slider maken van een rolluik? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) is het mogenlijk om de slider in te stellen(te maken) dat je ipv naar rechts moet bewegen je de slider naar boven schuift om te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
slider maken van een rolluik?
is het mogenlijk om de slider in te stellen(te maken) dat je ipv naar rechts moet bewegen je de slider naar boven schuift om te unlocken?
het lijkt me wel tof dat je een afbeelding hebt van een aluminium rolluik(zoals die s'nachts voor etalages hangen) die je naar boven schuift om je iphone te openen en daarachter je icons zitten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
LOL. zou inderdaad vet zijn. maar aangezien ik nog niets zoiets gezien heb en ik ook niet de kennis heb om de plist files enzo te doorgronden heef ik je tot nu toe weinig kans.
|
|
|||
|
|||
mooi ideetje, spijtig genoeg heb ik er de knowledge niet voor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vragen over het maken van een app | senerm | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 30-03-10 23:36 |
Het maken van een Theme, de klok | iMickk | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-11-09 11:00 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
Via USB een netwerkschijf van je Iphone maken! | crunch81 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-07 10:56 |
|
|