sms tonen wijzigen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer(s), Wellicht voor de meesten een fluitje van een cent, voor mij echter nog een beetje abacadabra, vandaar mijn volgende vraag : Ik lees ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms tonen wijzigen
Beste lezer(s),
Wellicht voor de meesten een fluitje van een cent, voor mij echter nog een beetje abacadabra, vandaar mijn volgende vraag : Ik lees hier dat ik de vaste SMS tonen op mijn Iphone kan wijzigen bij : /system/library/audio/uisounds Vraag is : hoe kom ik daar in vredesnaam, op mijn pc kan ik niets vinden ? Moet je toestel daar eerst voor "gejailbraked" zijn en zo ja hoe krijg ik dat dan weer op een veilige wijze voor elkaar. Bij voorbaat dank voor je reactie. Groet, EddyW |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klopt, je hebt daarvoor JB nodig om die bestanden te benaderen.
Edit: zie dat je al op 4.02 zit dus dan kun je niet meer jailbreaken voorlopig, tenzij je de SHSH files bewaard hebt van 4.01 of eerder. |
|
|||
|
|||
Ok, jammer maar helaas dus. Overigens ook weer geen idee waar ik de SHSH files bewaard zou moeten hebben, vergeef me mijn onwetentheid.
Overigens heb ik (ondanks het feit dat mijn Iphone niet gejailbreaked is) voor het wijzigen van de ringtones wel een gratis programma (Iphone Ringtone Maker) kunnen vinden, ik had daarom gehoopt dat een dergelijk programma ook voor de sms tonen bestond. En dank voor je reactie. Groet, EddyW |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien je niet gejailbreakt hebt en SHSH files je niks zegt betekent dit zeer waarschijnlijk dat je niet terug kunt naar een vorige FirmWare. JE kunt dan dus niet jailbreaken en geen sms tonen veranderen. Je zult moeten wachten tot de update naar iOS4.1 en daar dan de jailbreak toepassen (als deze beschikbaar is). |
|
|||
|
|||
goed om te weten merci vo de info
|
|
|||
|
|||
Ik las dat mijn iPhone4 (4.1) niet te jailbreaken is. Is er dan wel een mogelijkheid om eigen tones aan een sms te hangen.
Ringtone is ondertussen wel gelukt en ik heb ook al een .caf klaarstaan voor m'n sms-berichten. |
|
|||
|
|||
Zoals hierboven al stond alleen met jealbreaken kun je sms tonen veranderen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
extra sms tonen | arcovandermeij | iPhone algemeen | 4 | 29-03-11 15:44 |
Leuke SMS tonen | bengek | Ringtones en Wallpapers | 7 | 17-02-11 09:19 |
sms tonen winterboard | Saarie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-02-10 00:36 |
SMS tonen aanpassen FW 2.2 | xanderrijken | Ringtones en Wallpapers | 24 | 16-03-09 12:07 |
SMS tonen | Snirus | Ringtones en Wallpapers | 1 | 01-12-07 19:57 |
|
|