Trillen bij aanraking discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van me heeft de LG Viewty. Deze geeft een kleine trilling zodra je iets hebt aangeklikt. Dit is best wel handig je merkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trillen bij aanraking
Een vriend van me heeft de LG Viewty. Deze geeft een kleine trilling zodra je iets hebt aangeklikt. Dit is best wel handig je merkt zo direct wanneer het touchscreen je "tap" heeft geregistreerd. Is er misschien een tweak te downloaden zodat de Iphone dit ook kan doen.
Anders misschien een tip voor een handige jongen voor zoiets te maken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mja.. heb je dat echt nodig? Volgens mij wordt ik door (audio)visuele ondersteuning voldoende op de hoogte gebracht van de registratie van mij tap. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee..
Bij die viewty merk je ook dat je heb gedrukt doordat het scherm een stuk wordt ingedrukt.. Dat heeft de iphone gelukkig ook niet
|
|||
|
|||
Jah ok. Viewty is voor de rest crap.
Maar had het bij de viewty geprobeerd. En vond het wel erg fijn. Ik denk als de optie bestaat dat veel mensen hem ook wel gebruiken. |
|
|||
|
|||
Viewty heeft een "ouderwets" touchscreen en de iPhone een State of the Art capacitief scherm en werkt op basis van de electricische geleiding van je huid. Vandaar dat pennen enzo niet werken.
|
|
||||
|
||||
Maar dan nog kan hij trillen bij aanraking hé maar ik heb het ook nog nooit gezien.. volgens mij is het er niet.
|
|
||||
|
||||
er bestaat toch een dialer die trilt wanneer je een cijfer intikt , dus het moet wel mogelijk zijn ...niet ?
|
|
|||
|
|||
Opzich zou het wel leuk zijn, maar als je een letter mist of de verkeerde letter raakt trilt hij dan nog steeds? Die extra feedback is leuk maar volgens mij maakt het verder geen moer uit.
|
|
|||
|
|||
Ik denk van wel. Zal ook wel niet zo lastig te maken zijn denk ik.
Het is dat ik geen programmeer skills heb, andersss... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteraard niet noodzakelijk, maarja dat zijn zoveel dingen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je zoiets gaat gebruiken moet je rekening houden met een korte levensduur van je accu. Die motortjes die de trilstand aanzetten kosten veel energie. |
|
||||
|
||||
Ja dat weet ik.. Maar toch bedankt voor deze extra toevoeging?
|
|
|||
|
|||
Er bestaat inderdaad een trillend dialer pad. Dus wanneer je een nummer intypt trilt de iPhone zachtjes bij elk nummer dat je aanraakt.
Vraag me echter niet waar het te vinden is! Ik heb het zelf inmiddels al een tijdje geleden verwijderd van mijn telefoon. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kick, wat vinden jullie van deze functie?
Volgende week krijg ik m'n iPhone maar zoals ik me nu kan voorstellen zal het een hele mooie feature kunnen worden. |
|
||||
|
||||
Een zeer handige feature waarover de Viewty, in tegenstelling tot de iPhone, wel over beschikt, is de keuze tussen normaal (i.e. azerty of qwerty) toetsenbord, en de gewone numpad-toetsenbordindeling (zoals bij regular gsm's, dus bal=11+1+555).
Weet iemand of er een tweak bestaat die dit zou kunnen toevoegen aan de iPhone?? Grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stroomschok bij aanraking iphone | iMafia75 | iPhone algemeen | 6 | 26-04-11 23:04 |
3 x trillen bij sms. | Caszje | Jailbreak apps en thema's | 12 | 11-11-10 16:01 |
Trillen bij SMS | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 23-10-10 12:42 |
Iphone 3g gaat op standby bij aanraking oorspeaker | nielsjuuuh | iPhone algemeen | 4 | 21-01-10 11:17 |
Statusbalk reageert direct bij aanraking | Shake3000 | iPhone algemeen | 2 | 06-01-10 08:33 |
|
|