iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Wiki - Begrippen (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/)
-   -   SMS [Software] (https://forum.iculture.nl/f59/iculture-wiki/f5/wiki-begrippen/2426-sms-software.html)

EatBeaver 23-01-09 12:02

mmm... raar! Kan alleen nog een harde reset bedenken, anders zou ik het ook niet weten... :( Kan je trouwens aanraden om BiteSms te installeren, veel meer opties dan de standaard app ;)... Succes!

Robrotterdam 23-01-09 12:14

Waar vind ik BiteSms??? niet bij de app's te vinden.....

EatBeaver 23-01-09 13:41

Ik kan bij je gegevens niet zien of je al een jailbreak hebt gedaan. Is wel aan te raden, vergroot je mogelijkheden enorm :)
Hoe je dat doet is gemakkelijk te vinden via de zoekfunctie. Na die jailbreak kan je bitesms vinden in cydia. Voordelen: landscape typen, aantal tekens wordt bijgehouden, aantal verzonden berichten wordt geteld, je kan berichten doorsturen en 'losse' wolkjes verwijderen ipv de hele conversatie. Buiten je bundel om is smsen ook nog eens 6 cent per bericht via credits van bitesms, dus lijkt me de moeite waard!
Ik weet zo niet of er een sms app via de appstore te vinden is die dit kan...Good luck!

Robrotterdam 23-01-09 14:01

Dank voor je reactie. Inderdaad nog geen jailbreak uitgevoerd.... heb gekeken op deze site hoe het moet, maar ben toch een beetje huiverig. Is het echt zo makkelijk als het klinkt? Valt het toestel na een jailbreak nog steeds onder de garantie??

Bomans 23-01-09 14:03

Ja, het is zo makkelijk als het klinkt.
Vanaf de moment dat je jailbreakt vervalt je garantie, maar na een herstel met de originele firmware via itunes is dat ook weer verholpen.

EatBeaver 23-01-09 14:22

Ik ben zelf een redelijke leek, maar ook mij is het gelukt. Het is idd zo makkelijk als het klinkt! En met die garantie zit het dus ook wel snor! (thanks Bomans!) Mocht je onverhoopt op problemen stuiten, is er bij de iphoneclub altijd wel iemand die je kan helpen ;) Nogmaals, de mogelijkheden zijn zoveel groter na een jailbreak, zou zonde zijn om niet te doen! Succes ermee!

Robrotterdam 23-01-09 14:25

DANK mannen

Buur 23-01-09 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robrotterdam (Bericht 247700)
DANK mannen

Mocht je ondertussen een jailbreak uitgevoerd hebben: in de repository van iSpazio staat een appje "Unread SMS Fixer", wat precies zou moeten verhelpen wat je probleem is m.b.t. je wel/niet gelezen smsjes.

P.S. Verander je profiel hier even... Er staat nog steeds dat je geen iPhone hebt en die heb je overduidelijk wel. Scheelt in duidelijkheid en mogelijk troubleshooting, als anderen weten hoe jij er voor zit qua hardware en software.

IphoneIpodTouch 28-03-09 21:41

Waar kan ik de mappen: /System/Library/Audio/UISounds vinden >?

Buur 28-03-09 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IphoneIpodTouch (Bericht 272082)
Waar kan ik de mappen: /System/Library/Audio/UISounds vinden >?

Als je geen jailbreak uitgevoerd hebt, zoals je profiel aangeeft, dan kun je daar niet bij.

IphoneIpodTouch 28-03-09 22:39

hoe moet een jailbreak ?

Buur 29-03-09 01:55

Gebruik even de zoekfunctie.

Dirruk 06-06-09 11:25

Als ik het goed begrijp kan ik mijn iPhone 3G niet jailbreaken omdat ik 2.2.1 heb?
Ik heb het tenminste al een paar keer geprobeerd maar zie nergens een cydia of wat voor extra programma dan ook
Ik heb Pwnage tool 2.2.5 gebruikt en 2.2.1_5H11 restore.ipsw gebruikt
Verder ben ik een nitwit wat computers aangaat
Ik heb zo veel mogelijk de handleiding gebruikt
Geen idee wat ik fout heb gedaan
Maar ik lees ook dat het gewoon niet gaat
Ik ben eigenlijk op zoek naar die app om de instellingen op mijn iPhone wat makkelijker te veranderen via 1 app en niet om al die instellingen na te lopen
Op een 14 jaar oude Nokia 5110 zit al een optie om persoonlijke instellingen en dergelijke te activeren met 1 druk op de knop
Wie kan mij aan zoiets helpen?
Al vast dan

Dirk

trimix 06-06-09 15:23

je kan een iphone 2.2.1 wel degelijk jailbreaken gewoon quickpwn gebruiken en ook daarin cydia aanvinken om te instaleren dus moet gewoon kunnen
en welke instellingen bedoel je ? kunt bv bossprefs gebruiken te instaleren via Cydia daarmee kun 3g Wi-Fi email bluetooth in en uitschakelen ! of bedoel je iets anders ??

Dirruk 06-06-09 15:40

Hallo Ja dat bedoel ik maar dat met dat Cydia gaat niet lukken want ik nergens een optie om het aan te vinken...
Ik denk dat ik moet wachten op 3.0

Dirk

trimix 06-06-09 17:45

wat is er zo moeilijk ?? heb je Msn ?? wil je wel helpen stuur me een email op **** zal ik verder helpen via msn of via de telefoon ??

EDIT
om spam te voorkomen heb ik je email adres even verwijderd, regel dit even via een PM dat scheelt Spam in je inbox straks ;)

King1987


Scooter 19-06-09 22:02

leuk dat je nu sms kan doorsturen zonder dat je jailbreak nodig hebt

RafaelO 23-06-09 22:56

Vraagje, ik wil graag de sms bubble aanpassen maar waar kan ik de files /Applications/MobileSMS.app folder vinden, staat dit op de iphone of gaat dit via de computer?

Bedankt alvast, ben niet zo bekend met dit soort dingen :D

Buur 23-06-09 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RafaelO (Bericht 308496)
ik wil graag de sms bubble aanpassen

Volgens je profiel heb je geen jailbreak uitgevoerd en dan houdt het al direct op. Dan kun je dus niet in je iPhone systeem, heel simpel.

aspers 29-09-09 11:24

Kan ik een groep met meerdere personen in 1x sms'en? Ja, ik kan handmatig meerdere personen aan een bericht toevoegen. maar ik wil gewoon 1 groep aanwijzen en klaar...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.