GPRS discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk in het artikel voor mobistar, heb het net aangepast met mobistar.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kijk in het artikel voor mobistar, heb het net aangepast met mobistar....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben bij mobistar en heb GPRS ingesteld zoals hier boven staat vermeld.
Maar ik kan geen mails versturen. Iemand ervaring mee. Avast bedankt |
|
|||
|
|||
Vodafone zakelijk
Eindelijk is ie er! De iPhone 3G
Nu kan ik eindelijk mijn WinMo telefoon die ik van mijn werk heb omruilen. Als echte Applefan is het echt verschrikkelijk om daarmee te moeten werken. Nu heb ik nog wel een vraag. Ik wil wel het abonnement van mijn werk blijven gebruiken, een zakelijk Vodafone abonnement. Nu valt me op dat dit er voor e-mail en overig internetverkeer 2 verschillende verbindingen worden gelegd:
Weet iemand al of ik straks op mijn iPhone ook kan mailen via de 'goedkope' mailverbinding? En zo ja, hoe gaat dat dan? Anders ben ik bang dat mijn werkgever straks niet zo blij meer is met me ... |
|
|||
|
|||
Ik was net in Zwitserland en daar werkte de roaming wel, maar de datroaming niet. Terwijl ik dit wel had aangezet bij mijn instellingen. Hij gaf aan dat ik geen edge abbo had, maar ik heb een mail en surf totaal van Kpn. Kan iemand aangeven wat je moet aanpassen in je instellingen om wel te kunnen mailen en internetten in het buitenland.
Hoor graag van jullie. |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen als je iPhone een Wi-Fi verbinding heeft of die dan automatisch via je Wi-Fi (en niet meer op GPRS) verder gaar op internet? Zo niet hoe kun je je GPRS via je iPhone uitzetten ipv naar je provider continue bellen om het aan en uit te zetten?
Ik hoor het graag! |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb vandaag mijn GPRS geactiveerd bij debitel (op KPN netwerk) en de volgende instellingen ingevoerd: APN: internet.debitel.nl Gebruikersnaam: username Wachtwoord: password maar ik krijg steeds de melding: "EDGE activeren niet mogelijk: PDP-identiteit niet geaccepteerd". Zijn er mensen die dit ook hebben gehad en dit probleem inmiddels hebben weten op te lossen? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gprs kan je makkelijk uitzetten door bossprefs te installeren via de installer. Citaat:
Soms kan het aankomen op gebruiken van hoofdletters. En eventueel username en password leeg laten. Soms moet je wat met de instellingen spelen. Laatst gewijzigd door Bomans; 01-07-08 om 17:39. |
|
|||
|
|||
Ik ben er al uit, de juiste instellingen zijn als volgt:
APN: portalmmm.nl Gebruikersnaam: (leeg laten) Wachtwoord: (leeg laten) Thx |
|
||||
|
||||
Ik zit nu op 2.0 maar kan toch nergens de Edge(gprs) instellingen vinden.
|
|||
|
|||
was zeeer duidelijk,,,danke allmaal
|
|
||||
|
||||
k heb Iphone uit usa 1.1.2 geupgrade naar 1.1.4(4A102)
model :MA712LL modemfirmware 04.02.13_G nu wil ik mijn EDGE instellen op KPN maar dr gebeurt iets vreemds?!? Als ik de APN invul en verder wil naar het volgende veld sluit de IPhone het edge invulscherm en gaat terug naar mijn opstartscherm?? weet iemand raad grtjs sjaak |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja k weet hoe ik er moet komen , maar als ik dus bij edge de velden wil invullen, bij APN: Ïnternet"en dan door wil gaan naar het volgende veld dan sluit i het invulscherm en gaat terug naar de desktop
grtjs sjaak |
|
|||
|
|||
ik hoef ook helemaal geen gegevens in te vullen bij APN.
Zoals een aantal meerdere mensen wat ik heb gelezen.. Misschien komt dat omdat diegene allemaal een U-Sim kaart hebben van KPN .. ???? |
|
|||
|
|||
Geen internet.
Na 12 jaar, sinds T-mobile hier in Nederland begon, kon ik mijn abonnement nog niet upgraden en mocht ook geen iphone bij t-mobile kopen. Mijn oude windows mobile was stuk, een hele opluchting.. Dus UK iphone gekocht. Alles werkt, ook Wi-Fi echter gen gprs internet. Ik heb echt alles gedaan. Van aan en uit, vliegtuigmodus aan en uit. Taal en instelling naar engels en netwerkherstel gedaan zoals hier op site bschreven. Mijn APN kan ik instellen en staat op "internet" en 2x "tmobile". Niets echter. Heeeeeellllp
Is er iemand die weet wat te doen, van mijn part ades waar ik hem kan brengen en tegen betaling....alles maar ik wil gewoon op het net. Heel veel dank alvast. |
|
|||
|
|||
Internet van Telfort op iPhone
Hoi,
Ik heb een iPhone 2G en internet van Telfort. Nou heb ik bij APN: Internet Gebruikersnaam: telfort Wachtwoord: telfort staan maar ik heb geen internet. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik de instellingen dan moet zetten? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zie btw geen 'EDGE' waar iedereen 't hier over heeft. Bij mij is 't: Instellingen - Algemeen - Mobiel datanetwerk. Is dat gewoon hetzelfde?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gprs/edge | Kwiq | Odido (T-Mobile) | 3 | 30-11-09 11:17 |
GPRS | jordilok | Archief | 7 | 28-04-08 14:12 |
GPRS | vreetje | Archief | 1 | 23-04-08 18:26 |
GPRS icon | michiel3 | Archief | 4 | 28-03-08 10:19 |
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is | Bomans | Archief | 3 | 01-03-08 05:45 |
|
|