Een Plist Editor voor windows? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een "Plist Editor" die ik kan gebruiken voor een windows machine. Heeft iemand idee waar ik die kan vinden. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een Plist Editor voor windows?
Ik ben op zoek naar een "Plist Editor" die ik kan gebruiken voor een windows machine. Heeft iemand idee waar ik die kan vinden. Ik heb zoek functie geprobeerd maar kom alleen een versie ( PlistEdit pro) voor de mac. tegen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik gebruik notepad++
lekker klein en handig
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb ook notepad ++ maar als ik hem daarin open dan krijg ik alleen maar rare text zo als dit:
Code:
bplist00Ó_ConnectedToPowerWDefault_RingerSwitchIndicationÔ YIntensity[OffDurationZOnDuration]TotalDuration#?ð
|
||||
|
||||
Gevonden op het forum, geprobeerd en het werkt.
Om eenvoudig een .PLIST (XML) te editten kan je het beste voor de Mac “Plist Edit pro” gebruiken. Windows gebruikers kunnen hun .plist converteren naar plain text op http://140.124.181.188/~khchung/cgi-bin/plutil.cgi waarna de file te editten is met o.a. notepad. Terug converteren is niet nodig, je kan de file gewoon uploaden. ****De bestanden openen en bewerken gaat ook eventueel met html editor (dreamweaver mijn geval). Laatst gewijzigd door midon; 12-03-08 om 23:21. |
|
||||
|
||||
Merci Merci is zeer handig!
|
|
|||
|
|||
deze site is inmiddels offline is er een alternatief?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft er iemand ook toevallig eentje voor linux?
Die zoek ik nog, heb het alleen nog nergens kunnen vinden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video editor voor ipad ? | Bhola | iPad algemeen | 5 | 22-12-10 21:09 |
Windows: .Plist editor voor Windows? | Guest-20190305175423 | Desktop-applicaties | 2 | 16-06-10 20:36 |
Array met dicts naar een plist schrijven | MaximalFX | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 18-11-09 10:49 |
XML in een plist file | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 26-05-09 18:49 |
tekst ontgrendelen verwijderen en plist editor voor windows | Gido | iPhone algemeen | 5 | 28-03-09 00:49 |
|
|