SMS inhoud (weer) tonen op locked scherm discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb met een of andere instelling op mijn iPhone 2G Firmware 2.1 ervoor gezorgd dat de inhoud van SMSjes niet meer getoond wordt als ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS inhoud (weer) tonen op locked scherm
Heb met een of andere instelling op mijn iPhone 2G Firmware 2.1 ervoor gezorgd dat de inhoud van SMSjes niet meer getoond wordt als ie locked is. In plaats daarvan toont ie nu "New text message" en moet ik dus eerst een sms app starten om het bericht te zien...
Nu is mijn vraag hoe ik het weer kan herstellen. Kan niet meer vinden waar die setting zit. Iemand een idee? Laatst gewijzigd door erikhui; 07-12-08 om 14:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan heb je zeker een wachtwoord op je telefoon gezet, of niet? Dan moet je onder Settings -> General -> Passcode Lock kijken, bij Show SMS Preview.
|
|||
|
|||
Yep, dat is 'm
Tnx! |
|
||||
|
||||
Prima, dat is dan ook weer opgelost
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes 10.1 geeft geen inhoud weer | ivopaas | iTunes | 0 | 12-12-10 12:00 |
sms tonen wijzigen | EddyW | Ringtones en Wallpapers | 6 | 26-09-10 16:25 |
SMS tonen aanpassen FW 2.2 | xanderrijken | Ringtones en Wallpapers | 24 | 16-03-09 12:07 |
SMS tonen | Snirus | Ringtones en Wallpapers | 1 | 01-12-07 19:57 |
|
|