Video editor voor ipad ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Titel zegt het al. Is er een editor progamma voor de ipad waarbij je Video's kan bewerken knippen plakken text erbij etc ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video editor voor ipad ?
Titel zegt het al.
Is er een editor progamma voor de ipad waarbij je Video's kan bewerken knippen plakken text erbij etc ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat iVideo(of hoe dat ook heet) bij iOS 4.1 op de iPad kwam.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik ReelDirector op mijn iPhone, het is een universal app dus hij zou ook op de ipad moeten werken. Op de iPhone is het best handig.
|
|
||||
|
||||
ReelDirector is de beste ja , gebruik hem ook op m'n iPhone, kijk maar even op Youtube, staan vast reviews op!
iMovie is niet zeker of die komt, maar als die komt komt hij pas dit najaar met iOS 4. |
|
||||
|
||||
mn imovie liep steeds vast op film exporteren, iemand dat ook al gehad? ik ga die reeldirector meteen installeren!
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand deze app op zijn iPad en kun je files uit de library gebruiken? De files zijn 720p, geïmporteerd via cck en kan ik daar niet afspelen. Hij geeft alleen een icoon MOV weer. Ik zou deze natuurlijk graag afspelen, beetje bewerken is dan meegenomen maar niet noodzakelijk. Las al dat renderen veel tijd in beslag neemt....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
video gebruiken in app voor iPad | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 06-10-10 21:14 |
Windows: .Plist editor voor Windows? | Guest-20190305175423 | Desktop-applicaties | 2 | 16-06-10 20:36 |
Windows: Een Plist Editor voor windows? | midon | Desktop-applicaties | 8 | 28-06-09 17:15 |
tekst ontgrendelen verwijderen en plist editor voor windows | Gido | iPhone algemeen | 5 | 28-03-09 00:49 |
|
|