Term-vt100 discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Term-vt100 installatie inclusief password en backspace patch. Werkt ook op 1.1.4. Install: 1. Term-vt100 (System) 2. Terminal Fix / SUID ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het werkt nu |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Oorspronkelijk geplaatst door midon
Ben bezig met installeren van "Term vt100" . Dit is mij gelukt alleen als ik het programma start kan ik wel de login invullen maar bij de pasword doet hij niks kan niks typen. Reeds gedaan: Restart 1. Term-vt100 (System) 2. Terminal Fix / SUID library fix for 1.1.3 only (Tweaks (1.1.3)) 3. BSD Subsystem 2.0 Termfix (Tweaks) Ook ik heb dit probleem, niemand die hier iets voor gevonden heeft ?
|
||||
|
||||
Welke firmware heb je ? Want 1 van de 2 fixes hoeft niet meer in firmware 1.1.4 met BSD 2.1 .....
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Firmware 1.1.4 + BSD 2.1...
iLiberty+ |
|
||||
|
||||
Ik ben er nu ook mee bezig, kom hierop terug. Ben het ook aan het uitzoeken nu.
|
|
||||
|
||||
Beetje off topic... maar hebben jullie een lijst wat de beste app../packages zijn,
er wordt gesproken over dat iLiberty een hoop bugs heeft.. maar wat moet er allemaal minimaal op zitten aan software en fixes.. (heb hem nog niet zo lang gekraakt, ben net nieuw in de IPhone wereld) |
|
|||
|
|||
Ik probeer Term-vt100 werkend te krijgen.
En daarom via Installer SUID Lib Fix te downloaden, echter krijg ik na dowload de volgende foutmelding "Main script execution failed!". Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, of kan iemand dit bestandje naar mij PM-en zodat ik het via WinSCP geinstalleerd krijg. Ik werk met software 1.1.3 dus als ik dan ook de vt100 fix nodig heb, graag deze ook mailen, want ik kan 'm via Installer niet vinden. Wie kan mij helpen? |
|
||||
|
||||
Hij geeft Package Download Failed bij mij :-(
|
|
|||
|
|||
Is er toevallig al een oplossing gevonden voor login en password? Heb hem wel zonder problemen kunnen installeren, maar verder komt het niet.
(Gebruik 1.1.4) |
|
|||
|
|||
Ik heb 1.1.3 maar als ik bij password "alpine" intyp werkt het gewoon bij mij. Weet niet of het bij 1.1.4 anders is anders weet ik het ook niet .
|
|
||||
|
||||
Jha gebreurt ook bij mij... Als je Cydia installeerd (een soort 2e installer) krijg je een andere sub system waarbij dit perfect werkt cydia zelf hoef je niet meer te gebruiken! Dus dan werkt Term-VT100 dus gewoon perfect! echt een aanrader!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Het probleem is dat ik eerst geen password kan intypen, dan druk op ik return, vervolgens kan ik wel een login ingeven "alpine" maar vervolgens weer geen password
|
|
|||
|
|||
Dan moet je bij login "root" intypen en bij password "alpine". Dan moet het volgens mij wel werken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je deze post al gelezen eerder van dit topic?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oeps...Ik heb het gelezen, maar over "Werkt ook op 1.1.4" heen gelezen ben ik bang. Ik ga het meteen proberen, sorry heren!
Edit: Het werkt inderdaad perfect. Laatst gewijzigd door martijn2; 06-04-08 om 23:40. |
|
|||
|
|||
zou iemand stap 6 van kasper nader uit willen leggen alvast bedankt
Laatst gewijzigd door julian3098; 15-04-08 om 15:21. Reden: niet meer nodig t is al voor elkaar |
|
|||
|
|||
Error
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Labels |
term-vt100.app, winscp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Term-vt100 niet vinden | stijnvanroessel | Unlock [archief] | 2 | 21-02-08 19:24 |
Term 100 vt | Emiin' | Unlock [archief] | 4 | 13-02-08 17:07 |
[1.1.3] Terminal (Term-vt100) werkt niet meer | Martijn Snels | Unlock [archief] | 12 | 08-02-08 23:29 |
|
|