Leuke SMS tonen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) De sms tonen kan je zelf aanpassen als je een jailbreak hebt alleen mijn creativiteit brengt me niet echt ver. Iemand nog leuke ideeen?? Top40 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leuke SMS tonen
De sms tonen kan je zelf aanpassen als je een jailbreak hebt alleen mijn creativiteit brengt me niet echt ver. Iemand nog leuke ideeen??
Top40 NIEUW Rihanna SOS Eventueel Doh van simpsons betere korte geluidjes weet ik ff niet iemand dus idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Luchthoorn? Van bijv. een boot!
Of het luchtalarm van WOII!
|
|||
|
|||
Heb nu ook Hello, van martin Solveig. Wil meerdere sounds zodat ik makkelijk kan onderscheiden wat voor berichten er binnen komen.
|
|
|||
|
|||
je kunt je eigen sms tonen maken maar je moet wel weten wat je doet deze uitleg werkt
YouTube - CUSTOM SMS RINGTONES FOR IPHONE gr |
|
|||
|
|||
google maar eens op zedge, alles compleet en direct naar itunes ( beltonen ) te downloaden
|
|
|||
|
|||
Geluid van R2D2
|
|
|||
|
|||
Goeie Hans, Zedge staan in de top 10 bij de ringtones al wat aardige smstoontjes.
|
|
|||
|
|||
Je kunt zelf een stukje muziek zoeken wat je wilt als sms tone en Dan mijn eerdere link van mij volgen Dan heb je zeker een sms tone die niemand heeft
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
extra sms tonen | arcovandermeij | iPhone algemeen | 4 | 29-03-11 15:44 |
sms tonen wijzigen | EddyW | Ringtones en Wallpapers | 6 | 26-09-10 16:25 |
sms tonen winterboard | Saarie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 22-02-10 00:36 |
SMS tonen aanpassen FW 2.2 | xanderrijken | Ringtones en Wallpapers | 24 | 16-03-09 12:07 |
SMS tonen | Snirus | Ringtones en Wallpapers | 1 | 01-12-07 19:57 |
|
|