Ringtone koppelen aan geblokkeerde/anonieme oproep? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik zoek me een ongeluk, maar kan het juiste antwoord maar niet vinden. Vandaar m'n vraag: Is het mogelijk om op je iPhone een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtone koppelen aan geblokkeerde/anonieme oproep?
Hallo!
Ik zoek me een ongeluk, maar kan het juiste antwoord maar niet vinden. Vandaar m'n vraag: Is het mogelijk om op je iPhone een bepaalde ringtone toe te wijzen aan een geblokkeerd nummer / anonieme oproep? Lijkt me erg handig voor wanneer ik via m'n koptelefoon muziek luister en de iPhone in m'n broekzak heb. Ik weet dat je ringtones kan koppelen aan nummers die in je contactenlijst staan, maar voor anonieme nummers lukt dit me niet... Iemand een oplossing (eventueel een JB-app)? Sorry als de vraag al voorbij is gekomen, dan heb ik 'm gemist. Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
Nas koppelen aan iphone4 | gertmeppelink | iPhone Apps | 18 | 21-01-11 20:04 |
iPhone 3GS: SIM koppelen aan Telefoon? | Dkaijser | Unlock | 6 | 04-06-10 14:35 |
iphone koppelen aan carkit via bluethooth | proximusboyke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-05-09 23:43 |
|
|