Downgrade discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Downgrade is het tegengestelde van upgrade. Het uitvoeren van een downgrade houdt in dat je teruggaat naar een oude situatie. Bij de iPhone zijn er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Downgrade
Downgrade is het tegengestelde van upgrade. Het uitvoeren van een downgrade houdt in dat je teruggaat naar een oude situatie. Bij de iPhone zijn er twee mogelijkheden:
Veelal heb je voor een downgrade de [wiki]DFU[/wiki]-mode nodig. Vanaf firmware 3.1 signeert Apple de firmware niet meer waardoor een downgrade onmogelijk is geworden. Laatst gewijzigd door WDS001; 28-11-09 om 22:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb die downgrade van 1.1.2 naar 1.1.1 toch echt ergens gezien, maar ik kan nu niet meer terugvinden waar die stond... iemand?
|
|
|||
|
|||
thanks
ssssssssssss |
|
|||
|
|||
hoe kan ik downgraden van 1.1.2 naar 1.1.1. vanuit de O2 en dit in Belgie?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb sinds zondag een Iphone met versie 1.1.2. erop nou heb ik vanmiddag helaas via itunes de update 1.1.3. geacepteerd waarna de iphone niet meer werkt. Zodra ik de iphone aan zet verschijnt er een kabeltje onder met een cd erboven op de cd is een muzieknoot geplaatst. Hoe kan ik mij iphone weer aan de praat krijgen???? |
|
|||
|
|||
zelfde problemen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je bent wel aardig op weg aangezien je in de wiki zit maar... 1. Je zit verkeerd, zie Downgrade 1.1.3 naar 1.1.1 (Windows Only) 2. Wiki is niet bedoeld om vragen te stellen |
|
|||
|
|||
hallo,
ik zie doorde iphones het stappenplan niet meer, wateerst te doen, ik heb een 16 gb iphone met 1.1.4 firmware 4.6 ik een locked sim, niet geactiveerde iphone. moet ik eerst activeren of downgraden naar 3.9? ik hoor graag van iemand het juiste stappenplan zodat mijn iphone straks optimaal werkt, unlocked met mogelijkheid tot upgraden inde toekomst. |
|
|||
|
|||
Als je Dus dat kabeltje ziet dan moet je ( ZiPhone ) instaleren ga naar ZiPhone's Blog en instal het daarna gaa naar upgrade in ziphone. dan moet je naar itunes en klick op herstellen. dan ga naar ziphone en click "on do it all" en vwalla klaar.
|
|
|||
|
|||
iphone us 8gig
|
|
||||
|
||||
Is de 1.1.4 FW ergens tot beschikking. Stel dat je moet een restore doen... nu kan je enkel toch naar 2.0 ?
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag van de 2.0 downgraden naar de 1.1.4 omdat myn cydia niet werkt, iemand uitleg hoe ik dit moet doen ik ken er echt niets van?
|
||||
|
||||
Citaat:
dan heb je ineens cydia erop staan.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Komt er nog een downgrade van 3.0 naar lager of houden jullie zich daar (even) niet meer mee bezig?
Mijn iPhone werkt immers veel te traag en schokkerig, wat denk aan de 3.0 FW ligt.
|
|||
|
|||
Inderdaad ook last van, zou ook heel graag weer naar een oudere versie willen
|
|
||||
|
||||
gewoon restoren met oud ipsw... werkt volgens mij gewoon hoor
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: downgrade 06.15.00 | cesaf | Unlock | 16 | 24-09-11 12:08 |
Downgrade 4.2.1 | Hiibb | iPhone algemeen | 10 | 13-12-10 10:42 |
iPod touch: Downgrade | IpodDemon | Jailbreak | 9 | 28-07-10 08:52 |
iPod touch: Downgrade 4.0 --> 3.1.3 | yari1996 | Jailbreak | 6 | 24-07-10 13:37 |
downgrade 4.0 --> 3.13 | Pieleplint | Jailbreak | 0 | 23-07-10 22:33 |
|
|