Ipad US - 3G NL discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mede forumleden, Ik zit erover na te denken om een iPad uit US mee te nemen. Mijn vraag is omdat ik niet zo thuis ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad US - 3G NL
Mede forumleden,
Ik zit erover na te denken om een iPad uit US mee te nemen. Mijn vraag is omdat ik niet zo thuis ben met iPads: Als ik een 3G US versie meeneem werkt die zonder twijfel met een NL microsim of zit er netzoals met iPhones een simlock op? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Us iPads zijn gelijk aan Nederlandse. Werkt zonder twijfel met nederlandse microsim en er zit geen simlock op.
Alleen de stekker van de oplader is anders. Maar je kunt er een verloopstekker opzetten en gewoon gebruiken.
|
|||
|
|||
USA naar Nederlands
Kun je een IPAD die je koopt in de USA voorzien van Nederlandstalige gebruiksaanwijzing en instellingen?
|
|
|||
|
|||
dat kan..........
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) | Tim_Spr | iPad algemeen | 0 | 30-03-11 18:38 |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|