iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Summerboard (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2143-summerboard.html)

R.A.S. 27-08-08 23:07

miss-n winterboard is te vinden in cydia

miss-n 28-08-08 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R.A.S. (Bericht 179313)
miss-n winterboard is te vinden in cydia

bedankt voor uw informatie, ik heb het gevonden zonder problemen thx
xXx grts newtje

musiqman 21-09-08 12:22

Ik zie het hele summeboard niet in mn installer (bij search)

P_hylicia 25-09-08 20:11

ik kan mijn achtergrond nie meer veranderen wie kan me helpen...??

Tjainie 25-09-08 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P_hylicia (Bericht 198405)
ik kan mijn achtergrond nie meer veranderen wie kan me helpen...??

installeer je een thema via installer of via je pc via bijvoorbeeld WinSCP?
en zojah k zie dat je 1.1.4 hebt had je dat al voordat je thema niet meer werkte?

P_hylicia 25-09-08 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjainie (Bericht 198445)
installeer je een thema via installer of via je pc via bijvoorbeeld WinSCP?
en zojah k zie dat je 1.1.4 hebt had je dat al voordat je thema niet meer werkte?

ik doe via costumize 2.0 ,SMBprefs hij deed het wel altijd alleen nu wil ik andere foto als achtergrond zetten maar het lukt nie meer ..???

Tjainie 25-09-08 23:22

Das idd apart, ik gebruik nu al een aardig tijdje geen SMB meer, maar gebruik je ook WinSCP of een ander programma dat erop lijkt?
Hoe ik het namelijk oploste was de iphone aansluiten op je pc en via WinSCP in je iphone komen om bestanden te veranderen.
Ik hoor het wel van je.

jeroen_29 12-10-08 12:54

hallo
ik heb installer en cydia op mijn iphone via quickpwn maar ik kan nergens summerboard vinden in installer weet iemand waar ik dat kan vinden??

tore7 22-10-08 22:34

hallo,
is er een verschil tussen Summerboard en Winterboard? en als ik een thema op mn iphone zet en ik ben hem zat, hoe krijg ik dan mijn gewone standaard/zwarte scherm weer terug?

King1987 22-10-08 22:36

Winterboard is voor de fw vanaf 2.0.
Uitzetten: heel simpel, in winterboard deactiveren. Vergeet je iphone niet te rebooten. je geluid wilt niet altijd mee doen wanneer je wat veranderd hebt binnen winterboard ;)

tore7 22-10-08 22:46

nu heb ik winterboard geinstalleerd en nu loopt ie vast en blijft op het apple logo staan? enig idee?

MaikieMac 24-10-08 11:32

Waar kan ik icons, docks, wallpapers en thema's op iPhone plaatsen??
 
Ik heb een gejailbreakte iPhone 3G met fw 2.1 en wil nu een eigen thema maken met mijn eigen icons, docks en wallpapers voor mijn Winterboard. Nu heb ik vele forums gelezen over hoe dit moet en waar ik deze wallpapers, docks en icons kan plaatsen in mijn iPhone. Ik heb OpenSSH geinstalleerd (via Installer en Cydia) en zelfs mijn password gewijzigd m.b.v. de instructies. Maar wat ik ook doe ik kom maar niet in de /root-directory van mijn iPhone, omdat ik onvoldoende toegangsbevoegdheden heb. Zit ik wel in de goede directory? Het lukt ook niet eens met SSH-clients op mijn iMac, zoals Cyberduck of Fugu.

Verder zoek ik een theme creator voor Winterboard. De site iPhone Theme maker ziet er echt super uit!! Alleen jammer dat het niet mijn thema genereert dat ik gemaakt heb. Ook krijg ik foutmeldingen bij het downloaden van de .zip-file. Weet iemand misschien een goed alternatief? Installer 4.0 kent nog geen theme creators en Customize 2.1 doet al helemaal niks.

Na een week zoeken ben ik nu ten einde raad. Hopelijk kan iemand mij helpen...

Thanks!

jayy-m 15-05-09 21:46

bij installer kan ik niet naar de functie install
wat kan ik hier aan doen

?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.