iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Installer.app (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/1802-installer-app.html)

yingie 31-03-08 22:23

Als ie er nog in staat moet je 'm met Poof deleten --> deleten in Poof betekent 'zichtbaar maken' dus niet schrikken.

wouter3 31-03-08 22:29

Ik neem aan dat je versie 1.1.2 of eerder draait omdat je niet meerdere springboard schermen kunt zien. Onder 1.1.3 zou het niet meer mogelijk zijn dat een applicatie verdwijnt omdat die dan naar een volgend scherm verschuift.

Mogelijk dat je het beste via Ziphone gaat upgraden naar 1.1.3 of 1.1.4. Je krijgt dan automatisch de multi-screen springboard en kunt dit probleem in de toekomst niet meer krijgen.

yingie 31-03-08 22:44

Dat zou ook nog kunnen, ja. Ik zou alleen dan iLiberty+ gebruiken, dat is een stabielere unlockmethode.

mhoutman 01-04-08 08:13

sinds vandaag zie ik dat de installer ook "featured applications" aangeeft. Wallpaper, Collage, Tap Tap Revolution, Sketches en iWoman staan met hun kleurenicoontje in het hoofdscherm.

Installer zit nog steeds op 3.1, of was dit een "verborgen" feature ?

truckdiver 01-04-08 08:20

yep is nieuw
Installer Featured Applications | Apple iPhone School

mhoutman 01-04-08 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 90794)

thx, maar wie levert dan deze vrolijke content of gaat dat via een repo ?

yingie 01-04-08 14:24

Het is dezelfde content als normaal via de door jou geinstalleerde sources aangeboden wordt. Alleen is Installer zo aangepast dat ze een aantal apps/themes etc. op de startpagina al noemen. Allemaal voor ons gemak en als extra reclame voor de bewuste apps.

Gydo S 07-04-08 19:52

Met mijn installer onder 1.1.4 kan ik geen packages meer installeren via Wi-Fi. Wel over GPRS. Iemand een idee?

yingie 07-04-08 20:11

Even rebooten misschien? Zou het normaal gesproken moeten doen onder wi-fi.

jeremy14 08-04-08 18:22

Hoe krijg je installer.app op je iphone ?? hij zit er niet op bij mij...??
help asje..

yingie 08-04-08 18:53

Even de eerste iLiberty+-versie te pakken krijgen, die met Installer en zonder bugs. Kijk hier: Downloads - Drama and Donation Free!!! | iPlus Pwns en kies bij 'older versions' Windows de derde iLiberty+ (die van 26-3). Dan staat Installer er wél bij.

Hier staat de Installer.app als losse download, is wel een oudere versie volgens mij: ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more - Downloads - iPhone

cypher21 08-04-08 23:20

Hej, is bij jullie alles ook TERGEND langzaam via de installer ??

Ik wilde even wat installeren, duurde 5 minuten voordat de sources refreshed waren, en nu staat ie al 10 minuten op "downloading package"

EDIT: Laat maar, op een of andere manier verbond ie via GPRS en niet via mijn Wi-Fi :S

labtec 10-04-08 17:16

Als ik iets download van installer lijkt alles goed te verlopen. Hij installeert de package enzo, maar als alles gedaan is springt hij ineens op het summerboard.

Iemand ideetje hoe dit komt en hoe ik dat fix?

Edit: heeft te maken met de installer problemen, heb ik net ontdekt, maar het antwoord vind ik nergens. Iemand die me kan helpen?

jerrycan 20-04-08 18:41

Mocht Sjowol deze discussie nog volgen dan eerst dank voor alle hulp en een vraagje: hoe delete ik de originele Apllications folder in de root na alles naar private/var gekopieerd te hebben? Het gaat tensotte om ruimte en nu heb ik en een Applicatuons en de back up folder onder de root.

belinea 21-04-08 09:40

ik zie door het bos de bomen niet meer ! ik zou graag op mijn iphone 16gb us 1.1.4 mms kunnen versturen/ontvangen
welke versie installer downloaden ? hoe /wat onderdeel ?
en als me dat dan lukt , hoe op iphone ( via !tunes ? ) instaleren ?
wat kan ik fout doen ?
ik ben abonnee bij proximus en kan iemand me dat stap vooe stap uitleggen ?
alvast bedankt

wouter3 21-04-08 16:21

Kijk even op de WiKi onder MMS. Je kunt alles met de iphone doen, maar je moet wel een Wi-Fi verbinding met het intenet hebben. Ook moet je de Installer App geinstalleerd hebben, maar dat zal al wel het geval zijn.

thomgroen 22-04-08 11:48

Ik heb problemen met het toevoegen van de source
hij herkent het niet de iPhone zeg: Uncategorized
Daar onder staatUntitled Source
Help plz.!

PauluS87 22-04-08 12:10

Bij mij helpt het ALTIJD om even de iPhone te restarten en daarna de installer te openen. Wat ook vaak helpt is, om even een dagje te wachten, en dan inneens pakt de installer de source mee in de lijst. Het kan namelijk zijn dat een source offline ligt voor een tijdje of dat je installer er op dat moment geen zinin heeft ;)

yingie 22-04-08 12:10

De sources goed spellen? De iPhone corrigeert naar eigen believen dus even opletten. Verder zijn er sources die niet 'trusted' zijn en dus standaard onder 'uncategorized' komen. Wil niet zeggen dat ze dan ook niet zichtbaar zijn bij 'all packages'.

Lennardi 22-04-08 18:07

Hi,

Hoe kan ik Installer.app op mijn iPhone met firmware 1.1.4 krijgen? Zat eerst Cydia (iLiberby) op, maar dat vond ik echt waardeloos, dus dat heb ik er maar afgegooid. Kan alleen maar Installer.app downloaden voor firmware 1.0.2 of lager, heb dat geprobeerd maar dat lukte niet ("mission failed!").
Hoop dat iemand mij kan helpen, mijn dank is zeer groot!

Lennardi


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.