iTunes - telefoonnummer weergeven discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe haal je je eigen nummer weg? Staat er nu standaard in maar vind het nogal storend. Kan iemand me daarmee helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe haal je je eigen nummer weg?
Staat er nu standaard in maar vind het nogal storend. Kan iemand me daarmee helpen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zijn er misschien nog andere manieren? Als ik die minicom -s doe gaat dit bij mij niet.
|
|
||||
|
||||
Je kan de AT commando's ook verzenden via sendmodem
check: iFoonBlog.nl | Sendmodem AT commando tool
|
||||
|
||||
Sorry dit is misschien een heel erge beginner vraag.. Maar hoe SSH je nou precies via terminal naar je iPhone? Ik snap er echt geen hol van.. Hij zegt meestal "permission denied" of iets dergelijks.. Ik heb geprobeerd te zoeken (op google, in de wiki en met de zoekfunctie), maar ik kon niks vinden. Sorry als het al ergens staat..
|
||||
|
||||
als ik termcap aanklik dan opent hij een html pagina met heel veel tekst ?
moet ik die in een file droppen die ik termcap noem ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
-bump- -bump-
|
|
||||
|
||||
Ik snap er niet veel van, kom niet verder dan het begin van de terminal sessie :S
Is er niet ergens iets wat uitgebreider of duidelijker? Greetz Robert M. |
|
|||
|
|||
Nu ik een ander mobiele nummer heb, wordt in iTunes het oude nummer weergegeven. Sendmodem is niet in FW2.0 aanwezig. Hoe kan ik mijn telefoonnummer aanpassen?
|
|||
|
|||
zijn de bestanden minicom en termcap ergens anders te verkrijgen? de links in openingspost doen het niet meer
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, goeie vraag! Zou ik ook wel willen weten...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: nieuwe telefoonnummer in itunes | dat.rooie.ventje | iTunes | 2 | 06-01-10 15:43 |
Telefoonnummer weergeven in Telefoonboek | Jakiie | iPhone algemeen | 0 | 22-09-08 17:44 |
Mac OS X: Telefoonnummer in iTunes | Kermi | iTunes | 3 | 24-03-08 18:12 |
|
|