Iconen aanpassen discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Ik hou ook het volgende probleem dat mijn sms icoon niet wil veranderen , ook niet na hernoeming en reset ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
De originele staat in System/Library/PrivateFrameworks/ChatKit.framework
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ga vannacht ( na me werk) nog eens een poging wage iig thnx ,ps kan ik her ook ergens de standaard lockscreens vinden ? wil ze verwijderen namelijk gebruik ze toch nooit
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 27-10-09 om 00:45. |
|
|||
|
|||
Ik krijg mijn Weer-icoontje maar niet veranderd. Heb het via winterboard geprobeerd, met iPhone Folders in de applications map icon.png veranderd, maar hij veranderd maar niet, weet iemand een oplossing voor mij??
|
|
||||
|
||||
Je moet de Info.plist bewerken in de Weather.app map op je iPhone.
de originele file zal er zo uitzien... Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> <key>CFBundleDevelopmentRegion</key> <string>English</string> <key>CFBundleExecutable</key> <string>Weather</string> <key>CFBundleIdentifier</key> <string>com.apple.weather</string> <key>CFBundleInfoDictionaryVersion</key> <string>6.0</string> <key>CFBundlePackageType</key> <string>APPL</string> <key>CFBundleSignature</key> <string>????</string> <key>CFBundleSupportedPlatforms</key> <array> <string>iPhoneOS</string> </array> <key>CFBundleVersion</key> <string>1.0</string> <key>DTPlatformName</key> <string>iphoneos</string> <key>DTSDKName</key> <string>iphoneos3.1.internal</string> <key>MinimumOSVersion</key> <string>3.1</string> <key>SBIconClass</key> <string>SBWeatherApplicationIcon</string> <key>SBUsesNetwork</key> <integer>3</integer> <key>UIStatusBarStyle</key> <string>UIStatusBarStyleOpaqueBlack</string> </dict> </plist> Code:
<key>SBIconClass</key> <string>SBWeatherApplicationIcon</string> Een backup maken van de originele file kan natuurlijk nooit geen kwaad
|
||||
|
||||
Citaat:
De map Icons plaats je weer in een map met je eigen naam bijv. Aanpassingen. Dan plaats je die in Library/Themes/ op je iPhone en zet je je thema aan (en bovenaan) in Winterboard. Nu kan je je Aanpassingen thema aan en uit zetten en gebruiken om dingen uit te testen zonder je originele thema aan te passen. Wil je een andere slider, pik je er één uit een ander thema en gooi je die in je Aanpassingen thema (wel zorgen dat de mapstructuur hetzelfde is). |
|
|||
|
|||
heeft iemand een icoon voor sms?? en dan bedoel ik het tekstballonnetje maar dan met de tekst sms er in..
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waar icon staat van e-budy?
alvast heel erg bedankt |
|
|||
|
|||
ola,
beginnersvraag die ik niet zo snel tussen alle berichten kan terugvinden... Heb een 3GS jailbreak waarop ik een aantal iconen wil verwijderen wat niet lukt. Wanneer ik erop druk beginnen ze wel te schudden maar krijg ik geen kruisjes om te verwijderen. Thx voor de hulp |
|
|||
|
|||
gebruik SBSettings en ga in deze applicatie naar "Hide Icons" en je ziet ze niet meer op je Sprinboard
|
|
|||
|
|||
where did you get these fantastic icons?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iconen in dock aanpassen | arvidvp | Archief | 4 | 04-08-10 21:23 |
Hoofdscherm aanpassen | lexie_1 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-10-09 14:25 |
Kleuren aanpassen | vy_k | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-07-09 01:11 |
Aanpassen icoon | S.A.F | iPhone algemeen | 2 | 22-01-08 00:22 |
|
|