus gratis te gebruiken.
[h="3"]Werking[/h]
iDemocracy vervult meerdere functies:
  • iDemocracy automatiseert de [wiki]jailbreak[/wiki] gedeeltelijk. Er blijven stappen die je zelf moet uitvoeren. Hiervoor heb je niet veel technische kennis voor nodig. Het zijn redelijk makkelijke stappen.
  • iDemocracy 2 voert een automatische [wiki]virginize[/wiki] uit.
  • Het programma installeert automatisch [wiki]BSD Subsystem[/wiki] en [wiki]Installer.app[/wiki].
  • Het programma installeert tevens [wiki]anySIM[/wiki] 1.1.1 zodat je na de jailbreak makkelijk kunt [wiki=Unlock]unlocken[/wiki].
  • iDemocracy past het [wiki]Springboard[/wiki] aan, zodat je meerdere iconen kunt plaatsen op je Springboard.
[h="3"]Benodigdheden[/h]
  • een iPhone met [wiki]firmware[/wiki]-versie 1.1.1 of 1.1.2;
  • een PC met Windows waarop iTunes is geïnstalleerd;
  • een werkende [wiki]Wi-Fi[/wiki]-verbinding.
[h="3"]iDemocracy 2[/h]
Vanaf 16 november 2007 is iDemocracy 2 verkrijgbaar. Deze versie zorgt voor een automatische virginize van firmware 1.0.2. Heb je een (Europese) iPhone gekocht waar standaard al firmware 1.0.2 op zit, dan kun je deze met iDemocracy 2 al wel jailbreaken en activeren, maar nog niet unlocken omdat er nog geen passende versie van anySIM verkrijgbaar is.
De Britse iPhones worden geleverd met een nieuwe bootloader, waarbij unlocken nog niet mogelijk is. iD2 zal binnenkort een update krijgen, waarbij ook een nieuwe versie van anySIM wordt meegeleverd.


In iD2 is voor het eerst ook [wiki]MobileStack[/wiki] opgenomen. Met deze toepassing kun je stapels maken op het startscherm, net zoals dat bij de nieuwe functie Stack in Mac OS X 10.5 Leopard mogelijk is.

[h="3"]Voorzorgsmaatregelen[/h]

Gebruik iDemocracy NIET op een unlocked iPhone. Als je iPhone al eerder unlocked is geweest, loop je kans op een [wiki]brick[/wiki]. Voer eerst een [wiki]virginize[/wiki] uit met één van de beschikbare oplossingen. Het uitvoeren van een virginize is ook mogelijk met iDemocracy 2, als je over een iPhone met firmware 1.0.2 beschikt. Voor iPhones met 1.1.1 moet je gebruikmaken van een andere methode.

[h="3"]Download[/h]

Je kunt iDemocracy vinden op deze pagina op Google Code. Kies hier altijd de laatste versie en lees het changelog goed door om te kijken wat er veranderd/toegevoegd is in de verschillende versies om een duidelijk beeld te krijgen van de mogelijkheden.

Laatst gewijzigd door Spree; 23-10-07 om 12:12. Reden: talige correcties, wiki-verwijzingen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-08, 15:22
brigittadik brigittadik is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een iPhone die ik maar niet werkend kan krijgen. Hij is geactiveerd en als ik via settings, general naar about ga dan zie ik dat er versie 1.1.1. op staat en de modem firmware staat op 03.14.08_G. Als ik hem wil unlocken via anysim gebeurd er niets. Hij geeft niet aan dat er een onjuiste sim in zit maar ook is hij niet unlocked!! Wat doe ik verkeerd?

Groet,

Brigitta
  #3  
Oud 16-02-08, 01:49
jamalu jamalu is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 25
Standaard

welke software moet ik gebruiken met een net nieuw uit de doos iphone met 1.1.3 software??
  #4  
Oud 16-02-08, 01:52
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamalu Bekijk bericht
welke software moet ik gebruiken met een net nieuw uit de doos iphone met 1.1.3 software??
Dat is helemaal eenvoudig! Zoek op ZiPhone met de zoekfunctie. ZiPhone klaart de klus binnen 2 en een halve minuut!
  #5  
Oud 02-03-08, 23:51
jan1989 jan1989 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

ik wil binnen kort een iphone uit Duitsland halen, die wil ik acitveren zonder abo en wil wel gebruik van alles kunnen maken. hoe moet ik dit allemaal doen zodat ik ook kan smsen en bellen gewoon met mijn vodafone simkaartje?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iDemocracy 3.0 Michael Unlock [archief] 3 05-05-08 20:25
iDemocracy 2.0.1 KevinVdK Unlock [archief] 5 26-11-07 19:55
Vrijdag iDemocracy 2.0: support 1.1.2! vincentjanv Archief 1 14-11-07 22:18
TIP: Carnaval + idemocracy RJS Archief 0 28-10-07 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:24.