iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   AppTapp Installer (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/1626-apptapp-installer.html)

miss 20-09-08 13:44

ah wat raar, heb je dan geen enkele andere oplossing voor je sprinboard enzo te veranderen (kan summerboard niet downloaden want heb installer niet) :( xje newt

Abu 20-09-08 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paz (Bericht 195327)
Je hebt een 3G, dat gaat dus niet lukken. Lees het forum maar eens door wat 3G betreft. Voorlopig nog wachten

Een 3G kan al gejailbreaked worden...

ReSpawN 21-09-08 21:31

Sterker nog, dat is mij al gelukt met de reeds realeasede QuickPwn.

Paz 22-09-08 12:31

Toppie, my wrong.

ReSpawN 22-09-08 13:07

... "My bad" ... :P

claudia70 26-09-08 22:02

Begrijp ik goed dat AppTapp er nog niet is voor FW 2.1? heb nl met heel veel pijn en moeite eindelijk de jailbreak uitgevoerd op mijn iPhone 3G vooral omdat ik geinteresseerd was in summerboard!!! En nu zijn de versies nog niet up tp date, klopt dat? Want ik begrijp toch goed dat je summerboard alleen kunt installeren via AppTapp of ook op een andere manier?

Michael 27-09-08 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door claudia70 (Bericht 198884)
Begrijp ik goed dat AppTapp er nog niet is voor FW 2.1? heb nl met heel veel pijn en moeite eindelijk de jailbreak uitgevoerd op mijn iPhone 3G vooral omdat ik geinteresseerd was in summerboard!!! En nu zijn de versies nog niet up tp date, klopt dat? Want ik begrijp toch goed dat je summerboard alleen kunt installeren via AppTapp of ook op een andere manier?

Apptap installer zal het nooit meer gaan doen. Maar er is een oplossing winterboard. Te downloaden uit cydia.

claudia70 27-09-08 10:16

top! Dank, heb winterboard geinstalleerd en meteen al een geinig achtergrondje ingesteld. Kun je nu via deze app ook andere themes downloaden of via installer?

Michael 27-09-08 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door claudia70 (Bericht 198986)
top! Dank, heb winterboard geinstalleerd en meteen al een geinig achtergrondje ingesteld. Kun je nu via deze app ook andere themes downloaden of via installer?

Kijk in cydia bij themes

Ell88 15-12-08 17:54

Ik heb een Iphone versie 2.1.. Kan ik dan die installer installeren, aangezien ik bij AppTapp alleen versie 1.0 of 1.1,1.2 kan kiezen??

King1987 15-12-08 18:08

Kijk eens 3 posten boven je! Daar staat wel gewoon het antwoord. Beetje zelf studie kan geen kwaad :p

joerifrix 11-01-09 21:36

hallo
 
bij mij komt er altijd als ike installer wil op mijn iphone zetten komt er

faild to zendig appel installer

help me aub wat kan ike hier aan doen

toetanramon 21-01-09 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MGT (Bericht 31417)
Hoi,

Ik heb geprobeerd apptapp installer.app te installeren op mn iphone maar nu blijft ie tijdens de install hangen in de recovery mode met de melding op de iPhone "Please connect to iTunes"

Ik heb 'm gekocht bij gsmtrack met de volgende specs:
1.0.2
anySim
werkte als een zonnetje, dus unlocked, jailbreak en de hele mikmak.
Wat nu?

EDIT: Bizar genoeg doet ie het na ca. 10x uitzetten ineens weer en er is nix gewijzigd! Gewoon Herstel in iTunes uitgevoerd (wat nie gaat want hij kan de software niet updaten) en dus eindeloos op de sleep-knop duwen. Ok ook geen installer.app, maar ja das dan ff pech

idd ik heb exact het zelfde probleem gehad. Ik kreeg het spaans benauwd!!
Na een heleboel aan en uit pogingen gebeurde er bij mij niets... Uiteindelijk heb ik het AppTapp Installer voor Windows opnieuw opgestart. En het programma liep verder door waar het (eerder) was opgehouden. uiteindelijk deed hij het weer. Én idd er was niets veranderd! Ook mijn installer werkt nog steeds niet.
Mijn advies: Download deze applicatie van de installer niet!

diana-hair 04-02-09 22:28

kheb de app gedownload maar kheb nu een poppetje op me iphone die zegt npebea ofzo ik kan nu niks meer met me iphone herstartten helpt ook niet kan iemand mij helpen met dit??

yingie 04-02-09 22:50

Probeer eens je iPhone helemaal uit te zetten (home-knop en sleep-knop tegelijk indrukken tot het scherm helemaal zwart is). Dan weer opnieuw aanzetten. Wellicht een aantal keer proberen. Als het lukt raad ik je aan geen AppTapp Installer te downloaden. Die werkt niet meer. Via de gepwnde custom firmwares kun je de laatste versie van Installer erop zetten of Cydia.

diana-hair 04-02-09 22:55

ik heb dit al een aantal keren gedaan maar het poppetje blijft verschijnen. Het is poppetje is een ouwe man met z,n handen omhoog die zegt npedea in die richting.....

yingie 04-02-09 23:07

Je iPhone komt dan telkens in Recovery Mode. Wat je zou kunnen proberen is om de custom firmware van Michael er weer op te zetten. Als je dat mannetje ziet (het moet Steve Jobs voorstellen) open je iTunes en klikt 'shift'-toets + 'herstel' in het tabvenster 'Samenvatting'. Kies dan de custom firmware van Michael (https://forum.iculture.nl/f14/i...w-2-2-1-a.html) en herstel je iPhone weer. Dit zou moeten lukken aangezien je iPhone in Recovery Mode staat.

diana-hair 05-02-09 14:00

heel erg bedankt hij doet het nu weer :D
Ik wilde namelijk theme veranderen kheb cydia winterboard maar helaas krijg ik die theme niet aan de praat

yingie 05-02-09 14:20

Je iPhone even herstarten, dan doet het theme het wel, denk ik. Bovendien kan je in Winterboard de themes aan- of uitvinken en verplaatsen qua volgorde: het theme dat je wil moet je dan bovenaan zetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:18.