iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   Summerboard (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2143-summerboard.html)

rophi 15-05-08 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 113044)
Tja je moet natuurlijk nog wel themes downloaden en instellen in Summerboard he ;) Zonder themes en de juiste instellingen in Summerboard blijft alles standaard looks.

Dat is mijn probleem juist: themes gedownload, selecteerd, ingesteld, maar verschijnen? Ho maar! Ook 1.1.4. Kennelijk een bug.

Guapa 15-05-08 17:49

Wat zie je niet dan? Themes?
Je kan met een wireless verbinding in je tel. komen.
Kijk bij instellingen, wi-fi wat je ip adres is, en log via winscp of cutepro 8 in.
Als je erin zit, zie je je mappen verschijnen op je pc.
Met het Cute proggie contact maken met je iphone (ip adres)
inloggen ww= root pw= alpine (bij 1.1.4 )naar de map gaan : var/root/library/summerboard/themes.
Themes knippen ( niet kopiëren!!) en naar map: var/root/mobile/summerboard/themes gaan en plakken. Bij werkt dat perfect.

tjtommy 15-05-08 19:06

hmm bij werkt dit niet en ik heb ook geen var/root/mobile/summerboard/themes ik heb wel var/root/library/summerboard/themes en ook var/mobile/librarysummerboard/themes kan iemand anders me misschien helpen

gr

rophi 16-05-08 14:17

MacOSX?
 
en hoe werkt dit op een mac? kan ik b.v. via Transmit in mijn iPhone komen?

gemmelos 16-05-08 20:12

Ik wil alleen een achtergrond op m'n iphone en niet een theme..
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een (default) plaatje niet alleen als stand-by plaatje kan hebben maar ook als achtergrond van m'n springboard ??
kan dat gewoon met summerboard of moet dat anders??

kennyparker 18-05-08 23:30

hiep hiep hoera.......

I got my theme's work


even in het kort:

wat ik gedaan heb is als volgt

ik heb via FUGU op mijn MAC verbinding gemaakt met mijn iphone d.m.v mijn ip adres van mijn iphone en username root wachtwoord alpine (voor de versie 1.1.4) en heb de folder /summerboard/ de volledige bevoegheden gegeven (777) waardoor ik nu wel de themes te zien krijg die ik via installer gedownload had.

kennyparker 18-05-08 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rophi (Bericht 113430)
en hoe werkt dit op een mac? kan ik b.v. via Transmit in mijn iPhone komen?


via FUGU verbinding maken met je iphone soorrt van ftp. d.m.v je ip adres die in verbinding staat met het zelfde netwerk waarmee je in verbinding staat via username: root wachtwoord: alpine (voor de versie 1.1.4)

kan je in je iphone komen

kennyparker 18-05-08 23:39

background picture springboard
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gemmelos (Bericht 113615)
Ik wil alleen een achtergrond op m'n iphone en niet een theme..
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een (default) plaatje niet alleen als stand-by plaatje kan hebben maar ook als achtergrond van m'n springboard ??
kan dat gewoon met summerboard of moet dat anders??

ja dat kan je met summerboard doen


succes........

gemmelos 19-05-08 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kennyparker (Bericht 114542)
ja dat kan je met summerboard doen


succes........

thnx kennyparker !! :p

tukker 31-05-08 15:27

bij mij doet het het niet. Ik heb summerboard geinstaleerd en een themepack maar ik houd gewoon standaart achtergrond. Heeft iemand hier oplossing voor

tjtommy 03-06-08 11:44

Bij mij werkte dit ook

Super!!!!!


gr



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kennyparker (Bericht 114536)
hiep hiep hoera.......

I got my theme's work


even in het kort:

wat ik gedaan heb is als volgt

ik heb via FUGU op mijn MAC verbinding gemaakt met mijn iphone d.m.v mijn ip adres van mijn iphone en username root wachtwoord alpine (voor de versie 1.1.4) en heb de folder /summerboard/ de volledige bevoegheden gegeven (777) waardoor ik nu wel de themes te zien krijg die ik via installer gedownload had.


tristanschouten 03-06-08 14:07

heeft iemand hier ervaring met summerboard op 1.1.4, want bij mij kan je niets instellen..

V.idunho 24-07-08 02:21

jow..
weet er iemand of er speciale sources zijn voor toffe summerboard themes?

R.A.S. 04-08-08 16:35

ik heb fw 2.0 en daar staat installer niet,wel cydia en daar in kan ik summerboard niet vinden hoe kan ik die downloaden.

Bomans 04-08-08 16:36

Omdat summerboard nog niet beschikbaar is voor fw 2.0.
net als installer.

maar kijk hier eens:
https://forum.iculture.nl/f1/al...are-2-0-a.html

R.A.S. 04-08-08 16:45

Hartelijk dank.

Janh078 11-08-08 18:58

even een vraagje,
ik heb macish 2.0 (silver) geinstalleerd, maar bij de screenshots staat ook een zilveren rekenmachine en andere dingen.
maar bij mij zijn alleen de achtergrond en de pictogrammen veranderd.
hoe kan ik ook die rekenmachine enzo in dit thema krijgen?

miss-n 27-08-08 12:57

hallo, ik ben een groentje heb mijn iphone nu een weekje, ben er echt trots op.
ik wil wel eens spelen met summerboard en mijn springboard, als ik naar installer ga en dan system en zoek om summerboard te instaleren vind ik deze niet, help:o
mvg newtje

iCone 27-08-08 13:10

neem aan dat je je iphone gejailbreakt hebt miss-n? je hebt het tenminste over installer en niet over appstore, maar volgens mij werkt summerboard niet met firmware 2.0 en hoger. Daar heb je nu winterboard voor.

miss-n 27-08-08 15:46

waar kan je dit vinden of downloaden
mvg newt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.