Iphone 3g gaat op standby bij aanraking oorspeaker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone nu net een week en hij doet sinds 2 dagen raar heb er niks verkeerds mee gedaan niet laten vallen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone 3g gaat op standby bij aanraking oorspeaker
ik heb mijn iphone nu net een week en hij doet sinds 2 dagen raar
heb er niks verkeerds mee gedaan niet laten vallen of wat anders dat ik weet ook geen jailbreak of iets maar als ik met mijn duim op de oorspeaker en wijsvinger op de achterkant zachtjes druk gaat het scherm branden en hij vraagt om de haverklap zet uit of annuleren en als ik in het menu gewoon zit en druk dan gaat hij op toetsenblok dit is vrij irritant omdat hij ook met bellen uitvalt en in mijn broekzak aan gaat wat weer batterij kost ik heb al geprobeert om hem te herstellen maar dat helpt niet jullie nog een goed idee wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit de zilveren rand aan de bovenkant misschien wat losjes van de behuizing?
|
|
|||
|
|||
niet aan de bovenkant maar wel aan de zijkant je kan er net met je nagel tussen en hij staat ietsjes hoger dan de anderekant
|
|
|||
|
|||
Kun je aangeven waar je nu precies bedoelt en welke zijkant? Lijkt er op dat dit het probleem veroorzaakt. Klinkt zoiezo niet goed trouwens, dus eigenlijk zou ik direct terug gaan met het toestel.
|
|
|||
|
|||
Aan de rechterkant ongeveer in het midden aan de voorkant maar heb ook ontdekt dat boven bij die chrome rand ook aan de voorkant dat rubbertje wat er tussen zit iets naar achter zit ik kan er niet mee terug heb hem over gekocht en geen garantie meer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stroomschok bij aanraking iphone | iMafia75 | iPhone algemeen | 6 | 26-04-11 23:04 |
Iphone gaat vanzelf aan vanuit Standby | magere | iPhone algemeen | 2 | 05-07-10 15:01 |
Gaat Iphone 3g in standby in slaapstand vwb Wi-Fi? | rvd1000 | Wi-Fi | 1 | 05-02-09 12:26 |
IPhone gaat uit in standby mode | RemcoR | iPhone algemeen | 14 | 08-08-08 11:42 |
Trillen bij aanraking | Lebanner | Jailbreak apps en thema's | 14 | 06-05-08 03:14 |
|
|