Categories : organiseer je programmas in een folder. discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht een workaround: Via SBSettings de iconen op "hide" zetten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wellicht een workaround:
Via SBSettings de iconen op "hide" zetten?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Door met je vinger over de bovenste statusbalk (waar het icoontje van o.a. je batterij zich bevindt) te wrijven kom je in sbsettings.
Laatst gewijzigd door PSPPRO; 19-10-09 om 19:54. |
|
|||
|
|||
al geprobeerd te respringen? en anders bij "POOF!" de schakelaar uit zetten voor het programma....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vraagje over Categories app
Ik heb zojuist Categories geïnstalleerd en een map genaamd Games gemaakt, maar ik vroeg me af of het nog mogelijk is om in zo'n map als Games die icoontjes te rangschikken? Want nu staat het in een willekeurige volgorde!
Een icoontje vast houden werkt niet. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Heb categories al een paar keer verwijderd en weer op de springboard gezet maar nu kan ik dus geen icoon aanmaken voor een map? ik krijg dus een grijs mapje standaard te zien, niet echt mooi op me springboard, is er iets niet goed gegaan met de installatie??
|
|
|||
|
|||
Ga naar Manage in Categories en aan de rechterkant oppakken en verplaatsen in welke volgorde jij wil.
|
|
|||
|
|||
Ik had icons voor categories al gedownload, maar niet gelukt. Nu wel, ziet er erg leuk uit, al zeg ik het zelf .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Categories | Prydz | Jailbreak apps en thema's | 6 | 02-11-10 00:10 |
Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] | samtje | Jailbreak apps en thema's | 166 | 29-01-10 18:36 |
na uninstall Categories blijft er een contacts icon staan! | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-03-08 00:22 |
|
|