iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Summerboard (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2143-summerboard.html)

stephenvis 11-11-07 09:24

Summerboard
 
[h="4"]Wat is SummerBoard?[/h]
SummerBoard is een applicatie om je [wiki]springboard[/wiki] aan te passen.

[h="4"]Wat kan je met SummerBoard?[/h]
Met summerBoard kan je een achtergrond instellen op je [wiki]springboard[/wiki], je kan door meerdere springoards scrollen, je kan via installer thema's downloaden waarmee je je achtergrond, dock en icons kan veranderen en er zijn nog een paar kleinere functies.

[h="4"]Hoe verschijnt SummerBoard in je springboard?[/h]
Het SummerBoard logo ziet eruit als de [wiki]Home knop[/wiki] en eronder staat SMBPrefs, dit logo kann echter veranderen als je een thema download en kiest via installer.

[h="4"]Waar is Summerboard te downloaden?[/h]
Summerboars is te vinden in [wiki]installer[/wiki] > install > System > SummerBoard > install.


[h="4"]Hoe download ik themes?[/h]
Ga naar [wiki]installer[/wiki] > install > Themes (SummerBoard) > Kies een > install.

belmaniak 02-01-08 23:03

He dit is cool !

koenvanwieren 21-01-08 17:57

opstart probleem
 
Kan de iphone problemen krijgen met opstarten na de installatie van Summerboard? iemand ervaring hiermee?

mijn iphone start namelijk niet meer op na de install en ik wil graag uitsluiten waar het aan ligt..

sjoeii 26-01-08 16:13

helaas werkt het niet met 1.1.3.....

Sharky232 27-01-08 06:51

Werkt wel met 1.1.3 maar niet volledig, hoe kan ik @1.1.3 een wallpaper toevoegen?

sjoeii 27-01-08 07:23

Had je het al geinstalleerd?
Als ik het wil installeren geeft het aan dat het niet compatible is

Shemink 27-01-08 14:34

Ja, inderdaad ik kan via Installer de applicatie SummerBoard niet installeren. Krijg de volgende melding: Firmware 1.1.1 or 1.1.2 is required for this version. Er zoals je begrijpt heb ik de Firmware 1.1.3.

Sharky232 27-01-08 18:11

Als je je systemversion.plist edit (dan verander je je version van 1.1.3 naar 1.1.2) dan kun je Summerboard gewoon installeren. Helaas kun je met het programma niet veel meer dan dat je al met 1.1.3 kon. Iconen verplaatsen werkt wel, achtergrond veranderen helaas niet. Ik heb hier (nutteloos) draaiende op 1.1.3.

langejan 30-01-08 19:55

he hallo ik krijg summerboard er niet af via installer "main script execution failed" krijg ik als melding icon is wel weg... maar via ssh staat hij er nog tussen als dat mapje weg gooi komt mijn wallpaper achter mijn icons te staan iemand een oplossing...

belmaniak 30-01-08 23:37

Ik vraag me af of het Summerboard tegelijk mag gebruikt worden met het Springboard.. :confused: (ik zit op versie 1.1.1)

Sharky232 30-01-08 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belmaniak (Bericht 52973)
Ik vraag me af of het Summerboard tegelijk mag gebruikt worden met het Springboard.. :confused: (ik zit op versie 1.1.1)

Ehh summerboard is een programma om je springboard in te richten... dus ja? ;)

Citaat:

Met summerBoard kan je een achtergrond instellen op je [wiki=2070]Springboard[/wiki], je kan door meerdere springoards scrollen, je kan via installer thema's downloaden waarmee je je achtergrond, dock en icons kan veranderen en er zijn nog een paar kleinere functies.

Douglas 31-01-08 17:43

hier een noob, waar staat systemversion.plist en hoe verander ik hem naar 1.1.2??

Wil summerboard draaien op me werkende 1.1.3

jetgadget 06-02-08 10:21

heb net 1.1.2 krijg summerboard er niet op via system-summerboard er staan er twee, geven allebij melding dat je 1.1.3 nodig hebt. Zelfs die waar old achterstaat.
iemand een betere repo?
edit:
hij deed het niet omdat er niet genoeg ruimte was. dat was bij mij de oorzaak. hehe..
(wel raar dat er you need 1.1.3 in beeld kwam)

belmaniak 06-02-08 20:10

Ah ok, nu heb ik het gesnopen :)

Hoppy 07-02-08 15:21

summerboard failed to install
 
Is er al een oplossing voor de summerboard installatie, want ik heb ook het probleem dat ik geen versie 3.0 vind voor iPhone versie 1.1.2 en dus de foutmelding krijg van alleen bruikbaar voor versie 1.1.3

evexel 10-02-08 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoppy (Bericht 57553)
Is er al een oplossing voor de summerboard installatie, want ik heb ook het probleem dat ik geen versie 3.0 vind voor iPhone versie 1.1.2 en dus de foutmelding krijg van alleen bruikbaar voor versie 1.1.3

Heb ook hetzelfde probleem bij installeren summerboard, zegt dat versie 1.1.3 vereist is. Iemand al een oplossing?

ronald-vanpelt 11-02-08 20:25

summerboard failed to install (fix)
 
Om summerboard te installeren staan er 2 versies. De juiste voor 1.1.1 en 1.1.2 heet "Summerboard (old)". Ben je echter begonnen met het installeren van de Summerboard zonder "(old)" dan blijft deze in de queue staan en voorkomt dat de "old" versie geïnstalleerd kan worden. Bij de keuze van "Summerboard (old)" komt er nu wel een extra keuze "Clear Queue" in het menu. Kies deze eerst alvorens "Summerboard (old)" te installeren!

bytedust 18-02-08 12:21

Weet iemand hoe het komt waarom niet alle theme icons worden vervangen door 'summerboard' (zoals agenda, phone e.d.) terwijl deze wel allemaal aanwezig zijn in de theme icon map?

Waar staan de default icons eigenlijk?

sandro 18-02-08 21:13

Ik draai op fw 1.1.3 heb summerboard geinstallerd download themes maar krijg er niets op weet iemand een oplossing?

deltoro 22-02-08 20:47

Ik heb dezelfde vraag als bytedust. Ik hem fw 1.1.3 en summerboard werkt heel goed alleen dat hij bepaalde iconen niet veranderd terwijl deze wel in de map staan. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.