iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Installer.app (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/1802-installer-app.html)

Tieme 25-05-08 19:03

mijn vraag is:
wat betekend de groene ster voor een applecatie?
als ik de source update en kijk naar de applecaties wat er geupdate is staan er alleen maar programma's met de groene ster elke dag weer en alleen maar dezelfde app's terwijl als ik zoek naar een specefiek programma staat hij wel in de installer maar niet bij geupdate..
hoe komt dit heb ik de instellingen verkeerd staan?

jeremy14 27-05-08 21:42

even mijn installer werkt niet meer.. opeens dus kan ik hem er dan handmatig download.. dvoor 1.1.4

Mikatjuh 02-06-08 15:46

Installer start wel op maar dan valt hij weg
 
Hoe kan dat??

En openssh heb ik erafgehaald vanwege dat dat energie vreet wat moet ik nou doen :confused:

truckdiver 02-06-08 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mikatjuh (Bericht 120987)
Hoe kan dat??

En openssh heb ik erafgehaald vanwege dat dat energie vreet wat moet ik nou doen :confused:

probeer eerst eens een restore te doen.
je moet open ssh er toch niet afhalen!
kan je aan en afzetten als je bossprefs instaleert

Mikatjuh 02-06-08 15:55

Dus moet nou dat ding weer opnieuw restore?

truckdiver 02-06-08 15:59

hou je homebutton en powerbutton samen ingedrukt tot je een grijs appeltje ziet,laat nu los en de iphone start zelf terug op
ook blijven inhouden als je de balk ziet om af te zetten.
je verliest hier geen gegevens mee!

Mikatjuh 02-06-08 16:38

Het werkt wel met die power button gedoe enzo maar installler valt steeds weg als ik hem opstart

truckdiver 02-06-08 16:49

installer er opnieuw opzetten met iliberty+

Mikatjuh 02-06-08 17:28

Ok Bedankt :D
1 vraag verwijderd dat mijn applicaties die er al opstonden ?

mbrant 04-06-08 04:57

Unlocked iPhone
 
Goededag op dit forum!
Ik heb mijn iPhone unlocked met Liberty+ Op PC uiteindelijk want deversie voor de MacOsX Leopard lukte helemaal niet. Bij Liberty+ zit Cydia als de apps. installer.
Nadat ik dit eindelijk aan de praat kreeg en ik 40 aps had gescoord, heb ik 1 aps geupgraded voor Cydia. Hierna werkt Cydia niet meer. (Zal wel een downgrade zijn geweest voor Cydia vermoed ik) Is hiervoor een oplossing,anders dan dat ik de iPhone 16GB; :D1.1.4 opnieuw moet unlocken etc?:)?

PauluS87 04-06-08 08:20

Gewoon installer.app gebruiken, veeel beter ;)

mbrant 04-06-08 08:38

Ja, bedankt. Dat wil ik ook het liefst. Maar ik zie geen mogelijkheid dit via de iLiberty op te halen, anders dan wederom te jailbraken.
Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb een betaalde versie voor Win, maar zie dat de download voor Mac dezelfde versie is voor Mac die ik gratis heb gedownloaded.
Op Maclukte het van geen kanten om de iPhone (na een crash) voor de tweede maal te unlocken. Op Win wel. Vreemd verhaal allemaal.:confused::o

PauluS87 04-06-08 08:41

Met liberty+ heb je tab onderin "advanced" hier kun je installer selecteren, en anders moet je de installer.app even downloaden via ook een tab onderin Liberty+. Gewoon een beetje rondzoeken totdat je installer hebt. Het kan wel met Liberty+, zolang je dat maar weet :)

mbrant 04-06-08 08:43

Dat heb ik allemaal gevonden, maar ik zie geen kans om het op de iPhone te krijgen. Er verschijnt geen vinkje: go for it! Moet ik soms iTunes openzetten voor het contact met de iPhone?
Enals het wel verschijnt dan begint de hele procedure om te rebooten en dat lukt niet!

PauluS87 04-06-08 08:50

Kun je proberen. Heb je de handleiding ook al gelezen van Liberty+?

mbrant 04-06-08 09:09

Je bedoelt de FAQ's Ja, dat heb ik gedaan.Daar staat mijn probleem niet bij Trouwens bij de Win-versie is niet eens een manual! Weet je nou wat ik moet doen, of weet je het niet?
Ik wil graag een serieuze oplossing!

Bedankt voor het meedenken in ieder geval

PauluS87 04-06-08 09:43

Tja serieuze oplossingen willen we allemaal he ;)

Ikzelf vind al heel wat antwoorden via de zoekfunctie van het forum, op installer. Zorg er gewoon eerst eens voor dat je Cydia geheel deinstalleert. Ik begrijp ook dat je MAC user bent en ik ben dus niet bekend met de Liberty+ op de mac. Dus misschien kan daar iemand anders jou mee helpen. Je kunt ook andere unlock methodes proberen, tja sorry, ik zie hier geen groot probleem. Je kunt al erg ver komen door gewoon te zoek en te zoeken. Zoekt en gij zult vinden! ;)

lechje 08-06-08 01:21

installer en upgraden naar 1.1.4
 
hallo allemaal, ik heb een paar vraagjes!! Ik heb een versie 1.1.2. en heb ik er een nl versie van gemaakt via ifoneguide. Alle leuk en wel. isim erop en toen zag ik phone zap, ook leuk en handig. Maar nu ben ik installer kwijt. Hoe kan ik dit nu oplossen? kan ik zonder meer upgraden naar 1.1.4 via i-tunes? of blokeert de sim dan weer? Ik ben al van alles aan het proberen, maar krijg installer er niet meer op!! Heeft iemand de oplossingen voor mij. Bedankt alvast!!

iMario 08-06-08 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lechje (Bericht 123566)
hallo allemaal, ik heb een paar vraagjes!! Ik heb een versie 1.1.2. en heb ik er een nl versie van gemaakt via ifoneguide. Alle leuk en wel. isim erop en toen zag ik phone zap, ook leuk en handig. Maar nu ben ik installer kwijt. Hoe kan ik dit nu oplossen? kan ik zonder meer upgraden naar 1.1.4 via i-tunes? of blokeert de sim dan weer? Ik ben al van alles aan het proberen, maar krijg installer er niet meer op!! Heeft iemand de oplossingen voor mij. Bedankt alvast!!

Het beste is dat je naar 1.1.4 gaat. Doe dit met iLiberty+ kijk hier voor de handleiding.
PM me als je er egt niet uit komt, ik zal je dan verder helpen.

lechje 08-06-08 21:49

Werkt super, hartstikke bedankt voor de tip!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.